GP van China

Gestart door Supermariobros, 12 oktober 2008 - 19:06:50

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Wizard op 18 oktober 2008 - 15:45:04
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 15:21:54
Juist, volgens mij weet jij niet wat bashen betekent maar goed. Waar spreek ik negatief over Massa?

en waarom mogen andere wel Hamilton Bashen?

Waar zeg ik dat ik het goed keur als mensen Hamilton bashen?? Wanneer stop je met mij woorden in de mond te leggen? Iemand bashen keuk ik nooit goed en of dat nu Alonso is, Hamilton of Kimi, dat boeit me geen donder.

CitaatJe bent even concequent als de FIA ;D

"Ik vind" komt niet voor in je vocabulair?  
Omdat je er niets over zegt dat ze er mee moeten kappen. Als je iemand wilt aanspreken en laten kappen met bashen, doe het dan bij iedereen. En trouwens ik bash niemand. Dat denk jij dat ik doe, maar goed. Jij bent ook best goed in de ketel verwijten dat ie zwart ziet.


En nee, komt er niet in voor als het om jou gaat. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Dus geef je je fout en mijn gelijk toe. Dank je!!

Folkert

Citaat van: Wizard op 18 oktober 2008 - 16:43:28
Dus geef je je fout en mijn gelijk toe. Dank je!!
Waar geef ik dat toe?
Trotse vader van Rosalie(L)

Fftw

Volgens mij wordt het morgen een prachtige race.
Hamilton en Massa zullen volgens mij veel risico's nemen.
Hamilton weet dat Brazilië zo'n Massa circuit is net als Turkije + Ferrari doet het waarschijnlijk beter dan mclaren in Brazilië + Kimi lijkt terug in vorm te zijn.
Dus kan je ervan uitgaan dat Brazilië een 1-2 zal zijn. En dit wil zeggen dat morgen de race waarschijnlijk beslissend is. Hamilton moet voor Massa eindigen.
En Massa weet ook dat hij voor Hamilton moet zijn wil hij de titel nog winnen. Khoop dat we morgen 2 agressieve rijders op de grid zullen hebben  :)

dami

Klein vraagje?

Massa rijd met haaievin en Raikkonen niet.
moeten de 2 wagens van hetzelfde team niet gelijkwaardig eruitzien, of ben ik fout.
kan mij iemand dit uitleggen?

meatball

Citaat van: Fftw op 18 oktober 2008 - 17:44:58
Volgens mij wordt het morgen een prachtige race.
Hamilton en Massa zullen volgens mij veel risico's nemen.
Hamilton weet dat Brazilië zo'n Massa circuit is net als Turkije + Ferrari doet het waarschijnlijk beter dan mclaren in Brazilië + Kimi lijkt terug in vorm te zijn.
Dus kan je ervan uitgaan dat Brazilië een 1-2 zal zijn. En dit wil zeggen dat morgen de race waarschijnlijk beslissend is. Hamilton moet voor Massa eindigen.
En Massa weet ook dat hij voor Hamilton moet zijn wil hij de titel nog winnen. Khoop dat we morgen 2 agressieve rijders op de grid zullen hebben  :)
Agressieve rijders ? Als daar maar geen straffen van komen :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 15:21:54
Oh trouwens he, als we even met vorig jaar vergelijken: Massa kan niet wat Kimi toen wel kon. Cool blijven en zijn titel pakken waar zijn rivaal faalt. Zeg in mijn ogen wel genoeg over Kimi.
Beetje selectief geheugen vrees ik. Diezelfde Kimi heeft in Brazilië de P1 gekregen van Massa, net zoals hij hulp kreeg van Massa in China. Zonder die hulp was het voor Kimi onmogelijk geweest. Dus stop aub eens met het gezaag en geklaag over Massa. Vorig jaar was Kimi's seizoen, nu speelt hij helaas niet meer mee voor de titel. Let it go.

Over de race, ik vrees dat de Hamilton/McLaren combinatie toch echt wel te sterk is in deze race. Ik zie dan ook wel, bij een normale start, Hamilton wegrijden van de rest terwijl Massa in alle druk kleine foutjes gaat maken. Hopelijk niet maar ik vrees er toch voor.

Forza F1

Kan er mij eens iemand verklaren waarom Heidfeld 3 plaatsen achteruit vliegt voor het hinderen van Coulthard, terwijl andere rijders soms 5 of 10 plaatsen verliezen ?
Wat is de regel hiervoor?

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 18 oktober 2008 - 18:33:29
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 15:21:54
Oh trouwens he, als we even met vorig jaar vergelijken: Massa kan niet wat Kimi toen wel kon. Cool blijven en zijn titel pakken waar zijn rivaal faalt. Zeg in mijn ogen wel genoeg over Kimi.
Beetje selectief geheugen vrees ik. Diezelfde Kimi heeft in Brazilië de P1 gekregen van Massa, net zoals hij hulp kreeg van Massa in China. Zonder die hulp was het voor Kimi onmogelijk geweest. Dus stop aub eens met het gezaag en geklaag over Massa. Vorig jaar was Kimi's seizoen, nu speelt hij helaas niet meer mee voor de titel. Let it go.

Over de race, ik vrees dat de Hamilton/McLaren combinatie toch echt wel te sterk is in deze race. Ik zie dan ook wel, bij een normale start, Hamilton wegrijden van de rest terwijl Massa in alle druk kleine foutjes gaat maken. Hopelijk niet maar ik vrees er toch voor.
Hij heeft P1 status gekregen van Ferrari ja, maar hij heeft de rest wel zelf gedaan. Bij de start had hij voor Massa kunnen zitten en Kimi was weldegelijk snel en heeft er alles van weg dat hij Massa op eigen kracht is voor bij gestoken.
En welke Hulp heeft Massa Kimi gegeven in China? Precies, helemaal niets. Of is achter de titel kandidaat eindigen enorme hulp? In Brazlilie heeft hij gedaan wat van hem verwacht werd ja, voor Alonso eindigen.

Maar wat ik bedoel: Massa had perfect veel punten kunnen in lopen op Hamilton, toen hij start fout maakte, maar wat doet Massa, hij maakt zelf een fout en beeindigd zijn kansen op de overwinning. Die fouten maakte Kimi vorig jaar niet.
Selectief geheugen?

Ben bang dat Hamilton en Massa wat gaan stuntelen bij de start. En vooral Massa neemt denk ik iets te veel risico om in de buurt van Hamilton te komen en verliest plekken.
Raikkonen pakt de leiding.
Trotse vader van Rosalie(L)

ZoJa

De kwalificatie was best naar wens, Hamilton staat tenminste eerste!!!  :)

kaisz

er is nog steeds niet geantwoord op de vraag:
mag je echt niet wisselen van motor in de laatste race????
want dan moet Lewis dat morgen maar doen.....

Wizard

Volgens mij beantwoord Jasper jouw vraag een pagina eerder. ;)

Ray Den

Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 16:25:47
Citaat van: Wizard op 18 oktober 2008 - 15:45:04
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 15:21:54
Juist, volgens mij weet jij niet wat bashen betekent maar goed. Waar spreek ik negatief over Massa?

en waarom mogen andere wel Hamilton Bashen?

Waar zeg ik dat ik het goed keur als mensen Hamilton bashen?? Wanneer stop je met mij woorden in de mond te leggen? Iemand bashen keuk ik nooit goed en of dat nu Alonso is, Hamilton of Kimi, dat boeit me geen donder.

CitaatJe bent even concequent als de FIA ;D

"Ik vind" komt niet voor in je vocabulair?  
Omdat je er niets over zegt dat ze er mee moeten kappen. Als je iemand wilt aanspreken en laten kappen met bashen, doe het dan bij iedereen. En trouwens ik bash niemand. Dat denk jij dat ik doe, maar goed. Jij bent ook best goed in de ketel verwijten dat ie zwart ziet.


En nee, komt er niet in voor als het om jou gaat. :)
Best wel grappig dat jij van iedereen dat eigenlijk zegt. Aangezien dat 1 van jou minst roemrijke talenten is.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Alan Blues

Citaat van: FerrariMan op 18 oktober 2008 - 18:33:29
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 15:21:54
Oh trouwens he, als we even met vorig jaar vergelijken: Massa kan niet wat Kimi toen wel kon. Cool blijven en zijn titel pakken waar zijn rivaal faalt. Zeg in mijn ogen wel genoeg over Kimi.
Beetje selectief geheugen vrees ik. Diezelfde Kimi heeft in Brazilië de P1 gekregen van Massa, net zoals hij hulp kreeg van Massa in China. Zonder die hulp was het voor Kimi onmogelijk geweest. Dus stop aub eens met het gezaag en geklaag over Massa. Vorig jaar was Kimi's seizoen, nu speelt hij helaas niet meer mee voor de titel. Let it go.

Over de race, ik vrees dat de Hamilton/McLaren combinatie toch echt wel te sterk is in deze race. Ik zie dan ook wel, bij een normale start, Hamilton wegrijden van de rest terwijl Massa in alle druk kleine foutjes gaat maken. Hopelijk niet maar ik vrees er toch voor.

Dude, ik hoop het in elk geval. ;) Maar hou er wel rekening mee dat Hamilton voor de moeilijkste race van het seizoen staat. Kimi staat licht, Massa zwaar. Zoals eerder geschreven in dit topic zal Kimi ALLES doen om Hamilton op te houden (als hij als eerste door de eerste bocht gaat.. En ik hoop dat dat fair gebeurt!)). Lewis zit dus met de snelste-ronde-wagen-van-het-seizoen naast hem en met Alfonso net achter hem, die gezegd heeft dat hij Massa zal helpen... Dat is zowat als voor een executiepeleton staan... Het enige wat hij kan doen is maken dat hij wegkomt en geen steek laten vallen en een pole-finish doen...

Dat arm manneke heeft niemand in de buurt om hem te helpen, maar ik hoop dat hij groot genoeg is om het op z'n eentje (en fair) te doen...

Ben benieuwd. Godverdomme, lang geleden dat ik op een zondag nog op dat uur uit m'n bed zal komen... ;)

May the best win!!


Folkert

Citaat van: Ray Den op 18 oktober 2008 - 22:56:04
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 16:25:47
Citaat van: Wizard op 18 oktober 2008 - 15:45:04
Citaat van: Burorri op 18 oktober 2008 - 15:21:54
Juist, volgens mij weet jij niet wat bashen betekent maar goed. Waar spreek ik negatief over Massa?

en waarom mogen andere wel Hamilton Bashen?

Waar zeg ik dat ik het goed keur als mensen Hamilton bashen?? Wanneer stop je met mij woorden in de mond te leggen? Iemand bashen keuk ik nooit goed en of dat nu Alonso is, Hamilton of Kimi, dat boeit me geen donder.

CitaatJe bent even concequent als de FIA ;D

"Ik vind" komt niet voor in je vocabulair?  
Omdat je er niets over zegt dat ze er mee moeten kappen. Als je iemand wilt aanspreken en laten kappen met bashen, doe het dan bij iedereen. En trouwens ik bash niemand. Dat denk jij dat ik doe, maar goed. Jij bent ook best goed in de ketel verwijten dat ie zwart ziet.


En nee, komt er niet in voor als het om jou gaat. :)
Best wel grappig dat jij van iedereen dat eigenlijk zegt. Aangezien dat 1 van jou minst roemrijke talenten is.
Wat zeg ik van iedereen?
Trotse vader van Rosalie(L)