Weg met Allard Kalf! Wat een drama!

Gestart door waard500, 12 oktober 2008 - 09:22:35

« vorige - volgende »

waard500

Citaat van: 0634 op 05 november 2008 - 20:50:19
En anderen niet natuurlijk ;)

Zeg ik dat??

"hij heeft zich voor mij zeker wel bewezen"

Volgens mij spreek ik hier voor mijzelf ;)
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

scho0634

Ja, maar ik reageerde op het laatste deel: 'zeker als je bedenkt dat hij een paar zekere overwinningen is kwijt geraakt door pech.'

F_A_Diaz

Allard Kalff was vroeger best goed maar het is hem allemaal een beetje naar het hoofd gestegen. Hij vind zichzelf nu ook erg goed, net als Mol.
En dan krijg je dat hij zijn eigen mening erdoor probeert te drukken omdat hij denkt de formule 1 uitgevonden te hebben.

Persoonlijk vind ik Rob Kamphues er goed. Hij is iemand die in ieder geval probeert de situatie van alle kanten te bekijken en heeft er best veel verstand van. Je zag ook afgelopen zondag dat hij zich kapot ergerde aan Kalff, die altijd de gasten afkapt en zijn eigen zegje wil doordrukken.

Meesterlijke opmerking van Kamphues: "Wat vind ik het toch leuk dat jij altijd mijn uitspraken moet verduidelijken."  ;D
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

NDCGN

Citaat van: F_A_Diaz op 07 november 2008 - 09:55:23
Allard Kalff was vroeger best goed maar het is hem allemaal een beetje naar het hoofd gestegen. Hij vind zichzelf nu ook erg goed, net als Mol.
En dan krijg je dat hij zijn eigen mening erdoor probeert te drukken omdat hij denkt de formule 1 uitgevonden te hebben.

Persoonlijk vind ik Rob Kamphues er goed. Hij is iemand die in ieder geval probeert de situatie van alle kanten te bekijken en heeft er best veel verstand van. Je zag ook afgelopen zondag dat hij zich kapot ergerde aan Kalff, die altijd de gasten afkapt en zijn eigen zegje wil doordrukken.

Meesterlijke opmerking van Kamphues: "Wat vind ik het toch leuk dat jij altijd mijn uitspraken moet verduidelijken."  ;D
Ben ik het helemaal mee eens.. behalve dat van Mol dan, daar valt ook wel wat op aan te merken, maar dat hou je toch altijd... de manier waarop hij commentaar geeft is geweldig, de inhoud  niet altijd, maar goed.. meest opmerkelijke opmerking van Kalff; bij het vertonen van de beelden dat Hamilton Glock inhaalt, zat ie helemaal te kwijlen en zegt ie; 'Mooi hè!!'... en hij durfde ook nog te beweren dat het een geweldige inhaalactie was van Hamilton... maar gelukkig maakte Kamphues hem toen een beetje belachelijk... Kamphues mag er van mij ook elke keer wel zitten... en die presentator is idd ook niet echt geweldig al vind ik dat zelf geen probleem, maar die corrigeerde Kalff ook wel ff toen ie Massa begon af te kraken...