Main Menu

USF1

Gestart door Forza F1, 04 februari 2009 - 19:46:49

« vorige - volgende »

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 26 februari 2009 - 11:39:13
Zegt mij niet zo heel veel eerlijk gezegt. Leuk lijstje, maar niet uit uitmuttend.

Nee.....

CitaatBourdais laat niets van hem heel.

Daar gaat het toch niet om? Trouwens, Bourdais reed in Amerika, reject land voor Europese en Zuid-Amerikaanse coureurs.

CitaatEn trouwens je noemt echt heel veel prestaties die hij neer heeft gezet na dat hij de F1 is in gekomen.

Nog geen kwart.

CitaatDat is dus een vergelijking van niks.

Nee, jouw natte vingerwerk is heilig.  ;D

CitaatZelfde geld voor Massa. Leuk lijstje, maar niet uitmuttent en dominerend zoals jij het zou willen.

6 races winnen in een seizoen van 8 is totaal niet uitmuntend of dominant...? Man, moeten mensen echt nog serieus met jou in discussie gaan?
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 26 februari 2009 - 13:12:21
Citaat van: Ferrari 2009 op 26 februari 2009 - 13:07:39
Kampioen in GP2 met 6 op 8 races gewonnen, en dat is niet uitmuntend? Hamilton heeft niet meer dan dat gepresteerd denk ik hoor. Kampioenen in GP2 belanden doorgaans stuk voor stuk in de F1.
Ja de prestatie opzich is wel goed. Maar het verdere lijstje is niet meer dan gemiddeld. IIG ik ben niet super er van onder de indruk. En ja misschien ben ik iets milder bij Danica in haar prestaties, maar vind het toch gaaf om te zien hoe ze het doet.

Geef nou toe dat je geilt op een paar tieten in de F1 en probeer niet net te doen alsof ze daar thuishoort. Je vriendin/vrouw kijkt toch niet mee?  ;)
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 26 februari 2009 - 14:03:39
Nee, maar wel een reden waarom ik het gaaf vind ;) Ik verwacht ook dat ze beter is  dan rubens of irvine, of Albers.

Jij verwacht van alles, je roept van alles wat nergens op gegrond is. Geldt voor jou hele forum aanwezigheid.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

#123
Citaat van: F_A_Diaz op 26 februari 2009 - 14:19:08
Citaat van: Burorri op 26 februari 2009 - 13:12:21
Citaat van: Ferrari 2009 op 26 februari 2009 - 13:07:39
Kampioen in GP2 met 6 op 8 races gewonnen, en dat is niet uitmuntend? Hamilton heeft niet meer dan dat gepresteerd denk ik hoor. Kampioenen in GP2 belanden doorgaans stuk voor stuk in de F1.
Ja de prestatie opzich is wel goed. Maar het verdere lijstje is niet meer dan gemiddeld. IIG ik ben niet super er van onder de indruk. En ja misschien ben ik iets milder bij Danica in haar prestaties, maar vind het toch gaaf om te zien hoe ze het doet.

Geef nou toe dat je geilt op een paar tieten in de F1 en probeer niet net te doen alsof ze daar thuishoort. Je vriendin/vrouw kijkt toch niet mee?  ;)
Ja duhhhh. Ik heb liever een vrouw ja, jij niet dan?(tenzij jij natuurlijk een vrouw bent.) Maar heb het al eerder toegeven trouwens. Nou er rijden genoeg mannen rond die hier ook niet thuis horen, maar toch hier rijden. Ik vind dat zij er wel thuis hoort, en niet alleen omdat ze tieten heeft.

Of ik vergis me, of er klopt iets niet, maar jij zei toch dat Danica eerst Indy moet domineren wilt ze de F1 in mogen? Waarom is dat anders dan voor Rubens? 1 jaar domineren is niet de serie domineren. IIG niet in mijn ogen.
Nog geen kwart? hoe bedoel je? Dat alles wat jij opnoemde voor dat hij de F1 in kwam, nog geen kwart is?

Snap eigenlijk niet wat er nou zo verkeerd aan is als mensen een coureur de F1 in willen om andere redenen dat kwaliteiten. (natuurlijk moet iemand die wel hebben, anders hoeft het van mij ook niet.)

Maar als ik moet kiezen tussen een Rubens of een Danica.......Keuze voor mij echt snel gemaakt.
1) Rubens stelde mij na 95/96 alleen maar teleur en heeft niet zo heel veel laten zien eigenlijk.
2) Rubens rijd al erg lang in de F1, tijd voor hem om de helm aan de wilgen te hangen.
3) ja een goede vrouwelijke coureur of goede mannelijke coureur? Geef mij dan maar een vrouw.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

In Amerika domineren is wat anders dan in Europa domineren. Amerika is geen vergelijkbaar niveau. Als je dus goed genoeg bent voor F1 dan moet je daar wel domineren, in Europa ligt het niveau in de klasses veel hoger dus hoef je dan ook niet te domineren.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 26 februari 2009 - 14:51:21
In Amerika domineren is wat anders dan in Europa domineren. Amerika is geen vergelijkbaar niveau. Als je dus goed genoeg bent voor F1 dan moet je daar wel domineren, in Europa ligt het niveau in de klasses veel hoger dus hoef je dan ook niet te domineren.
Denk dat je het niveau van de laatste jaren Indy wat onderschat. Misschien is de prestatie lijst van Rubens wel wat beter, maar een lijst is een lijst en zegt niet alles. Maar Domineren blijft voor mij het zelfde. Het niveau verschil met GP2 en F1 is ook groot en niet te vergelijken, dus waarom zou je wel in Indycar moeten domineren en niet in een GP2 klasse?
Goed, jij had het dus over 1 jaar dominant zijn in een serie, is die klasse domineren. Of zie ik dat verkeerd?

Vind zowieso niet dat je moet domineren om een F1 zitje te krijgen in de F1. Je moet je talenten laten zien.

Maar hoezat dat nou met : Nog geen kwart? Wat bedoelde je daar mee?
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/02/28/busch-ziet-overstap-naar-formule-1-best-zitten/
Word ook genoemd als een mogelijke kandidaat voor USF1. Zou ik nog eerder Rubens daar willen hebben. Ik denk dat de stap van NASCAR naar F1 te groot is om te nemen. Het kan natuurlijk wel, maar zie hem liever dan eerst GP2 of Indy doen ofzo.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jacky Ickx

Citaat van: Burorri op 02 maart 2009 - 13:28:02
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/02/28/busch-ziet-overstap-naar-formule-1-best-zitten/
Word ook genoemd als een mogelijke kandidaat voor USF1. Zou ik nog eerder Rubens daar willen hebben. Ik denk dat de stap van NASCAR naar F1 te groot is om te nemen. Het kan natuurlijk wel, maar zie hem liever dan eerst GP2 of Indy doen ofzo.

Nascar vind ik schitterend! Echter vooral ovals. Totaal niet te vergelijken met formule 1. Die redden het niet in de hoogste klasse denk ik. Het is niet te vergelijken met elkaar. JP Montoya was bijv. een goed f1 rijder maar in Nascar ook maar middelmaat. Zoveel verschil in manier van racen.

scho0634

In de f1 was ie ook best vaak middelmaat, hoor.

Jacky Ickx

Citaat van: 0634 op 02 maart 2009 - 22:51:34
In de f1 was ie ook best vaak middelmaat, hoor.

In zijn later periode met Kimi vond ik hem idd ook tegenvallen bij McLaren. Maar zijn entree was spectaculair? Herinner je nog dat hij aan kop lag? Ik geloof in Braziliƫ en dat Verstappen hem eruit crashte. JP was wel enigszins in staat met Schumacher te concurreren en bovendien kwalificeerde hij erg goed. ;)

Ferrari 2010

Montoya was een racer, iemand die niet tevreden was met de 2de plaats als hij sneller was dan de eerste, en dat is wat hem zo aangenaam maakte voor mij. Nu is het: 2de plaats veilig stellen, want anders kan je te veel punten verliezen (lang leve het huidige puntensysteem ::)). Lewis heeft dat ook wel een beetje, maar wordt volgens mij sterk tegengehouden door zijn team (wat vrij logisch is).
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 03 maart 2009 - 12:36:45
Montoya was een racer, iemand die niet tevreden was met de 2de plaats als hij sneller was dan de eerste, en dat is wat hem zo aangenaam maakte voor mij. Nu is het: 2de plaats veilig stellen, want anders kan je te veel punten verliezen (lang leve het huidige puntensysteem ::)). Lewis heeft dat ook wel een beetje, maar wordt volgens mij sterk tegengehouden door zijn team (wat vrij logisch is).
Mclaren is inderdaad wat een behoudend team. Maar denk dat Lewis daar wel over heen groeit. Montoya was inderdaad een racer, 1 van de reden waarom ik zo fan van hem was en dat ik er zo van baal dat hij weg is gegaan. Mclaren was een foute keus(achteraf gebleken natuurlijk), maar vooraf had ik ook hoge verwachtingen van dat jaar. Viel me beetje tegen. Maar Williams was mooie tijd. Duitsland 2003 was echt een topper van een race. Denk dat als Kimi, Rubens en Ralf waren blijven rijden dat ze Montoya ook niet hadden bijge houden. Hij was ontketend. Maar wat typerend was voor hem: Hij was heel erg wisselvallig. Konden ze hem maar overhalen weer terug te komen. Net als een Villeneuve.
Al moet ik zeggen dat Hamilton op de baan soms echt acties uit zijn hoed toverde die ik zeker wel kon waarderen.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Ik vond JPM net zo vaak niets als iets.

Jacky Ickx

Op het laatst kon hij Kimi gewoon niet meer bijhouden. Daarmee kwam een einde aan zijn F1-carriere. Denk ik hoor. ;)