Wat is er aan de hand met Kimi?

Gestart door Supermariobros, 30 september 2008 - 10:58:48

« vorige - volgende »

_Makke_

Citaat van: 0634 op 01 november 2008 - 12:56:54
Volgens mij kwam ie met 2 banden in het gras en klapte hij tegen de muur.... Maar correct me if i'm wrong.

Goh, zo'n dingen vergeet ik te snel. Ik meen me inderdaad ook iets te herinneren dat hij met 2 banden naast de baan zat, toen reed hij als ik me niet vergis net voor Glock, ging hij van de baan en kwam hij achter Glock te zitten. Daarna moest hij volgens mij opgeven met een tegensputterde motor.

scho0634

Volgens mij heb je gelijk.  :) Staan wel de fouten op Monaco (met Sutil) en de pitcrew hongarije?)tegenover. Erg veel fouten voor een regerend kampioen.

_Makke_

Citaat van: 0634 op 01 november 2008 - 14:29:02
Volgens mij heb je gelijk.  :) Staan wel de fouten op Monaco (met Sutil) en de pitcrew hongarije?)tegenover. Erg veel fouten voor een regerend kampioen.

Fouten heeft hij inderdaad te veel gemaakt, al is dit seizoen toch wel het seizoen van de fouten. McLaren, Ferrari en hun piloten hebben aardig hun best gedaan.

Folkert

Citaat van: _Makke_ op 01 november 2008 - 14:20:17
Citaat van: 0634 op 01 november 2008 - 12:56:54
Volgens mij kwam ie met 2 banden in het gras en klapte hij tegen de muur.... Maar correct me if i'm wrong.

Goh, zo'n dingen vergeet ik te snel. Ik meen me inderdaad ook iets te herinneren dat hij met 2 banden naast de baan zat, toen reed hij als ik me niet vergis net voor Glock, ging hij van de baan en kwam hij achter Glock te zitten. Daarna moest hij volgens mij opgeven met een tegensputterde motor.

Over welk incident heb je het hier? Australie of Spa? Australie was inderdaad zijn fout, maar daar heeft Massa ook fouten gemaakt. Daarnaast reed Kimi in Spa inderdaad met te veel risico(hoe wel ik het prima kon begrijpen) maar op het moment dat hij de  muur in spinde reed hij recht uit en brak de auto ineens uit. Dat had hem net zogoed op het circuit kunnen gebeuren.

En Sutil incident vind ik ook vaag, ene kant was het fout van Kimi, maar andere kant vond ik het een raar moment.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

ja, dag. Dat was een blunder van jewelste. Van Kimi.

Folkert

ja daag, das jou mening. De baan status was zeer verradelijk.
Trotse vader van Rosalie(L)


Folkert

Dat hij inderdaad wel veel risico's nam door alles of niets te rijden, maar dat het moment van de spin niet kwam door een fout op dat moment. Ja hij maakte de fout en ging wijd. En ik reken hem ook deels ook hem de fout toe, want als hij die risico's niet had genomen was hij neit van de baan gegaan. Maar de manier van weg breken van de auto vind ik te raar om het daar een rijdersfout te noemen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Wat er daar gebeurde, is wat er wel eens kan gebeuren als je ineens te veel gas geeft. Rijdersfout dus. Met traction control zou het trouwens niet gebeurd zijn.

Folkert

Citaat van: Jasper op 01 november 2008 - 21:10:43
Wat er daar gebeurde, is wat er wel eens kan gebeuren als je ineens te veel gas geeft. Rijdersfout dus. Met traction control zou het trouwens niet gebeurd zijn.
1) Dan ga je er vanuit dat hij daar ineens te veel gas gaf. Ik vind niet dat het duidelijk te zien is en daarom ook niet te zeggen is of het echt alleen Kimi's fout is of ook deels door de weersomstandigheden.
En dat Kimi zelf ook zei dat hij te veel risico's nam zegt inprincipe ook niets want ls hij zei dat de auto plots wegbrak en daarom in de muur belande, geloofde niemand hem.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

In de muur belandde? We hadden het toch over het Monaco incident met Sutil?

Folkert

Citaat van: 0634 op 01 november 2008 - 21:46:06
In de muur belandde? We hadden het toch over het Monaco incident met Sutil?
Euh, ik dacht Spa. Nou ja met Monaco heb je ergens wel gelijk, maar ik vond het een raar moment. Weet daar niet wat ik moet denken. Moet ik misschien nog maals eens kijken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Alle stuurfouten van Kimi zien er raar of verdacht uit. Moeilijk hé, toegeven dat het een manfout is.

Wizard

Citaat van: Jasper op 01 november 2008 - 21:10:43
Wat er daar gebeurde, is wat er wel eens kan gebeuren als je ineens te veel gas geeft. Rijdersfout dus. Met traction control zou het trouwens niet gebeurd zijn.

Juist.

NDCGN

Citaat van: Wizard op 01 november 2008 - 23:22:46
Citaat van: Jasper op 01 november 2008 - 21:10:43
Wat er daar gebeurde, is wat er wel eens kan gebeuren als je ineens te veel gas geeft. Rijdersfout dus. Met traction control zou het trouwens niet gebeurd zijn.

Juist.
Onjuist!!! t gebeurd bij het aanremmen en heeft niks met teveel gas geven te maken.. jullie maken zelf net zoveel fouten als Raikkonen!! en wat Burorri zegt, t is maar de vraag of Raikkonen er wat aan kan doen... als ik die auto zie zwabberen zou ik zeggen dat het om een remprobleem gaat... maar goed, blijft lastig in te schatten