GP van China

Gestart door Supermariobros, 12 oktober 2008 - 19:06:50

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Nog een kleine opmerking voor degenen die het forum hier de laatste tijd serieus komen verpesten:
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=9095.0

Houdt u daar een beetje aan aub.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Denk dat Ferrari hier sterk zal zijn, vraag me niet waarom. Vooral Kimi zal weer sterk voor de dag komen. Massa en Hamilton doen het beter dan in Japan, maar stuntelen nog net te veel. Hamilton word 4de en Massa word 8ste.
Kubica doet goede zaken en word 2de.
Trotse vader van Rosalie(L)

edwin291

#47
Citaat van: Burorri op 14 oktober 2008 - 14:40:26
Denk dat Ferrari hier sterk zal zijn, vraag me niet waarom. Vooral Kimi zal weer sterk voor de dag komen. Massa en Hamilton doen het beter dan in Japan, maar stuntelen nog net te veel. Hamilton word 4de en Massa word 8ste.
Kubica doet goede zaken en word 2de.

En waar gok je alonso en piquet? 
Proud to be an Alonso fan!!!

Folkert

respectievelijk 3 en 5  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

Alan Blues

Ik denk dat Hamilton vooral zal moeten oppassen als hij voorbij Kimi of Fernando wil gaan...
Volgens mij gaan Massa en Hamilton geen risico's nemen. Kubica zal het onderste uit de kan moeten halen om nog mee te strijden in Braziliƫ...

Zou dus wel eens een rare race kunnen worden...

Ferrari 2010

Citaat van: edwin291 op 14 oktober 2008 - 16:20:42
Citaat van: Burorri op 14 oktober 2008 - 14:40:26
Denk dat Ferrari hier sterk zal zijn, vraag me niet waarom. Vooral Kimi zal weer sterk voor de dag komen. Massa en Hamilton doen het beter dan in Japan, maar stuntelen nog net te veel. Hamilton word 4de en Massa word 8ste.
Kubica doet goede zaken en word 2de.

En waar gok je alonso en piquet?  ::)
Sinds wanneer doen die ter zake? :-\ Ze hebben 2 GP's geluk gehad, that's it. Ze doen in normale situaties niet mee voor de overwinning, noch voor een podiumplaats, dus waarom vermelden?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 14 oktober 2008 - 17:33:26
Citaat van: edwin291 op 14 oktober 2008 - 16:20:42
Citaat van: Burorri op 14 oktober 2008 - 14:40:26
Denk dat Ferrari hier sterk zal zijn, vraag me niet waarom. Vooral Kimi zal weer sterk voor de dag komen. Massa en Hamilton doen het beter dan in Japan, maar stuntelen nog net te veel. Hamilton word 4de en Massa word 8ste.
Kubica doet goede zaken en word 2de.

En waar gok je alonso en piquet?  ::)
Sinds wanneer doen die ter zake? :-\ Ze hebben 2 GP's geluk gehad, that's it. Ze doen in normale situaties niet mee voor de overwinning, noch voor een podiumplaats, dus waarom vermelden?
Dat vind ik niet waar. De laatste races hebben zeker aangetoond dat de Renault, zeker in handen van Alonso, niets meer onderdoet voor de BMW. Als Ferrari en McLaren eens een keer geen fouten maken zullen ze normaal gesproken ervoor eindigen. MAar buiten die twee teams doet Renault voor niemand onder. Vrijwel geen enkel team heeft zoveel progressie gemaakt asl de Fransen. Hun overwinningen waren niet compleet gelukkig. De eerste wel, maar de racepace van Alonso was in Japan tov iedereen (incl McLaren en Ferrari) uitstekend te noemen.

Dus ja, Renault doet ter zake, zeker zoveel als BMW.

Folkert

Citaat van: 0634 op 14 oktober 2008 - 17:43:21
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 oktober 2008 - 17:33:26
Citaat van: edwin291 op 14 oktober 2008 - 16:20:42
Citaat van: Burorri op 14 oktober 2008 - 14:40:26
Denk dat Ferrari hier sterk zal zijn, vraag me niet waarom. Vooral Kimi zal weer sterk voor de dag komen. Massa en Hamilton doen het beter dan in Japan, maar stuntelen nog net te veel. Hamilton word 4de en Massa word 8ste.
Kubica doet goede zaken en word 2de.

En waar gok je alonso en piquet?  ::)
Sinds wanneer doen die ter zake? :-\ Ze hebben 2 GP's geluk gehad, that's it. Ze doen in normale situaties niet mee voor de overwinning, noch voor een podiumplaats, dus waarom vermelden?
Dat vind ik niet waar. De laatste races hebben zeker aangetoond dat de Renault, zeker in handen van Alonso, niets meer onderdoet voor de BMW. Als Ferrari en McLaren eens een keer geen fouten maken zullen ze normaal gesproken ervoor eindigen. MAar buiten die twee teams doet Renault voor niemand onder. Vrijwel geen enkel team heeft zoveel progressie gemaakt asl de Fransen. Hun overwinningen waren niet compleet gelukkig. De eerste wel, maar de racepace van Alonso was in Japan tov iedereen (incl McLaren en Ferrari) uitstekend te noemen.

Dus ja, Renault doet ter zake, zeker zoveel als BMW.
inderdaad, de racepace van vooral Alonso was echt indrukwekkend. Ok, de Ferrari van Kimi was misschien lichtelijk beschadigd, maar daar mee zou hij niet superveel hebben verloren. Misschien 3 tiende per rondje max.
Daarbij hebben beide titelkandidaten dit jaar meerdere malen geblunderd en rijd Alonso vrijwel hele seizoen sterk.
Trotse vader van Rosalie(L)

edwin291

Ik vind dit gewoon een normale vraag. Ik ben zelf een zeer grote fan van alonso en renault. Ik vind ook dat Alonso toch de beste rijder in het veld is. En kunnen volgend jaar dan denk ik ook gewoon meedoen aan het wk. En hij is dit seizoen volgens mij maar 1x uitgevallen. En hij kan nu zelfs nog Kovalainen in halen in het kampioenschap.
Proud to be an Alonso fan!!!

scho0634

Citaat van: edwin291 op 14 oktober 2008 - 19:04:28
Ik vind dit gewoon een normale vraag. 
Dat is het ook.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 14 oktober 2008 - 17:43:21
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 oktober 2008 - 17:33:26
Citaat van: edwin291 op 14 oktober 2008 - 16:20:42
Citaat van: Burorri op 14 oktober 2008 - 14:40:26
Denk dat Ferrari hier sterk zal zijn, vraag me niet waarom. Vooral Kimi zal weer sterk voor de dag komen. Massa en Hamilton doen het beter dan in Japan, maar stuntelen nog net te veel. Hamilton word 4de en Massa word 8ste.
Kubica doet goede zaken en word 2de.

En waar gok je alonso en piquet?  ::)
Sinds wanneer doen die ter zake? :-\ Ze hebben 2 GP's geluk gehad, that's it. Ze doen in normale situaties niet mee voor de overwinning, noch voor een podiumplaats, dus waarom vermelden?
Dat vind ik niet waar. De laatste races hebben zeker aangetoond dat de Renault, zeker in handen van Alonso, niets meer onderdoet voor de BMW. Als Ferrari en McLaren eens een keer geen fouten maken zullen ze normaal gesproken ervoor eindigen. MAar buiten die twee teams doet Renault voor niemand onder. Vrijwel geen enkel team heeft zoveel progressie gemaakt asl de Fransen. Hun overwinningen waren niet compleet gelukkig. De eerste wel, maar de racepace van Alonso was in Japan tov iedereen (incl McLaren en Ferrari) uitstekend te noemen.

Dus ja, Renault doet ter zake, zeker zoveel als BMW.
En telt BMW? Enkel omdat Kubica in theorie nog in de running is. Maar voor mij tellen ze niet hoor.

Er zijn ook mensen fan van Honda, RBR, Force India, ... Ik ga voortaan in men voorspellingen niet tot nummer 20 gaan zeggen wat ik er van denk hoor. Renault is subtopper, racepace van de leider is steeds sneller dan die van iemand in het pak. Met alle respect dat je fan van hen bent, daar heb ik zeker niets op tegen, maar moeten we nu iedereen in het pak in onze voorspellingen vermelden alleen maar omdat er iemand fan is? Alonso scoort enkel goed als er anderen wat pech hebben, Piquet bakt er niets van.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 14 oktober 2008 - 20:44:12
En telt BMW? Enkel omdat Kubica in theorie nog in de running is. Maar voor mij tellen ze niet hoor.
Voor mij wel. Ze doen volop mee, en F1 is niet ferrari vs McLaren. F1 is wel meer dan dat. Beetje merkwaardige houding van een F1 fan.

CitaatEr zijn ook mensen fan van Honda, RBR, Force India, ... Ik ga voortaan in men voorspellingen niet tot nummer 20 gaan zeggen wat ik er van denk hoor. Renault is subtopper, racepace van de leider is steeds sneller dan die van iemand in het pak. Met alle respect dat je fan van hen bent, daar heb ik zeker niets op tegen, maar moeten we nu iedereen in het pak in onze voorspellingen vermelden alleen maar omdat er iemand fan is? Alonso scoort enkel goed als er anderen wat pech hebben, Piquet bakt er niets van.
Nou prima, dat vind jij dan. Ik vind dat kortzichtig. Maar ik kijk ook geen F1 omdat Ferrari meedoet, zoals jij blijkbaar. Dus als iemand wil weten waar iemand anders Alonso of wie dan ook ziet finishen, vind ik dat een normale vraag.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 14 oktober 2008 - 21:15:47
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 oktober 2008 - 20:44:12
En telt BMW? Enkel omdat Kubica in theorie nog in de running is. Maar voor mij tellen ze niet hoor.
Voor mij wel. Ze doen volop mee, en F1 is niet ferrari vs McLaren. F1 is wel meer dan dat. Beetje merkwaardige houding van een F1 fan.

CitaatEr zijn ook mensen fan van Honda, RBR, Force India, ... Ik ga voortaan in men voorspellingen niet tot nummer 20 gaan zeggen wat ik er van denk hoor. Renault is subtopper, racepace van de leider is steeds sneller dan die van iemand in het pak. Met alle respect dat je fan van hen bent, daar heb ik zeker niets op tegen, maar moeten we nu iedereen in het pak in onze voorspellingen vermelden alleen maar omdat er iemand fan is? Alonso scoort enkel goed als er anderen wat pech hebben, Piquet bakt er niets van.
Nou prima, dat vind jij dan. Ik vind dat kortzichtig. Maar ik kijk ook geen F1 omdat Ferrari meedoet, zoals jij blijkbaar. Dus als iemand wil weten waar iemand anders Alonso of wie dan ook ziet finishen, vind ik dat een normale vraag.

Het is een normale gedachte dat hij wil weten waar hij finisht, maar nogmaals, moeten we ieders positie gaan voorspellen? Met alle respect maar je kan toch niet gaan verlangen dat we ieders positie vermelden. Iedereen zou het anders wel kunnen vragen, in een persoonlijk gesprek zou ik die vraag ook beantwoorden, maar als ze aan iedereen wil gaan vragen waar hij finisht als die persoon hem niet in zen voorspelling zet, sterkte :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 14 oktober 2008 - 21:23:04

Het is een normale gedachte dat hij wil weten waar hij finisht, maar nogmaals, moeten we ieders positie gaan voorspellen? Met alle respect maar je kan toch niet gaan verlangen dat we ieders positie vermelden. Iedereen zou het anders wel kunnen vragen, in een persoonlijk gesprek zou ik die vraag ook beantwoorden, maar als ze aan iedereen wil gaan vragen waar hij finisht als die persoon hem niet in zen voorspelling zet, sterkte :)
Hij vraagt dat toch niet. Hij vraagt alleen aan Burrori waar hij denkt dat 2 rijders finishen. Nou, ik zie niet in wat daar vreemd aan is.

Maar goed, laten we niet te lang hierover doorgaan, zo interessant is dit niet  ;).

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 14 oktober 2008 - 21:27:54
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 oktober 2008 - 21:23:04

Het is een normale gedachte dat hij wil weten waar hij finisht, maar nogmaals, moeten we ieders positie gaan voorspellen? Met alle respect maar je kan toch niet gaan verlangen dat we ieders positie vermelden. Iedereen zou het anders wel kunnen vragen, in een persoonlijk gesprek zou ik die vraag ook beantwoorden, maar als ze aan iedereen wil gaan vragen waar hij finisht als die persoon hem niet in zen voorspelling zet, sterkte :)
Hij vraagt dat toch niet. Hij vraagt alleen aan Burrori waar hij denkt dat 2 rijders finishen. Nou, ik zie niet in wat daar vreemd aan is.

Maar goed, laten we niet te lang hierover doorgaan, zo interessant is dit niet  ;).
Het probleem was de ::) emoticon die ze erbij zette, dat vind ik eerlijk gezegd geen vraag meer, eerder bijna een verwijt. Sorry als ik het fout interpreteer.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.