Jouw Favoriete coureur

Gestart door Folkert, 25 september 2008 - 14:16:54

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: voet01 op 23 oktober 2008 - 20:19:55
Ik kijk F1 sinds 1993, dus ik heb door de jaren heen heel wat coureurs (en teams) zien gaan en komen. Ik ben altijd fan geweest van Ferrari, ook nog in het tijdperk dat het wonder was dat er 1 aan de finish kwam. Ik ben nooit een fan geweest van Senna, een geweldig coureur, maar hij kwam niet sympathiek over.
Nee, ik begrijp dat je geen fan bent van Senna als je sinds 93 kijkt. Iemand die sinds 2005 kijkt zal ook geen Schumacher fan zijn ;)

waard500


Jong, maar redden het niet - Sebastien Bourdais, Nelson Piquet Jr

Bourdais jong? Hij is 29 jaar.

Panasonic Toyota Racing

Jarno Trulli, goed in kwalificeren maar niet in racen, pensioen graag (PS koop een scheerapparaat, geldt ook voor Nick heidfeld).
Timo Glock, doet het wisselend, maar heb er eigenlijk nog te weinig van hem gezien.

Ik denk dat Trulli dit jaar heeft bewezen nog lang niet klaar te zijn. Leeftijd zegt helemaal niets ;)

[/quote]
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Folkert

Citaat van: waard500 op 23 oktober 2008 - 23:22:09

Jong, maar redden het niet - Sebastien Bourdais, Nelson Piquet Jr

Bourdais jong? Hij is 29 jaar.

Panasonic Toyota Racing

Jarno Trulli, goed in kwalificeren maar niet in racen, pensioen graag (PS koop een scheerapparaat, geldt ook voor Nick heidfeld).
Timo Glock, doet het wisselend, maar heb er eigenlijk nog te weinig van hem gezien.

Ik denk dat Trulli dit jaar heeft bewezen nog lang niet klaar te zijn. Leeftijd zegt helemaal niets ;)


Trullie laat in mijn ogen dit jaar niet heel veel zien als ik eerlijk mag zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Doefie

#48
Citaat van: voet01 op 23 oktober 2008 - 20:19:55
Ik kijk F1 sinds 1993...

Ofwel ken je dan compleet niks van de Formule 1 ofwel is het weer één van die geweldige goeie onderbouwde meningen waar niemand iets aan heeft. Posts waarin dingen voorkomen als die hieronder zijn volgens mij compleet onberedeneerd:

Citaat van: voet01 op 23 oktober 2008 - 20:19:55
Jarno Trulli, ... , pensioen graag (PS koop een scheerapparaat, geldt ook voor Nick heidfeld).
Rubens Barrichello, onmiddelijk met pensioen
Sebastien Bourdais, kansloos ga lekker in de VS racen
Adrian Sutil, misschien wel de Duitse Albers?
Giancarlo Fisichella, pensioen onmiddelijk

-" De oude garde, die eigenlijk zo snel mogelijk weg moet" ... waarom?

Ray Den

Citaat van: FerrariMan op 25 september 2008 - 16:55:33
Massa, met voorsprong. Na Schumacher was de keuze snel gemaakt. Kubica zie ik ook graag rijden.
volledig mee eens
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

scho0634

Sinds Senna en Mansell heb ik geen uitgesproken favoriet meer gehad. Maar ik moet wel zeggen dat rijders als Kubica, Hamilton, Kimi (in goede dagen) en Alonso me het meest aanspreken. Omdat ik vind dat dat racers pur sang zijn. Met rijders als Barrichello, Button, DC of Trulli heb ik nooit zoveel gehad. Geen slechte rijders natuurlijk maar wel een toefje kleurloos. Op de baan en ook wel daarbuiten.

Maar goed, een voorkeur heb ik niet echt. Ik gun Massa ook best de titel a.s. zondag. Volgens mij is het een sympathieke vent.

leproffesseur

Met 29 jaar kan je bourdais toch moeilijk te oud noemen?
In de f1 debuteren de piloten de laaste decennia steeds jonger maar dat
wil toch niet zeggen dat 29 j te oud isDamon Hill was de 30 al gepasseerd toen hij debuteerde
en werd nog wereldkampioen en mansell werd op late leeftijd ook nog kampioen.Het is toch niet dat f1
de laaste 15 zoveel moeilijker is geworden .

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 26 oktober 2008 - 11:23:55
Met 29 jaar kan je bourdais toch moeilijk te oud noemen?
Oud niet, maar jong kan je hem ook niet meer noemen hé :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Citaat van: Doefie op 26 oktober 2008 - 01:14:58
Citaat van: voet01 op 23 oktober 2008 - 20:19:55
Ik kijk F1 sinds 1993...

Ofwel ken je dan compleet niks van de Formule 1 ofwel is het weer één van die geweldige goeie onderbouwde meningen waar niemand iets aan heeft. Posts waarin dingen voorkomen als die hieronder zijn volgens mij compleet onberedeneerd:

Citaat van: voet01 op 23 oktober 2008 - 20:19:55
Jarno Trulli, ... , pensioen graag (PS koop een scheerapparaat, geldt ook voor Nick heidfeld).
Rubens Barrichello, onmiddelijk met pensioen
Sebastien Bourdais, kansloos ga lekker in de VS racen
Adrian Sutil, misschien wel de Duitse Albers?
Giancarlo Fisichella, pensioen onmiddelijk

-" De oude garde, die eigenlijk zo snel mogelijk weg moet" ... waarom?
Nou, om eerlijk te zijn ben ik het er gedeeltelijk wel mee eens... coureurs als coulthard en Barichello zijn duidelijk over hun hoogtepunt heen, zeker qua prestaties en rijden een beetje voor spek en bonen mee... lijkt me beter om jongere rijders met nog een hele toekomst voor zich een kans te geven... ik ben het niet eens met alle namen.... Bourdais kan nog groeien ondanks zn leeftijd en Trulli doet het redelijk goed en kan als Toyota eindelijk eens een topauto maakt best nog wel weer meedoen voor overwinning of podium.. voordeel van oudere rijders is natuurlijk dat ze met hun ervaring veel voor hun team kunnen betekenen..
Sutil zou ik ook nog wel een nieuwe kans geven, Fisichella weet ik niet.. ik ben het dus ook niet helemaal met voet01 eens, maar vond  het wel een aardige post... iedereen zn eigen mening.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 26 oktober 2008 - 11:37:13
Citaat van: leproffesseur op 26 oktober 2008 - 11:23:55
Met 29 jaar kan je bourdais toch moeilijk te oud noemen?
Oud niet, maar jong kan je hem ook niet meer noemen hé :)
Van mij mag hij iig wel blijven. Misschien wat aan de oude kant, maar hij is geen broekkie meer in de racerij.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Tja..dan moet iedereen boven de 30 eruit he...
Ben trouwens benieuwd wat Bourdais presteert met slicks en zonder die  ayrodinamica want dat moet hem meer liggen.

TimoGlockfan

Bourdais gaat volgend jaar z'n talent bewijzen. Ik ben er van overtuigd dat ie na Hamilton, Alonso en Glock de beste piloot is van de F1.
Timo's nieuwe helm.

Folkert

Glock 1 van de beste? ;D Hij heeft al moeite met Trulli en die kan je nou niet echt de beste rijder allertijden noemen.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: TimoGlockfan op 28 oktober 2008 - 21:34:03
Bourdais gaat volgend jaar z'n talent bewijzen. Ik ben er van overtuigd dat ie na Hamilton, Alonso en Glock de beste piloot is van de F1.
Hamilton, Alonso en Glock.....

Wie oh wie, hoort er niet in dit rijtje thuis...

Folkert

Citaat van: 0634 op 28 oktober 2008 - 22:11:06
Citaat van: TimoGlockfan op 28 oktober 2008 - 21:34:03
Bourdais gaat volgend jaar z'n talent bewijzen. Ik ben er van overtuigd dat ie na Hamilton, Alonso en Glock de beste piloot is van de F1.
Hamilton, Alonso en Glock.....

Wie oh wie, hoort er niet in dit rijtje thuis...
Ik weet ik weet ik weet het, mag ik het zeggen?
Trotse vader van Rosalie(L)