GP van Japan

Gestart door Supermariobros, 04 oktober 2008 - 09:59:27

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: 0634 op 05 oktober 2008 - 08:50:30
Citaat van: _Makke_ op 05 oktober 2008 - 01:44:06
Citaat van: 0634 op 04 oktober 2008 - 17:26:24
Van zen tak maken ?

Que?

Is hetzelfde als van zijn oren maken, of dus, er over reclameren.
Als van zijn oren maken ken ik ook niet, maar volgens mij bedoel je dat hij erover gaat mekkeren..... :)

Precies

scho0634

Dan is dat bij deze nu duidelijk ;)

kaisz

wat een sjonnie, praat gewoon normaal Nederlands.

Ik hoop op droog weer, Kovalainen wint, massa 2e, hamilton 3e
gat nog maar 5 punten in 2 races

Ferrari 2010

#18
Citaat van: kaisz op 05 oktober 2008 - 11:10:12
wat een sjonnie, praat gewoon normaal Nederlands.
Excuseer? Van je tak maken is normaal Nederlands, elke Vlaming zal het hoogstwaarschijnlijk verstaan. Sjonnie. Kan jij nu niets anders dan in elke post mensen aanvallen? Dit bedoel ik dus met die irritante leden die er sinds de GP van België zijn bijgekomen. Je bent er een schoolvoorbeeld van.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: kaisz op 05 oktober 2008 - 11:10:12
wat een sjonnie, praat gewoon normaal Nederlands.

Ik hoop op droog weer, Kovalainen wint, massa 2e, hamilton 3e
gat nog maar 5 punten in 2 races
Kova die bij normaal droog weer voor Massa en Hamilton eindigd,nooit dat kan hij gewoon niet.Voor mij is Kova de tegenvaller van het jaar meer nog dan Kimi.
1 Massa
2 Hamilton
3 Vettel
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Had er dan iemand veel verwacht van Kovalainen? Want als er weinig verwachtingen zijn, kun je ook niet tegenvallen natuurlijk...

scho0634

Citaat van: Jasper op 05 oktober 2008 - 13:49:33
Had er dan iemand veel verwacht van Kovalainen? Want als er weinig verwachtingen zijn, kun je ook niet tegenvallen natuurlijk...
Nou ja, veel verwachten is misschien overdreven. Maar ik had wel gehoopt dat hij, zeker in de 2e helft van het seizoen, dichter op Hamilton zou zitten. En zo af en toe misschien ook eens ervoor zou rijden. Eigenlijk zou je mogen verwachten dat hij Hamilton op de baan wellicht af en toe hulp zou kunnen bieden door punten bij Ferrari weg te halen. Maar eigenlijk doet hij dat nooit. Eigenlijk is hij buiten één gelukkige zege weinig voorin te vinden. Zeg maar vrijwel nooit.

_Makke_

Citaat van: Jasper op 05 oktober 2008 - 13:49:33
Had er dan iemand veel verwacht van Kovalainen? Want als er weinig verwachtingen zijn, kun je ook niet tegenvallen natuurlijk...

Veel verwacht is misschien wat overdreven, maar ik had er toch wel meer van verwacht. In het begin had hij het geluk niet aan zijn zijde, ik verwachte en hoopte op beterschap, die er jammer genoeg niet echt gekomen is. Het zal voor hem volgend jaar beter moeten, er zijn er anderen die volgend jaar geen contract meer hebben en die voor McLaren willen rijden.

Forza F1

Kovalainen is een groot talent hoor. Hij heeft het 2de deel van't seizoen gewoon al veel pech gehad: mechanisch of door een situatie. Beetje zoals Raikkonen... Ik vind toch dat Kova z'n plaats bij McLaren waard is, en nog wel zal laten zien wat hij echt waard is komende seizoenen.

Ferrari 2010

Citaat van: Forza Ferrari op 05 oktober 2008 - 18:16:36
Kovalainen is een groot talent hoor. Hij heeft het 2de deel van't seizoen gewoon al veel pech gehad: mechanisch of door een situatie. Beetje zoals Raikkonen... Ik vind toch dat Kova z'n plaats bij McLaren waard is, en nog wel zal laten zien wat hij echt waard is komende seizoenen.
Ik kan me anders geen enkele keer herinneren dat Kova Hamilton kon volgen. Hamilton is goed, maar heeft ook wel eens pech. Kovalainen steekt altijd veel verder naar achter dan waar een teamgenoot van een toptalent alsnog zou horen te zitten vind ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

Vind zijn prestaties vooral teleurstellend en niet alleen door pech.
Niet dat ik verwachte dat hij Hamilton moeilijk zou maken maar lijkt
me niet bepaald een mclaren rijder waardig.

Forza F1

Citaat van: Ferrari 2008 op 05 oktober 2008 - 18:53:04
Citaat van: Forza Ferrari op 05 oktober 2008 - 18:16:36
Kovalainen is een groot talent hoor. Hij heeft het 2de deel van't seizoen gewoon al veel pech gehad: mechanisch of door een situatie. Beetje zoals Raikkonen... Ik vind toch dat Kova z'n plaats bij McLaren waard is, en nog wel zal laten zien wat hij echt waard is komende seizoenen.
Ik kan me anders geen enkele keer herinneren dat Kova Hamilton kon volgen. Hamilton is goed, maar heeft ook wel eens pech. Kovalainen steekt altijd veel verder naar achter dan waar een teamgenoot van een toptalent alsnog zou horen te zitten vind ik.

Dat vind jij dan :)

Je mag wel niet vergeten dat dit z'n eerste jaar bij McLaren is, dat hij in een auto zit die eigenlijk voor en met Lewis ontwikkeld is, en dat Lewis nog een veel groter talent is dan Kova (geef ik toe, is zo), Lewis reed vorig jaar Alonso ook al naar huis, en dat in z'n eerste jaar, dus... denk gewoon dat mensen een beetje teveel verwend zijn geweest door de prestaties van Lewis, maar Kova doet het zeker niet slecht. Volgend seizoen kan het al gans anders zijn...
2007: Hamilton, Raikkonen, Alonso, Massa
2008: Hamilton, Massa, Raikkonen, Kovalainen
2009: Hamilton, Kovalainen, Raikkonen, Massa ?
2010: Vettel, Hamilton, Kovalainen, Kubica ? :p

Jasper

In Australië reed hij naar de tweede plaats maar werd hij genekt door de laatste safety car.
In Spanje crashte hij nogal zwaar door een technisch probleem (lekke band?).
In Turkije vertrok hij als tweede, voor Hamilton, maar werd zijn achterband in de eerste bocht lekgestoken door de voorvleugel van Räikkönen (Hamilton had hem toen al wel ingehaald).
In Canada zat het hem ook niet mee, door de SC stond hij op een heel slechte strategie en bovendien werden zijn banden opgevreten waardoor hij geen grip had.
In Spa viel hij enkele ronden voor het einde uit met een kapotte versnellingsbak of zoiets.
In Singapore had hij een aanrijding met Kubica, de vloer van zijn wagen was beschadigd, zijn pitstops kwamen slecht uit (hij moest wachten achter Hamilton) en op het einde had hij ook nog eens remproblemen.

In de races die ik hierboven niet genoemd heb, eindigde hij alleen in Monaco buiten de top-5.

In Maleisië reed hij van 8 (na kwalificatiestraf van 5 plaatsen) naar 3, terwijl Hamilton van 9 naar 5 reed.
In Frankrijk reed hij van 10 naar 4, Hamilton reed van 13 naar 10 (met drive-through).

Ik was voor het seizoen héél sceptisch tegenover de komst van Heikki, maar teleurgesteld ben ik nu niet.

leproffesseur

Ik vrees dat hij toch als een nr 2 gaat behandeld worden al zullen we dit nooit
weten.

fawlty

met minder dan puntenvoordeel van lewis tegenover massa zal ik niet tevreden zijn... dus laat het maar regenen of droog zijn. lewis meer punten of evenveel dan massa dan pas zal ik blij zijn...
Ja sluw is die Hamilton