GP van China

Gestart door Supermariobros, 12 oktober 2008 - 19:06:50

« vorige - volgende »

Alan Blues

Citaat van: Burorri op 13 oktober 2008 - 15:40:36
Je kan dat antwoord op 2 manieren opvatten.

1) Alonso heeft nog geen contract met Ferrari en wil zo Ferrari al een dienst bewijzen.
2) Alonso wil zijn voormalige teamgenoot een hak zetten


Maar hoe dan ook een zeer merkwaardige opmerking

Ik denk dat die beide punten idd waar kunnen zijn...  :-\

Williams

Citaat van: Alan Blues op 13 oktober 2008 - 16:19:53
Citaat van: janke op 13 oktober 2008 - 16:06:15
Citaat van: 0634 op 13 oktober 2008 - 15:57:58
Citaat van: kaisz op 13 oktober 2008 - 15:43:58

zo een sjaak als jij vindt natuurlijk als wat jezelf zegt de grote waardheid.

Kan jij geen normale reacties geven?
Inderdaad het nivo stijgt met de dag.

Yep, de sfeer is hier inderdaad veranderd... :(
Waarom word er hier de laatste tijd zoveel op de man gespeeld?  

Dat is idd jammer. Een forum is inderdaad voor te discusieren en hoeft niet persoonlijk te zijn en tevens kunnen we met forum geen regels veranderen.

Ik ben pas nieuw op het forum...het bevalt me goed, maar het vat me idd dat er mensen zijn die andere aanvallen of uitlokken....
Dat wil ik ook niet met dit bericht...maar het is jammer dat het niet gewoon LEUK word gehouden...

Maar mijn complimenten dat het forum zo up-to-date is!!! :)
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)

Folkert

Had je F1racing Forum eens moeten mee maken. Man oh man oh man.
Daar had je 4 Schumacher fans die echt totaal geen idee hadden waar ze het over hadden en als je iets negatiefs over Schumacher zei, kreeg je de wind van voren.
En dan was er nog 1 mclaren fan geloof ik die alleen maar Ferrari liep te bashen.

Gelukkig waren er genoeg echte kenners en veel dingen konden relativeren.  Bijvoorbeeld het incident van Monaco 2006, wisten zij dat er grote kans was dat hij het expres heeft gedaan.

Maar goed, dankzij die 5 kwallen(later werd ik er ook 1 van omdat ik genoeg had van dat idiote gedoe van hen.) ben ik wat aggressiever geworden op het Forum. Dus bij deze ook mijn excuus voor sommige nuteloze en eindeloze discussies. :)


OT:
NDCGN : JA dat kan prima op een normale manier. Zoals ik al zei: jij weet niet waar ik me al aan heb geergerd met beslissingen van de FIA en direct suggereerr je dat ik maar kleine emmer heb.
En dan nog het punt met die puntjes, nam je in mijn ogen best agressieve houding aan, terwijl in mijn ogen de vrager het niet offensief bedoelde.
Trotse vader van Rosalie(L)

ibileon

heb er geen benul van wie er in china gaat winnen  :-\
zowel massa als lewis hebben bewezen dat de druk hen teveel aan het worden is  ::)
Dus als kubica het hoofd wel cool houd zit er voor de pool volgens mij zeker wat in.
Als zowel lewis als massa het kopje leeg krijgen zit er een spannende eindstijd aan te komen en anders vrees ik dat
ofwel massa fan's of lewis fan's zwaar teleurgesteld gaan zijn doordat de ene de andere eruit rijd  :o
Als alles normaal verloopt ,maar ik acht die kans klein wint hamilton en daarachter weet ik het niet

gokje   hamilton
           kimi
            massa


NDCGN

Citaat van: Burorri op 13 oktober 2008 - 16:45:49
Had je F1racing Forum eens moeten mee maken. Man oh man oh man.
Daar had je 4 Schumacher fans die echt totaal geen idee hadden waar ze het over hadden en als je iets negatiefs over Schumacher zei, kreeg je de wind van voren.
En dan was er nog 1 mclaren fan geloof ik die alleen maar Ferrari liep te bashen.

Gelukkig waren er genoeg echte kenners en veel dingen konden relativeren.  Bijvoorbeeld het incident van Monaco 2006, wisten zij dat er grote kans was dat hij het expres heeft gedaan.

Maar goed, dankzij die 5 kwallen(later werd ik er ook 1 van omdat ik genoeg had van dat idiote gedoe van hen.) ben ik wat aggressiever geworden op het Forum. Dus bij deze ook mijn excuus voor sommige nuteloze en eindeloze discussies. :)


OT:
NDCGN : JA dat kan prima op een normale manier. Zoals ik al zei: jij weet niet waar ik me al aan heb geergerd met beslissingen van de FIA en direct suggereerr je dat ik maar kleine emmer heb.
En dan nog het punt met die puntjes, nam je in mijn ogen best agressieve houding aan, terwijl in mijn ogen de vrager het niet offensief bedoelde.
Ok, maar ik val verder niemand persoonlijk aan toch??  discussie mag best een beetje pittig zijn... dat van die emmer zei ik ook vrij netjes hoor... wat daarna kwam misschien niet, maar dat was meer in het algemeen en niet op iemand persoonlijk gericht... dat van die puntjes, tja, had misschien iets vriendelijker gekund, maar ik kan heel slecht tegen mensen die telkens spelling of iets dergelijks van anderen gaan verbeteren... misschien was het niet offensief bedoeld, maar helemaal onschuldig was het ook zeker niet...

scho0634

Citaat van: NDCGN op 13 oktober 2008 - 17:21:12
Ok, maar ik val verder niemand persoonlijk aan toch??  discussie mag best een beetje pittig zijn... dat van die emmer zei ik ook vrij netjes hoor... wat daarna kwam misschien niet, maar dat was meer in het algemeen en niet op iemand persoonlijk gericht... dat van die puntjes, tja, had misschien iets vriendelijker gekund, maar ik kan heel slecht tegen mensen die telkens spelling of iets dergelijks van anderen gaan verbeteren... misschien was het niet offensief bedoeld, maar helemaal onschuldig was het ook zeker niet...
Zelf post ik ook wel eens pittig. Dat maakt niet uit. Maar sommigen (vooral nieuwere hier) schreeuwen hier zonder respect voor iemand anders zijn mening. Gelukkig lang niet iedere nieuweling. En wat mij betreft hoor jij daar ook niet bij :).  Ik ga geen namen noemen maar het zijn er 2 of 3 waaraan ik mij dan ook groen en geel erger. Maar goed.

FerrariMan

Er zijn er een hoop die terug naar F1Racing en consoorten mogen verhuizen. Dat eindeloos gezeik over straffen en 'Fia-Ferrari' toestanden hangt mij enorm de keel uit. Vroeger was er een soort van wederzijds respect in de discussies hier. Nu is het vooral om ter meest/snelst zoveel mogelijk kinderachtige discussies starten in alle topics. En zoals Ferrari 2008 zegt, vooral sinds de GP van Spa. Niet toevallig in dezelfde tijdspanne als de aankondiging van de overname van de website. Het is gek dat er sinds toen een hele hoop infantiele reacties te lezen zijn op dit forum.

Om terug on topic te komen; het is tijd dat één van de drie titelkandidaten nog eens een race wint. Het is gek dat Hamilton niet meer een race heeft gewonnen (twijfelgeval Spa erbuiten gelaten) sinds 20 juli. Massa staat ook alweer een paar races droog. Kubica, aangename kerel, sterke piloot maar op dit moment verdient hij nog geen titel. Ik zou er in elk geval een beetje moeite mee hebben moest hij de titel winnen met slechts één race te winnen. Moest het zo aflopen, goed voor hem, maar het mag voor mijn part met wat meer glans.

Massa en Hamilton mogen nu wel stoppen met het geblinddoekt rondrijden. De fouten die beide heren maken zijn soms te triest voor woorden.
Van Hamilton valt me dat al helemaal tegen omdat hij al enkele weken loopt te roepen dat hij geen titel-druk voelt en dat hij zoveel geleerd heeft van het seizoenseinde van 2007.

Ik denk dat Ferrari eindelijk eens gaat toeslaan in China. Kimi gaat domineren en Massa volgt op enige achterstand. Hamilton neemt de vierde plek, achter Alonso, Kovalainnen of Kubica. Benieuwd of Ferrari in dit scenario Kimi orders geeft. Logischerwijze wel.

janke

Citaat van: FerrariMan op 13 oktober 2008 - 18:21:32
Er zijn er een hoop die terug naar F1Racing en consoorten mogen verhuizen. Dat eindeloos gezeik over straffen en 'Fia-Ferrari' toestanden hangt mij enorm de keel uit. Vroeger was er een soort van wederzijds respect in de discussies hier. Nu is het vooral om ter meest/snelst zoveel mogelijk kinderachtige discussies starten in alle topics. En zoals Ferrari 2008 zegt, vooral sinds de GP van Spa. Niet toevallig in dezelfde tijdspanne als de aankondiging van de overname van de website. Het is gek dat er sinds toen een hele hoop infantiele reacties te lezen zijn op dit forum.

Om terug on topic te komen; het is tijd dat één van de drie titelkandidaten nog eens een race wint. Het is gek dat Hamilton niet meer een race heeft gewonnen (twijfelgeval Spa erbuiten gelaten) sinds 20 juli. Massa staat ook alweer een paar races droog. Kubica, aangename kerel, sterke piloot maar op dit moment verdient hij nog geen titel. Ik zou er in elk geval een beetje moeite mee hebben moest hij de titel winnen met slechts één race te winnen. Moest het zo aflopen, goed voor hem, maar het mag voor mijn part met wat meer glans.

Massa en Hamilton mogen nu wel stoppen met het geblinddoekt rondrijden. De fouten die beide heren maken zijn soms te triest voor woorden.
Van Hamilton valt me dat al helemaal tegen omdat hij al enkele weken loopt te roepen dat hij geen titel-druk voelt en dat hij zoveel geleerd heeft van het seizoenseinde van 2007.

Ik denk dat Ferrari eindelijk eens gaat toeslaan in China. Kimi gaat domineren en Massa volgt op enige achterstand. Hamilton neemt de vierde plek, achter Alonso, Kovalainnen of Kubica. Benieuwd of Ferrari in dit scenario Kimi orders geeft. Logischerwijze wel.

Over het off-topic gedeelte helemaal met je eens. Hier lopen er wat te schreeuwen die 5 minuten later al niet meer weten wat ze gepost hebben. Mogen van mij weer terug waar ze vandaan komen. Veel blabla maar weinig wol. Weer on-topic.

Als Kubica zou winnen (wat volgens mij niet gebeurd) dan kan hij daar ook niets aan doen. Het zijn de andere 2 toppers de door het hele seizoen heen stunten. Zelf is Kubica ook een paar races niet bij de les geweest. Anders had hij er nu beter voorgestaan. Maar of het nou Massa of Hamilton wordt, we kunnen in ieder geval niet zeggen dat ze dat met glans gedaan hebben vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

edwin291

Hier mijn voorspelling:

1. Hamilton
2. Alonso
3. Raikonen
4. Kubica, weer een groot gevecht.
5. Massa, gaat niet echt lekker
6.Piquet

Dit mijn voorspelling en wat er met Kovalainen gebeurt deze valt uit of behaalt geen punten en Alonso haalt zo Kovalainen in.
Proud to be an Alonso fan!!!

meatball

1 Massa
2 Alonso (want die gaat Massa helpen en dan is dit de beste manier  ;)  )
3 Hamilton
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

sloggerke

Eén ding staat vast:
Hamilton zal héél voorzichtig zijn als hij de pitstraat komt binnen gereden.
Die kiezelsteentjes aldaar hebben hem meerdere slapeloze nachten bezorgd. ;D
Noch Massa, noch Hamilton halen de topdrie.

dj Peter

Tegenwoordig is het niet meer zo gezellig hier, inderdaad..     :-\

Ik ga even heel zwaar gokken:

Massa
Raikkonen
Alonso


realistisch of niet, we zullen wel zien...   :D

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 13 oktober 2008 - 18:21:32Niet toevallig in dezelfde tijdspanne als de aankondiging van de overname van de website. Het is gek dat er sinds toen een hele hoop infantiele reacties te lezen zijn op dit forum.
Ik durfde het eigenlijk niet zelf direct erbij te vermelden. Danku FerrariMan!

Zoals je zei: het wordt tijd dat Lewis en Massa stoppen met denken dat ze op een baan echt volledig kunnen doen wat ze niet laten kunnen. Mensen van de baan duwen en tikken en whatever is niet racen. En ze nemen er vreemd genoeg met plezier bij dat het ook voor hen wel over and out zou kunnen zijn.

Kubica zou inderdaad een beetje glansloos die titel nemen (als hij het doet, ik neem die mogelijkheid niet in acht), maar misschien verdient hij hel wel het meest. Geen dubieuze manoevres, constant rijden, punten sprokkelen, het zou een straffe en mooie prestatie zijn!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Alan Blues op 13 oktober 2008 - 16:19:53
Citaat van: janke op 13 oktober 2008 - 16:06:15
Citaat van: 0634 op 13 oktober 2008 - 15:57:58
Citaat van: kaisz op 13 oktober 2008 - 15:43:58

zo een sjaak als jij vindt natuurlijk als wat jezelf zegt de grote waardheid.

Kan jij geen normale reacties geven?
Inderdaad het nivo stijgt met de dag.

Yep, de sfeer is hier inderdaad veranderd... :(
Waarom word er hier de laatste tijd zoveel op de man gespeeld?  
waarschijnlijk slechte voetballers he :)

edwin291

Citaat van: sloggerke op 13 oktober 2008 - 20:47:30
Eén ding staat vast:
Hamilton zal héél voorzichtig zijn als hij de pitstraat komt binnen gereden.
Die kiezelsteentjes aldaar hebben hem meerdere slapeloze nachten bezorgd. ;D
Noch Massa, noch Hamilton halen de topdrie.

Die hebben hem echt slapeloze nachten bezorgt  :P ik heb me toen echt dood gelachen  ;D
Proud to be an Alonso fan!!!