GP van Japan

Gestart door Supermariobros, 04 oktober 2008 - 09:59:27

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: Forza Ferrari op 10 oktober 2008 - 20:04:16
Citaat van: meatball op 10 oktober 2008 - 19:57:10
Citaat van: Ferrari 2008 op 10 oktober 2008 - 19:52:28
Jij kan het ook niet laten dat te vermelden hé? Wat zal ik blij zijn als Kimi volgend jaar weer met een propere lei kan beginnen en Massa van zich af kan werpen. Je zal het dan te horen krijgen hoor man. :)
Ik dacht dat hij dit seizoen al beter zou zijn nadat hij zich vorig seizoen natuurlijk moest aanpassen aan de Ferrari. Geef nu toch gewoon eens toe dat Kimi zwaar onderpresteerd voor een wk,ik blijf erbij als Massa zoals jullie hier beweren geen waardige wk zou zijn dan is Kimi dat ook zeker niet.

Kimi is een waardig WK! 't is niet omdat hij nu een beetje slecht presteert dat dat iets afdoet aan zijn waardigheid van WK te zijn. Mocht ie de 4 eerste races geen punten gescoord hebben zou men gewoon spreken van een slechte start, en zou er verder niets aan de hand zijn... Maar nu zijn't ver de laatste races en plotseling is hij het niet meer waard WK te zijn...

Anyway, ik hoop voor Lewis da het nu raak is... zoals het vorig jaar al had moeten zijn. (Idem met Kimi, die had ook al eerder WK moeten zijn)
Hamilton zal nog wel meerdere keren wk worden,Kimi nooit meer.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 10 oktober 2008 - 20:05:58
Citaat van: Forza Ferrari op 10 oktober 2008 - 20:04:16
Citaat van: meatball op 10 oktober 2008 - 19:57:10
Citaat van: Ferrari 2008 op 10 oktober 2008 - 19:52:28
Jij kan het ook niet laten dat te vermelden hé? Wat zal ik blij zijn als Kimi volgend jaar weer met een propere lei kan beginnen en Massa van zich af kan werpen. Je zal het dan te horen krijgen hoor man. :)
Ik dacht dat hij dit seizoen al beter zou zijn nadat hij zich vorig seizoen natuurlijk moest aanpassen aan de Ferrari. Geef nu toch gewoon eens toe dat Kimi zwaar onderpresteerd voor een wk,ik blijf erbij als Massa zoals jullie hier beweren geen waardige wk zou zijn dan is Kimi dat ook zeker niet.

Kimi is een waardig WK! 't is niet omdat hij nu een beetje slecht presteert dat dat iets afdoet aan zijn waardigheid van WK te zijn. Mocht ie de 4 eerste races geen punten gescoord hebben zou men gewoon spreken van een slechte start, en zou er verder niets aan de hand zijn... Maar nu zijn't ver de laatste races en plotseling is hij het niet meer waard WK te zijn...

Anyway, ik hoop voor Lewis da het nu raak is... zoals het vorig jaar al had moeten zijn. (Idem met Kimi, die had ook al eerder WK moeten zijn)
Hamilton zal nog wel meerdere keren wk worden,Kimi nooit meer.
En Massa zal nooit WK worden en nooit meer zo dicht bij komen als dit jaar(door geluk aan zijn zeide). Kimi heeft zich al bewezen, mMassa nog niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Ik zoek de witte lijn op de banden, erg irritant, die groene lijnen!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

#78
Citaat van: Ferrari 2008 op 11 oktober 2008 - 07:01:40
Ik zoek de witte lijn op de banden, erg irritant, die groene lijnen!

Inderdaad... Dat ze die groene boodschap maar elders verkondigen. Trouwens, Honda's groen boodschap is al groot genoeg. Wat mij betreft mogen ze die banden meteen afvoeren!

Ik hou tevens mijn hart vast voor als de slicks worden ingevoerd. Dan zal Bridgestone de band volledig kleuren... (wegens geen groeven dus) Banden horen zwart te zijn! Die witte streep is wat mij betreft nog perfect aanvaardbaar, maar de rest :-\

Ferrari 2010

De band volledig kleuren zeg je, gaan ze niet de zijkant van de band kleuren? Het oppervlak wordt nogal moeilijk, aangezien dat toch direct afslijt :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Citaat van: Ferrari 2008 op 11 oktober 2008 - 08:44:02
De band volledig kleuren zeg je, gaan ze niet de zijkant van de band kleuren? Het oppervlak wordt nogal moeilijk, aangezien dat toch direct afslijt :)

Ola das juist, nu je het zegt, er was eerst sprake van de band te kleuren, maar dat is inderdaad - om die reden - veranderd in het kleuren van de zijkant. Nuja, het zal op esthetisch vlak niet beter zijn denk ik. 8)

Ferrari 2010

Citaat van: _Makke_ op 11 oktober 2008 - 09:03:26
Citaat van: Ferrari 2008 op 11 oktober 2008 - 08:44:02
De band volledig kleuren zeg je, gaan ze niet de zijkant van de band kleuren? Het oppervlak wordt nogal moeilijk, aangezien dat toch direct afslijt :)

Ola das juist, nu je het zegt, er was eerst sprake van de band te kleuren, maar dat is inderdaad - om die reden - veranderd in het kleuren van de zijkant. Nuja, het zal op esthetisch vlak niet beter zijn denk ik. 8)
Inderdaad. Nuja, een logo staat ook altijd al op de banden. Door het witte bridgestone logo is het sowieso al lastiger om de zijkant wit te kleuren. Achja, we zullen wel zien wat het wordt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Precies ja.. de kleur van de banden was inderdaad wel het belangrijkste van de kwalificatie.. jammer dat Raikkonen de pole niet pakte.. ik dacht dat ie m al binnen had, omdat ie ruim een halve seconde op Hamilton had.. maar helaas.. hoe dan ook, wordt vast een leuke race morgen, met Massa die zeker wel verder naar voren gaat komen, als ie zn hoofd koel houdt.. hopen dat Raikkonen het Hamilton moeilijk gaat maken.. volgens mij zijn de Ferrari's wat meer gebaat bij veel rubber op de baan en dat was er vandaag niet.. hopen dat het vannacht droog blijft, dan zie ik morgen Raikkonen wel winnen..

robbert

jaja het kampioenschap is over voor massa.
Verdikke die Hamilton wordt toch nog wereldkampioen. Ferrari heeft zich laten beetnemen door Mclaren, ze dachten dat ze sneller waren maar Mclaren is nog altijd de snelste

Ferrari 2010

NDCGN, 1 punt op het einde van een zin is wel voldoende hoor ;)
ik dacht ook dat het al binnen was voor Kimi, niet dus. Massa stelde wel wat teleur, ik denk dat hij sowieso iets zwaarder staat dan Kimi. Fernando staat veronderstel ik weeral bijzonder licht. Een 1-2 wordt moeilijk, maar het zal er vanaf hangen hoe goed Lewis van het pak kan wegrijden. Als lewis niet kan wegrijden, heeft Massa misschien kans bij de 2de pitstopreeks. Lewis, mooie lap, maar ik denk dat ook hij 1 à 2 ronden lichter staat dan Massa. nuja, met 3 man ertussen zal de afstand voor Massa toch te groot zijn, hopelijk kan Kimi aanklampen bij Lewis, maar het gat met Massa zal wel een seconde of 10 bedragen tegen de eerste stops.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

#85
Citaat van: robbert op 11 oktober 2008 - 09:57:48
jaja het kampioenschap is over voor massa.
Verdikke die Hamilton wordt toch nog wereldkampioen. Ferrari heeft zich laten beetnemen door Mclaren, ze dachten dat ze sneller waren maar Mclaren is nog altijd de snelste
Dit was pas qualy hoor. Er is nog geen punt verdeeld.

Massa heeft nog alle kans. Als hij een beetje zwaarder is dan de rest moet het goed komen. Het is voor hem te hopen dat hij snel langs Kova en FA komt, anders verliest hij teveel.

Maar misschien duikt Kimi wel voor Lewis op in bocht 1. Anyway, Massa kan morgen bewijzen dat hij wel degelijk een waardig WK is. Tenminste, als hij dat is...

_Makke_

#86
Citaat van: Ferrari 2008 op 11 oktober 2008 - 09:58:48
NDCGN, 1 punt op het einde van een zin is wel voldoende hoor ;)
ik dacht ook dat het al binnen was voor Kimi, niet dus. Massa stelde wel wat teleur, ik denk dat hij sowieso iets zwaarder staat dan Kimi. Fernando staat veronderstel ik weeral bijzonder licht. Een 1-2 wordt moeilijk, maar het zal er vanaf hangen hoe goed Lewis van het pak kan wegrijden. Als lewis niet kan wegrijden, heeft Massa misschien kans bij de 2de pitstopreeks. Lewis, mooie lap, maar ik denk dat ook hij 1 à 2 ronden lichter staat dan Massa. nuja, met 3 man ertussen zal de afstand voor Massa toch te groot zijn, hopelijk kan Kimi aanklampen bij Lewis, maar het gat met Massa zal wel een seconde of 10 bedragen tegen de eerste stops.

Op een - niet nadergenoemde  ;) - F1 nieuws site las ik dat Massa zijn "slechte" kwalificatie weidde aan het ontbreken van grip. In dat geval is het wel brute pech voor hem, dan moet hij nog oppassen voor Kubica achter hem. Nuja misschien strooit hij wel wat "leugens" in het rond, de concurrentie een beetje bij de neus nemen, en staat hij wel degelijk wat zwaarder. Achja, we shall see.

Voor Hamilton is het wel een goede zaak. Het zal voor hem echter belangrijk zijn om Kimi achter hem te houden. Op die manier moet hij op Massa een kloof kunnen slagen, die Massa niet kan goedmaken door eventueel wat langer buiten te blijven. Ook voor Massa is een goede start van groot belang. Als hij zowel Alonso als Kova kan voorbij gaan, kan hij de kloof met Hamilton beperken.

kaisz

ik denk dat Hamilton hier op een extra stop staat geplanned, want het kan ik Japan ook zomaar gaan regenen.
Massa gaat denk ik voor een 2 stops, want hoe minder pitsstops hoe beter voor hem :p

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 11 oktober 2008 - 01:56:16
En Massa zal nooit WK worden en nooit meer zo dicht bij komen als dit jaar(door geluk aan zijn zeide). Kimi heeft zich al bewezen, mMassa nog niet.
Die portie geluk heeft Kimi vorig jaar niet genoten misschien?  :)

scho0634

Citaat van: kaisz op 11 oktober 2008 - 11:19:54
ik denk dat Hamilton hier op een extra stop staat geplanned, want het kan ik Japan ook zomaar gaan regenen.
Massa gaat denk ik voor een 2 stops, want hoe minder pitsstops hoe beter voor hem :p
Ik denk niet dat Lewis 3 stops gaat maken als het droog blijft.