GP van Japan

Gestart door Supermariobros, 04 oktober 2008 - 09:59:27

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 12 oktober 2008 - 06:44:32
Het zou me verbazen moest die straf er komen...
Omdat je het niet terecht vindt of omdat het Ferrari is?

Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 06:45:40
Goooo Kimi.

@ Ferrari_2008: Precies, ik dacht dat hij wel meer geleert had van vorig jaar.
Sutil er af. Dacht heel ff dat het een Mac. was.
Hij dacht even te doen wat Massa in Spa deed. Of was dat Kimi? Whatever, een ferrari die bij de start Lewis voorbijdook in het aanremmen :)
Ik vraag me wel af waarom ze Kimi under ibvestigation zetten, en dan als beeld dat tikje van Massa tonen :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 12 oktober 2008 - 06:50:40
Citaat van: McChouffe op 12 oktober 2008 - 06:44:32
Het zou me verbazen moest die straf er komen...
Omdat je het niet terecht vindt of omdat het Ferrari is?

Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 06:45:40
Goooo Kimi.

@ Ferrari_2008: Precies, ik dacht dat hij wel meer geleert had van vorig jaar.
Sutil er af. Dacht heel ff dat het een Mac. was.
Hij dacht even te doen wat Massa in Spa deed. Of was dat Kimi? Whatever, een ferrari die bij de start Lewis voorbijdook in het aanremmen :)
Ik vraag me wel af waarom ze Kimi under ibvestigation zetten, en dan als beeld dat tikje van Massa tonen :-\
Begrijp ff niet wat je bedoelt, of welke situatie in Spa.

Maar Waarom Kimi under investigation staat heb ik geen idee.
Kovaleinen out  :'( Jammer, hij reed best goed.


En laat RTL 7 is kappen met die scheit irritanten reclame blokken.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Dit is niet het dagje van McLaren
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

LEWIS en MAssa drivethrough.  ::)
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Drive Trough voor Lewis en Heiki eruit, Ferrari wordt wereldkampioen! :)
En nu mezelf klaarmaken voor de vlaag van Mac-commentaren die de straf voor Lewis onterecht vinden :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Ferrari 2008 op 12 oktober 2008 - 06:56:42
Drive Trough voor Lewis en Heiki eruit, Ferrari wordt wereldkampioen! :)
En nu mezelf klaarmaken voor de vlaag van Mac-commentaren die de straf voor Lewis onterecht vinden :)

De straf voor Lewis is op zich minder erg dan voor Massa. Het is Massa die zoveel mogelijk punten moet pakken om de achterstand op Lewis in te halen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 12 oktober 2008 - 06:58:32
Citaat van: Ferrari 2008 op 12 oktober 2008 - 06:56:42
Drive Trough voor Lewis en Heiki eruit, Ferrari wordt wereldkampioen! :)
En nu mezelf klaarmaken voor de vlaag van Mac-commentaren die de straf voor Lewis onterecht vinden :)

De straf voor Lewis is op zich minder erg dan voor Massa. Het is Massa die zoveel mogelijk punten moet pakken om de achterstand op Lewis in te halen.
Dat niet alleen, Lewis hangt al achteraan, Massa niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Ferrari 2008 op 12 oktober 2008 - 06:50:40
Citaat van: McChouffe op 12 oktober 2008 - 06:44:32
Het zou me verbazen moest die straf er komen...
Omdat je het niet terecht vindt of omdat het Ferrari is?


Omdat het de FIA is. Maar ik heb me duidelijk vergist.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Folkert

#128
De straf van Lewis vind ik discutabel. Ene kant terecht, ander kant een remfoutje is geen drivethrough waard. MAssa tikte Lewis gewoon in de ronte. Ik weet het van Lewis nog niet helemaal.
Wat Massa deed was in mijn ogen erger dan wat Lewis deed. Maar goed.

Wat gaat Alonso eigenlijk goed. Ik ga echt meer en meer respect voor die vent krijgen. Je kan zeggen wat je wilt, maar die kerel kan racen en volgens mij ook een teamverbeteren.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 07:02:43
De straf van Lewis vind ik discutabel. Ene kant terecht, ander kant een remfoutje is geen drivethrough waard. MAssa tikte Lewis gewoon in de ronte. Ik weet het van Lewis nog niet helemaal.
Wat Massa deed was in mijn ogen erger dan wat Lewis deed. Maar goed.

Wat gaat Alonso eigenlijk goed. Ik ga echt meer en meer respect voor die vent krijgen. Je kan zeggen wat je wilt, maar die kerel kan racen en volgens mij ook een teamverbeteren.
Natuurlijk kan Alonso racen en een team verbeteren,kijk waar Renault na en McLaren voor hem was.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 07:02:43
De straf van Lewis vind ik discutabel. Ene kant terecht, ander kant een remfoutje is geen drivethrough waard. MAssa tikte Lewis gewoon in de ronte. Ik weet het van Lewis nog niet helemaal.
Wat Massa deed was in mijn ogen erger dan wat Lewis deed. Maar goed.
Het gevolg van wat Massa deed was inderdaad erger. Had het op een vrije baan geweest, dan had het niet echt erg geweest. Lewis die in de eerste bocht véél te optimistisch was, heel de top de baan 'afduwde', een straf moest niet van mij, maar is wel terecht.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

#131
Citaat van: meatball op 12 oktober 2008 - 07:12:37
Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 07:02:43
De straf van Lewis vind ik discutabel. Ene kant terecht, ander kant een remfoutje is geen drivethrough waard. MAssa tikte Lewis gewoon in de ronte. Ik weet het van Lewis nog niet helemaal.
Wat Massa deed was in mijn ogen erger dan wat Lewis deed. Maar goed.

Wat gaat Alonso eigenlijk goed. Ik ga echt meer en meer respect voor die vent krijgen. Je kan zeggen wat je wilt, maar die kerel kan racen en volgens mij ook een teamverbeteren.
Natuurlijk kan Alonso racen en een team verbeteren, kijk waar Renault na en McLaren voor hem was.
Nou ja met Mclaren weet ik het niet of hij daar echt invloed heeft gehad, maar bij Renault was duidelijk dat hij beslissende Factor is geweest. Iets wat Honda mist.
Maar ik doelde meer op het feit dat Alonso een zak is, net als Schumacher, Prost en Piquet. Maar dat is kennelijk nodig voor het worden van een WK.

Nog een ander Feitje: Kubica.....Hij heeft nog zeker een kans.

@Ferrari_2008: Heel de top? Ik dacht alleen Kimi, maar dan moet ik nog keer de start ff zien.

Zal wel de Massa fans het tegen de schenen trappen, maar Als Massa nu wel punten haalt en Hamilton niet, heb ik wel erge twijfels over die punten. Goed, dan heeft Massa mi sschien beter gereden, maar ja kan dat gevoel niet onderdrukken.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Alonso is top,een lieve topper zijn er in geen enkele sport.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Opvallend is wel de matige pace van Hamilton. Normaal kan die jongen een dijk van een inhaalrace rijden, maar vandaag laat hij het precies wel afweten.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Folkert

#134
Dat is niet helemaal waar, Hill was niet supertopper, maar hij was wel een goede coureur. En lieve coureur om het zo maar te zeggen.
@Mchouffe: Volgsns mij is er een probleem met Hamilton, want dit is wel heel langzaam.


Kimi gaat nu echt goed hoor. Aggressief en snel. Maar Massa en Bourdais twijfelachtig,  Kon het neit goed zien van Bourdais kant, hoeveel ruimte daar was.



Kimi en Kubica, heerlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)