Wat is er aan de hand met Kimi?

Gestart door Supermariobros, 30 september 2008 - 10:58:48

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 14:56:47
Citaat van: Wizard op 02 november 2008 - 14:22:42
Ik vraag je om aan te tonen dat Kimi ooit excuses heeft aangeboden aan McLaren omdat zijn Mercedes het begaf en dan in het zelfde context waarin Kimi excuses aanbood aan Ferrari.
Ja maak het nog moeilijker joh. Ik bedoelde alleen dat Kimi wel eens keer heeft gezegt dat het hem speet dat hij uitviel met een kapotte motor. Dat hij de monteurs voor niets zolang heeft laten zwoegen.

Als je dat bedoelde moet je het niet in een andere context gebruiken zodat het jouw standpunt versterkt.

Wizard

Juist. Dat Kimi het erg vind voor zijn monteurs dat ze hun werk letterlijk in rook zien opgaan is iets heel anders dan excuses aanbieden voor een zelf gemaakte fout.

Folkert

Citaat van: 0634 op 02 november 2008 - 14:59:13
Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 14:56:47
Citaat van: Wizard op 02 november 2008 - 14:22:42
Ik vraag je om aan te tonen dat Kimi ooit excuses heeft aangeboden aan McLaren omdat zijn Mercedes het begaf en dan in het zelfde context waarin Kimi excuses aanbood aan Ferrari.
Ja maak het nog moeilijker joh. Ik bedoelde alleen dat Kimi wel eens keer heeft gezegt dat het hem speet dat hij uitviel met een kapotte motor. Dat hij de monteurs voor niets zolang heeft laten zwoegen.

Als je dat bedoelde moet je het niet in een andere context gebruiken zodat het jouw standpunt versterkt.
Ik zei alleen dat Kimi wel eens zijn excuus heeft aan geboden voor iets wat eigenlijk niet zijn fout was.

@Wizard: Ik bedoel dat hij zijn excuses aanbied voor een fout wat het team heeft gemaakt of door iets wat kapot is gegaan aan de auto.
Wat ik dus wilde zeggen: Kimi's uitspraken zijn soms wat tegenstrijdig met wat hij bedoelt en zal nooit snel het team er opaan spreken. Maar jij ging er direct van uit dat als iemand iets niet zegt het ook niet kan zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ach, buiten dat is het irelevant. Zoals Kimi al mededeelde; "Ik was bereid om alles of niets te spelen en helaas verloor ik de controle en gleed ik van de baan", zei Kimi naar afloop "Ik wilde alleen maar voor de zege gaan. Ik ging wijd in de snelle linkerbocht, probeerde weer terug op de baan te komen en verloor de controle over de auto."

Ik zou niet weten, waarom Kimi daarover zou moeten liegen of iets zou moeten verzwijgen. Aquaplanning is plausibel evenals problemen met de remmen wat ook nog eens aantoonbaar is, ds als één van die dingen echt de oorzaak zou zijn geweest, had Kimi dat heus wel verteld. Kimi deelde eerder dit seizoen ook mede, dat hij problemen had, om zijn banden op tempratuur te krijgen, dus in mijn ogen is Kimi daar gewoon eerlijk over.

Folkert

nogmaals: Stuur dat bericht eens?
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Man, je hebt zelf toegegeven dat Kimi dat heeft gezegd, wat maakt het dan nog uit...

Wizard

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 15:30:29
nogmaals: Stuur dat bericht eens?

Waarom moet ik een link plaatsen terwijl je zelf punt a claimt te weten wat Kimi heeft gezegd en punt b zelf ook niks aantoond?

Het citaat wat ik plaatste, komt uit het stukje tekst en dat is ook het enige gedeelte wat relevant is.

Wizard

Oh, en reageer ook eens inhoudelijk op het tweede gedeelte van mijn post of wordt dat te moeilijk?

Folkert

Citaat van: Wizard op 02 november 2008 - 15:36:40
Oh, en reageer ook eens inhoudelijk op het tweede gedeelte van mijn post of wordt dat te moeilijk?
Ja, dat word te moeilijk, want reageren op totale onzin is tijdsverspilling.


Waarom ik jou om een stukje vraag(en de link) is omdat jij kennelijk of ander artikel heb gelezen(als je had gelezen, had je geweten dat ik vermoede dat jij ander stukje hebt gelezen en daarom andere conslusie hebt getrokken.) waardoor je andere conclusie trekt.
En waarom vraag jij mij dan om een stukje te sturen terwijl jij dat zelf ook niet doet?


@Jasper: Ik heb inderdaad een artikel gelezen waar in Kimi aantal dingen heeft gezegt, maar niet de dingen die Wizard beweert. Dus of hij vertaalt verkeerd, of hij verzint alles, of hij heeft een ander artikel gelezen.

Ik ben op zoek naar dat artikel, kan ook zijn dat het in de formule 1 stond, dus dat duurt  wat langer. Wat Wizard zei: dat hij binnen 5 minuten iets vond in gpudate, vind ik sterk, want ik zie nergens iets van archieven folder staan of van 2005 iets. Dus dat duurt wat langer.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 16:44:07
Ja, dat word te moeilijk, want reageren op totale onzin is tijdsverspilling.

Die onzin, althans, wat jij onzin noemt, zijn citaten van Kimi.

CitaatWaarom ik jou om een stukje vraag(en de link) is omdat jij kennelijk of ander artikel heb gelezen(als je had gelezen, had je geweten dat ik vermoede dat jij ander stukje hebt gelezen en daarom andere conslusie hebt getrokken.) waardoor je andere conclusie trekt.
En waarom vraag jij mij dan om een stukje te sturen terwijl jij dat zelf ook niet doet?

De citaat die relevant is, heb ik geplaatst, plus, je hebt zelf toegegeven dat Kimi dat gezegd heeft.

CitaatIk ben op zoek naar dat artikel, kan ook zijn dat het in de formule 1 stond, dus dat duurt  wat langer. Wat Wizard zei: dat hij binnen 5 minuten iets vond in gpudate, vind ik sterk, want ik zie nergens iets van archieven folder staan of van 2005 iets. Dus dat duurt wat langer.

Moet ik je ook werkelijk alles voorkauwen. Via PB heb ik je op het goede spoor gezet.

http://f1.gpupdate.net/nl/seizoenen/

Ga naar 2008 - GP van België en succes met zoeken.


scho0634

Hij eindigt iig op het podium. Hopelijk, voor hem, kan hij volgend jaar weer normaal rijden. Want dit jaar was beschamend voor een regerend kampioen.

leproffesseur

Beschamend?Hij heeft 2 maal gewonnen en is 3e geeindigd int kampioenschap.
Ik heb al wereldkampioennen gezien die het veel slechter deden hoor;

Jasper

Ik heb eerlijk gezegd geen wereldkampioenen gezien die het veel slechter deden in een wagen die de constructeurstitel wint.

NDCGN

Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:04:38
Ik heb eerlijk gezegd geen wereldkampioenen gezien die het veel slechter deden in een wagen die de constructeurstitel wint.
Alonso vorig jaar.. werd ook derde en McLaren had de meeste punten ook al kregen ze de constructeurstitel niet... maar Alonso had natuurlijk wel veel meer punten en deed het zeker beter dan Raikkonen dit jaar..

Jasper

Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 01:18:37maar Alonso had natuurlijk wel veel meer punten en deed het zeker beter dan Raikkonen dit jaar..
Een beetje, ja. ;)