Is het een goede zaak dat f1 correurs steeds jonger debuteren?

Gestart door leproffesseur, 23 september 2008 - 23:19:57

« vorige - volgende »

Is het een goede zaak dat f1 correurs steeds jonger debuteren?

ja
2 (22.2%)
nee
7 (77.8%)

Totaal aantal stemmen: 8

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 13:41:14
Raikkonen en Alonso debuteerde respectievelijk in een Sauber en Minardie.
Het team had de naam 'Minardi'. Simpele schrijfwijze, snap niet hoe iemand zoiets fout kan schrijven...

Maar on topic, ik heb me die bedenking ook al gemaakt. Er zijn nu toch wel een hele hoop erg jonge piloten.
Barrichello gaat erg opvallen volgend seizoen.


Folkert

Citaat van: FerrariMan op 24 september 2008 - 13:44:36
Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 13:41:14
Raikkonen en Alonso debuteerde respectievelijk in een Sauber en Minardie.
Het team had de naam 'Minardi'. Simpele schrijfwijze, snap niet hoe iemand zoiets fout kan schrijven...

Maar on topic, ik heb me die bedenking ook al gemaakt. Er zijn nu toch wel een hele hoop erg jonge piloten.
Barrichello gaat erg opvallen volgend seizoen.


Citaat van: FerrariMan op 18 september 2008 - 13:34:55
Citaat van: Eric op 18 september 2008 - 11:50:10
Bwah...verkopen...wie wil dat nog kopen, Alan is veel te duur in onderhoud, dus laat hem hier maar   ;D ;)
Probleem is dat hij altijd zoveel vuil achter laat. Ik ruim er niet meer achter op.

Het is: Het probleem is....
Snap niet dat iemand zo'n simpele grammaticale fout kan maken. Als we dan toch zo gaan beginnen.
Of zet er een smiley bij, want dit vind ik wel erg cheap.

My bad: Had verkeerde knopje in gedrukt.

Maar doelde inderdaad op de toon van het berichtje.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 15:05:05
Citaat van: FerrariMan op 24 september 2008 - 13:44:36
Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 13:41:14
Raikkonen en Alonso debuteerde respectievelijk in een Sauber en Minardie.
Het team had de naam 'Minardi'. Simpele schrijfwijze, snap niet hoe iemand zoiets fout kan schrijven...

Maar on topic, ik heb me die bedenking ook al gemaakt. Er zijn nu toch wel een hele hoop erg jonge piloten.
Barrichello gaat erg opvallen volgend seizoen.


[quote author=FerrariMan link=topic=10193.msg245937#msg245937 date=1221737695]
[quote author=Eric link=topic=10193.msg245925#msg245925 date=1221731410]
Bwah...verkopen...wie wil dat nog kopen, Alan is veel te duur in onderhoud, dus laat hem hier maar   ;D ;)
[/quote]Probleem is dat hij altijd zoveel vuil achter laat. Ik ruim er niet meer achter op.
[/quote]


Het is: Het probleem is....
Snap niet dat iemand zo'n simpele grammaticale fout kan maken. Als we dan toch zo gaan beginnen.
Of zet er een smiley bij, want dit vind ik wel erg cheap.
echo 'Verschil is wel dat FerrariMan niet serieus bezig was in die zin.<br />';
echo 'En zelfs dan is het weglaten van woorden als het vrij hard een gewoonte in de Nederlandse spreektaal. (Bij mij allessinds)<br />;
echo 'Niet tegenstaande heb je gelijk dat het een wat onvriendelijk zin was van FerrariMan.<br />';
echo 'Oja, gebruik code vakjes waar code moet staan, niet waar [quote] hoort te staan. Dankje';
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Ik heb volmondig nee gestemd. Tegenwoordig is het van de kindertuin in de Formule 1, om het even cru te verwoorden :) Je moet niet per se 18 zijn om degelijk aan een stuur te leren draaien. Beste voorbeeld is Graham Hill: de man heeft pas op zijn 25e leren autorijden...

Tegenwoordig geldt het principe "hoe jonger hoe beter". Kijk nu naar de Olympische Spelen; 13 jaar oud en ze worden al verwacht de grootste topsporter te zijn. 13! Sorry, maar dat gaat er over volgens mij. Ook in de Formule 1 hetzelfde, van de 18-20 jarigen wordt verwacht dat ze meteen kampioenschappen winnen en krijgt men meteen de stempel "het nieuwe wonderkind". Vaarwel jeugd, vaarwel gezond verstand.

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 15:05:05
Citaat van: FerrariMan op 24 september 2008 - 13:44:36
Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 13:41:14
Raikkonen en Alonso debuteerde respectievelijk in een Sauber en Minardie.
Het team had de naam 'Minardi'. Simpele schrijfwijze, snap niet hoe iemand zoiets fout kan schrijven...

Maar on topic, ik heb me die bedenking ook al gemaakt. Er zijn nu toch wel een hele hoop erg jonge piloten.
Barrichello gaat erg opvallen volgend seizoen.


Citaat van: FerrariMan op 18 september 2008 - 13:34:55
Citaat van: Eric op 18 september 2008 - 11:50:10
Bwah...verkopen...wie wil dat nog kopen, Alan is veel te duur in onderhoud, dus laat hem hier maar   ;D ;)
Probleem is dat hij altijd zoveel vuil achter laat. Ik ruim er niet meer achter op.

Het is: Het probleem is....
Snap niet dat iemand zo'n simpele grammaticale fout kan maken. Als we dan toch zo gaan beginnen.
Of zet er een smiley bij, want dit vind ik wel erg cheap.

My bad: Had verkeerde knopje in gedrukt.

Maar doelde inderdaad op de toon van het berichtje.
De toon is inderdaad niet zo tof. Komt alleen maar omdat jij degene was die nogal wat lag te mekkeren over de schrijfwijze van anderen. Bij deze beloof ik ook plechtig ermee te stoppen.  ;)

Aan degene die vroeg in welke zin Barrichello dan gaat opvallen, daarmee bedoel ik dat hij toch veruit de oudste gaat zijn. Hij gaat op het circuit zitten met gasten die zijn kinderen zouden kunnen zijn.  :)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 24 september 2008 - 17:40:17
Ik heb volmondig nee gestemd. Tegenwoordig is het van de kindertuin in de Formule 1, om het even cru te verwoorden :) Je moet niet per se 18 zijn om degelijk aan een stuur te leren draaien. Beste voorbeeld is Graham Hill: de man heeft pas op zijn 25e leren autorijden...

Tegenwoordig geldt het principe "hoe jonger hoe beter". Kijk nu naar de Olympische Spelen; 13 jaar oud en ze worden al verwacht de grootste topsporter te zijn. 13! Sorry, maar dat gaat er over volgens mij. Ook in de Formule 1 hetzelfde, van de 18-20 jarigen wordt verwacht dat ze meteen kampioenschappen winnen en krijgt men meteen de stempel "het nieuwe wonderkind". Vaarwel jeugd, vaarwel gezond verstand.
Inderdaad. En bovendien kan het door iemand die geen geld heeft, moeilijk gehaald worden om zo vroeg in de F1 te komen; Niemand wil een 10-jarigeponsoren, en tegen dat je 20 bent en je gaat een sponsor zoeken om F3 ofzo te gaan rijden, zullen de sponsoren die wat minder verstand van zaken hebben kunnen denken dat je geen toptalent bent, omdat er 20-jarigen in de F1  rijden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

supersteven

ik heb nee gezegd omdat ik vind dat ze eerst de instapklassen horen te overleven en zo hogerop moeten gaan.

en waar is de tijd dat je een rijbewijs nodig om in een klasse hoger dan karting te geraken de enigste uitzonderingen zijn de rallykampioenschappen en toerwagens en daar dromen ze meestal niet van f1
let the sunshine shine in your heart