Jouw Favoriete coureur

Gestart door Folkert, 25 september 2008 - 14:16:54

« vorige - volgende »

Folkert

Gezien iedereen altijd een andere favoriet heeft en altijd zijn favoriet ook beter vind dan de andere rijders, vroeg ik me af:

Wie is jou Favoriet?

Waarom is hij jou Favoriet?

Hoelang is hij jou Favoriet(of hoelang is hij dat geweest.)


En natuurlijk ook voor jou Favoriete Team.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Een 'w' achter jou en dan klopt de topic naam ;).

Maar de mijne is Senna. De enige favo die ik ooit heb gehad. Ik hoef vast niet uit te leggen waarom :).

Wizard

Ik ben meer een fan van de sport dan van één coureur/team specifiek.

Een lichte voorkeur heb ik voor Ferrari, waarbij ik vermeld, dat ik vind dat Massa momenteel de overhand heeft. Ik hoop dan ook van harte dan Massa kampioen wordt en dat Kimi zich komend seizoen herpakt en laat zien wat hij kan. Dit seizoen wilt het niet echt vlotten met de Fin!!

Volgens mij zal menig één F1-fan deze mening wel delen, maar een team als Williams spreekt me enorm aan. Als enig overgebleven privateer hoop ik dan ook dat het team blijft overleven en weer resultaten gaat boeken. Audi, open your eyes (bijwijze van). ;)

Coureurs die me liggen zijn; Rosberg (ook hij valt me enigsinds wat tegen), Hamilton (puur en alleen als rijder. Zal er niet snel fan van worden), Alonso (zie Hamilon) en Kubica.

Wizard

Citaat van: 0634 op 25 september 2008 - 14:54:44
Een 'w' achter jou en dan klopt de topic naam ;).

Maar de mijne is Senna. De enige favo die ik ooit heb gehad. Ik hoef vast niet uit te leggen waarom :).

Ik neem aan Ayrton? Ook ik ben er jaren lang fan van geweest (toen was ik nog fan). ;)

Heb alles van Senna, boeken, dvd's, posters, schaalmodellen en ga zo maar door. Met weemoed kijk ik vaak de inmiddels oude beelden terug.

scho0634

Citaat van: Wizard op 25 september 2008 - 15:00:40
Citaat van: 0634 op 25 september 2008 - 14:54:44
Een 'w' achter jou en dan klopt de topic naam ;).

Maar de mijne is Senna. De enige favo die ik ooit heb gehad. Ik hoef vast niet uit te leggen waarom :).

Ik neem aan Ayrton? Ook ik ben er jaren lang fan van geweest (toen was ik nog fan). ;)

Heb alles van Senna, boeken, dvd's, posters, schaalmodellen en ga zo maar door. Met weemoed kijk ik vaak de inmiddels oude beelden terug.
good old times... Het lijkt of alles toen beter en leuker was. Maar dat is denk ik niet zo.

Folkert

Citaat van: 0634 op 25 september 2008 - 14:54:44
Een 'w' achter jou en dan klopt de topic naam ;).

Maar de mijne is Senna. De enige favo die ik ooit heb gehad. Ik hoef vast niet uit te leggen waarom :).
hehe, klopt :P

was te snel met in typen dat ik het totaal over het hoofd zag.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Nu nog een eetje tussen de i en de t. ;)

Jasper

Citaat van: 0634 op 25 september 2008 - 14:54:44
Een 'w' achter jou en dan klopt de topic naam ;).

Euhm... het is 'favoriete'. :P

kaisz

Citaat van: Wizard op 25 september 2008 - 14:58:54
Ik ben meer een fan van de sport dan van één coureur/team specifiek.

Een lichte voorkeur heb ik voor Ferrari, waarbij ik vermeld, dat ik vind dat Massa momenteel de overhand heeft. Ik hoop dan ook van harte dan Massa kampioen wordt en dat Kimi zich komend seizoen herpakt en laat zien wat hij kan. Dit seizoen wilt het niet echt vlotten met de Fin!!

Volgens mij zal menig één F1-fan deze mening wel delen, maar een team als Williams spreekt me enorm aan. Als enig overgebleven privateer hoop ik dan ook dat het team blijft overleven en weer resultaten gaat boeken. Audi, open your eyes (bijwijze van). ;)

Coureurs die me liggen zijn; Rosberg (ook hij valt me enigsinds wat tegen), Hamilton (puur en alleen als rijder. Zal er niet snel fan van worden), Alonso (zie Hamilon) en Kubica.

Als Audi samen gaat werken met Williams is het geen privateer meer lijkt mij.

Mijn:
Coureur: LH
waarom?: omdat hij lekker iedereen naast de baan zet en sinds lange tijd weer iemand die alle ferrari's verbij sjeeeest
hoelang?: ik ga neit zeggen dat ik hem al jaren volg, want ik ken hem pas sinds vorig seizoen en was niet direct fan van hem, mar Alonso viel me zo erg tegen dat hij automatisch mijn favoriet werd.

FerrariMan

Massa, met voorsprong. Na Schumacher was de keuze snel gemaakt. Kubica zie ik ook graag rijden.

Doefie

Favoriet is een groot woord, ik zou het eerder noemen als "lichte voorkeur voor" :)

Wie is jou Favoriet?
Toen ik begon met kijken was ik supporter voor Villeneuve, Irvine en Häkkinen. Nadien ging mijn voorkeur naar Räikkönen en later Rosberg en ook Bourdais. Ook Fisichella en Trulli hebben een lichte voorkeur :)

Waarom is hij jou Favoriet?
Tja, ze spreken mij meer aan dan de rest, meer uitleg kan 'k er niet over geven :)

Hoelang is hij jou favoriet (of hoelang is hij dat geweest)?
Het is handig als je de lagere raceklassen ook wat in het oog houdt, dan heb je hen al zien rijden voor ze in de Formule 1 kwamen :) Räikkönen volgde ik al van in zijn Formule Renault-tijd in 2000 en het was dan ook erg verrassend dat hij een jaar later in de Formule 1 zat (én presteerde). Zelfde voor Nico Rosberg in GP2 en Sébastien Bourdais, die nog Formule 3000-reed in mijn "beginjaren".

En natuurlijk ook voor jou favoriete team.
Ik was altijd fan van de kleinere privéteams als Minardi en Jordan. Nu zegt het mij weining om specifiek iemand uit te kiezen, maar McLaren staat bij mij ergens achteraan, samen met Honda. Twee teams die me echt niet aanspreken :)

Wizard

Citaat van: Doefie op 25 september 2008 - 17:19:16
Favoriet is een groot woord, ik zou het eerder noemen als "lichte voorkeur voor" :)

Na-aper, tssss.  :D :D :D

QMaverick

mijn eerste Favoriet is en blijft Ayrton Senna da Silva, daarna als tweede favoriet Michael Schumacher, en nu dan fan van Felippe Massa.

Eerste twee omdat ze gewoon erg goed waren, en Massa omdat ik het gewoon een leuk manneke vind... Gun hem het wereldkampioenschap wel.
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Wizard

Citaat van: kaisz op 25 september 2008 - 16:33:06
Als Audi samen gaat werken met Williams is het geen privateer meer lijkt mij.

Als motorleverancier. ;) Williams is nu toch nog steeds een privateer, ondanks dat ze samenwerken met Toyota??

Folkert

Citaat van: Wizard op 25 september 2008 - 17:45:30
Citaat van: kaisz op 25 september 2008 - 16:33:06
Als Audi samen gaat werken met Williams is het geen privateer meer lijkt mij.

Als motorleverancier. ;) Williams is nu toch nog steeds een privateer, ondanks dat ze samenwerken met Toyota??
Volgens mij wil audi meer dan alleen moterleverancier zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)