Wat is er aan de hand met Kimi?

Gestart door Supermariobros, 30 september 2008 - 10:58:48

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: Eric op 12 oktober 2008 - 23:13:39
Kimi heeft een paar keer een poging ondernomen....en opeens liet die hem zakken.
Waarschijnlijk kreeg hij van de pitmuur de orders om op veilig te spelen ... better safe then sorry
Ik begreep van Kimi dat het zat zoals Ferrari2008 al zei. Graining van de banden na een aantal ronden. Tja.

Jasper

In Kimi's situatie zou ik het ook niemand kwalijk nemen als ze toch maar voor de zekerheid gaan... na vier races zonder punten. Met twee extra punten was hij wel mathematisch nog in de titelstrijd geweest, maar de kans dat hij die nog zou halen was toch al miniem (vooral omdat Ferrari Massa al heeft als titelkandidaat).

leproffesseur

Dit is gewoon zijn jaar niet en dat ligt aan een combinatie van
minder goed met de huidige wagen kunnen omgaan en Massa die
het ook beter doet dit jaar al is het verschil niet groot.
Hoe kan je nu verklaren dat hij in het begin van het seizoen 2 van de 3
races won en in frankrijk en canada dicht bij een overwinning  was maar door
pech moest opgeven.Ik geloof niet dat hij minder gemotiveerd is .

Wizard

Hoezo roept iedereen toch dat Kimi niet met de wagen overweg kan? Nadat hij in Spanje zijn tweede overwinning scoort, voorspeld "iedereen" dat Kimi met 2 vingers in de neus kampioen kan worden. Als Kimi niet overweg kon met de Ferrari, waarom had hij er de eerste paar races dan geen last van? Toen heb ik niemand erover gehoord.

leproffesseur

In de 1 e race was zijn prestatie ook niet goed hoor!
Het is een raar seizoen voor hem vind ik en waar het probleem ligt weet ik ook niet.
Snel is hij zeker getuige zijn record van snelste rondes in 1 seizoen.
Er ontbreekt ergens een stuk van de puzzel.

Wizard

Ik vind Kimi een tikkeltje te onstuimig. Beetje Nigel-achtig. Ik hoop dat Kimi volgend jaar zijn "oude niveau" herpakt. Hij moet beslist beter kunnen.

leproffesseur

Ik wil trouwens meegeven dat op youtube een filmpje
is met een overzicht van de 20 beste rijders aller tijden en
dat kimi ...op een 2e plaats staat na Ayrton Senna ???
Is niet echt geloofwaardig maar een top 20 plaats vrdient hij wel.

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 18 oktober 2008 - 15:11:58
Ik wil trouwens meegeven dat op youtube een filmpje
is met een overzicht van de 20 beste rijders aller tijden en
dat kimi ...op een 2e plaats staat na Ayrton Senna ???
Is niet echt geloofwaardig maar een top 20 plaats vrdient hij wel.
Die filmpjes zijn uiteraard steeds samengesteld naar persoonlijke voorkeur :) Wees blij dat er geen Glock ofzo in voorkomt, of Sato, ik durf er voor wedden dat je in sommige filmpjes namen tegenkomt die je er echt niet verwacht :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 18 oktober 2008 - 15:19:54
Citaat van: leproffesseur op 18 oktober 2008 - 15:11:58
Ik wil trouwens meegeven dat op youtube een filmpje
is met een overzicht van de 20 beste rijders aller tijden en
dat kimi ...op een 2e plaats staat na Ayrton Senna ???
Is niet echt geloofwaardig maar een top 20 plaats vrdient hij wel.
Die filmpjes zijn uiteraard steeds samengesteld naar persoonlijke voorkeur :) Wees blij dat er geen Glock ofzo in voorkomt, of Sato, ik durf er voor wedden dat je in sommige filmpjes namen tegenkomt die je er echt niet verwacht :)
Hahaha en het zal me ook niet verbazen als er in zo'n Filmpje namen ontbreekt. Kan mevoorstellen dat sommige mensen Schumacher er gewoon uit laten.
Denk ook dat heel veel mensen meer handelen met haat, dan met verstand ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Als mensen Schumacher uit lijstjes halen van de beste coureur ooit, hebben ze weinig kaas gegeten van F1.

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 18 oktober 2008 - 15:25:54
Als mensen Schumacher uit lijstjes halen van de beste coureur ooit, hebben ze weinig kaas gegeten van F1.
Wie Kimi op 2 zet, met alle respect voor Kimi, ook :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Mee eens, tenzij Senna, Prost, Schumacher, Lauda, Alonso op een gedeelde eerste plaats staan.  :D ;D

Jasper

Dan zou Kimi niet op 2 staan, maar op 6. ;)

Folkert

Citaat van: Wizard op 16 oktober 2008 - 17:03:46
Hoezo roept iedereen toch dat Kimi niet met de wagen overweg kan? Nadat hij in Spanje zijn tweede overwinning scoort, voorspeld "iedereen" dat Kimi met 2 vingers in de neus kampioen kan worden. Als Kimi niet overweg kon met de Ferrari, waarom had hij er de eerste paar races dan geen last van? Toen heb ik niemand erover gehoord.
Ik heb niet veel mensen dat zien zeggen. Kan verkeer zijn, maar goed. Wat ik wel gehoort en gelezen heb is dat Kimi meer moeite heeft met het opwarmen of het rijden op deze banden. En daarom veel tijd verliest. Het blijft nog steeds wel opmerkelijk dat hij ineens slechter ging rijden. want zoals hij vandaag en vorige week  bewees, heeft hij wel de snelheid. Alleen te laat nu. Vorig jaar pakte dat nog beetje goed uit met geluk, maar dit jaar helaas niet. Volgend jaar is hij er hopelijk weer bij en gaat hij weer voor de titel. Mits Ferrari een goede auto neer zet.
Trotse vader van Rosalie(L)

kaisz

Citaat van: Burorri op 19 oktober 2008 - 14:42:27
Citaat van: Wizard op 16 oktober 2008 - 17:03:46
Hoezo roept iedereen toch dat Kimi niet met de wagen overweg kan? Nadat hij in Spanje zijn tweede overwinning scoort, voorspeld "iedereen" dat Kimi met 2 vingers in de neus kampioen kan worden. Als Kimi niet overweg kon met de Ferrari, waarom had hij er de eerste paar races dan geen last van? Toen heb ik niemand erover gehoord.
Ik heb niet veel mensen dat zien zeggen. Kan verkeer zijn, maar goed. Wat ik wel gehoort en gelezen heb is dat Kimi meer moeite heeft met het opwarmen of het rijden op deze banden. En daarom veel tijd verliest. Het blijft nog steeds wel opmerkelijk dat hij ineens slechter ging rijden. want zoals hij vandaag en vorige week  bewees, heeft hij wel de snelheid. Alleen te laat nu. Vorig jaar pakte dat nog beetje goed uit met geluk, maar dit jaar helaas niet. Volgend jaar is hij er hopelijk weer bij en gaat hij weer voor de titel. Mits Ferrari een goede auto neer zet.
Op formule1.nl stond er dat Kimi volgend jaar 10.000 km meer met de auto moet maken, want hij kon er niet goed mee overweg.
Kimi heeft voor de zomer wel enkele goede races gereden, maar dat lag ook meer aan de McLaren, want die kon toen de Ferrari niet bijhouden.

weet je wat me echt opvalt?
De auto's zijn nooit evengoed, vorig jaar was Mclaren in het begin beter en na een tijdje kwam Ferrari terug. Dit jaar andersom. Na Monaco ging het berg afwaarts met Ferrari.