GP van Singapore

Gestart door Supermariobros, 20 september 2008 - 09:11:30

« vorige - volgende »

Alan Blues

Knappe race! Welverdiend gewonnen door Alfonso. Maar de grote winnaar is toch Lewis, dankzij het geknoei bij Ferrari...

Ik heb de race bekeken met een hardcore ferrarifan en daar kwam op het einde niet veel geluid meer uit, behalve een welgemeende en stille 'proficiat'...  :D

Maarja, volgende race kan Lewis in de banden hangen en kan Ferrari een een-twee doen. Dan is het verhaal weer helemaal anders... Ik zal alvast als McLaren-fan niet te vroeg juichen. Iedereen weet dat Ferrari altijd handig uit de hoek kan komen en inventief is....

kaisz

hehe, zijn wel rare races dit jaar. Vettel die wint, dan Alonso, lijkt alsof alle regels de "zwakke" teams echt sterker hebben gemaakt!
Super van Alonso hoe hij wegliep bij rosberg de laatste paar rondes! in 4 ronden meer dan 6 seconden, terwijl ze toch echt evenveel bezine erin hadden.

En Massa, tsja zoals ik al zo vaak zei; die heeft het niet in zich. Als hij zich niet lekker voelt kan hij geeneens op de baan blijven.
Hopelijk krijgt Sutil geen boete, want die heeft volgend jaar zeker weten geen stoeltje meer!

Raikonen heeft gewon geen zelfvertrouwen meer, zo een noob stuurfout. Als coureur weet je hoe hoog de kerbs daar zijn en dan nog proberen.


Ray Den

Citaat van: kaisz op 28 september 2008 - 17:16:25
hehe, zijn wel rare races dit jaar. Vettel die wint, dan Alonso, lijkt alsof alle regels de "zwakke" teams echt sterker hebben gemaakt!
Super van Alonso hoe hij wegliep bij rosberg de laatste paar rondes! in 4 ronden meer dan 6 seconden, terwijl ze toch echt evenveel bezine erin hadden.

En Massa, tsja zoals ik al zo vaak zei; die heeft het niet in zich. Als hij zich niet lekker voelt kan hij geeneens op de baan blijven.
Hopelijk krijgt Sutil geen boete, want die heeft volgend jaar zeker weten geen stoeltje meer!

Raikonen heeft gewon geen zelfvertrouwen meer, zo een noob stuurfout. Als coureur weet je hoe hoog de kerbs daar zijn en dan nog proberen.



Als het team mij zo zou behandelen, ging ik waarschijnlijk ook niet meer op de baan blijven. Hoe kan je zeggen dat Massa het niet in zich heeft als je zijn kwalificatie gisteren zag? De jongen heeft gewoon pech, in contrast tot Hamilton. Ferrari ontgoochelt me meer en meer. Over kimi ga ik zelfs niet beginnen. Te grappig voor woorden.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Jasper

Citaat van: Alan Blues op 28 september 2008 - 17:08:40Iedereen weet dat de FIA altijd handig uit de hoek kan komen en inventief is....
:)

leproffesseur

Ik heb maar weinig races geweten waar Massa niet
ergens een foutje maakte.Hij heeft genoeg bewezen dat hij kan
winnen alleen slaagt hij er niet in constant dit niveau te houden en zijn
fouten binnen te perken te houden.Zonder die spin en penalty had hij
vandaag een puntje kunnen hebben.

Alan Blues

Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 17:39:14
Citaat van: Alan Blues op 28 september 2008 - 17:08:40Iedereen weet dat de FIA altijd handig uit de hoek kan komen en inventief is....
:)
Hélaba, Raketman, dat heb ik niet gezegd, hé!!!! ;)

NDCGN

Wie denkt er nog meer dat de crash van Piquet mogelijk bij de strategie van Renault hoorde?? Hij kwam wel precies op het juiste moment... ik kan me haast niet voorstellen dat een team zoiets plant, maar goed, k vind het wel heeeel erg toevallig.. een beetje zelfde als Schumacher in Monaco 2006, maar dan een stuk beter uitgevoerd... heel erg hard ging ie er trouwens ook weer niet vanaf..

leproffesseur

Zou kunnen maar is waarschijnlijk te ver gezocht dus ga ik ervan uit
dat het niet opzettelijk was.Op het eerste zicht vond ik het trouwens wel een zware
crasch hoor.

Supermariobros

Zo'n nachtrace is toch iets speciaals. Oververdiende zege van Alonso, het is hem gegund, het zullen late vroege uurtjes worden bij Renault. Bij Ferrari zal het donderen na het zoveelste geklungel. Ik vond het een mooi zicht van Massa, die heel de brandstofslang meenam.  :D

Lewis doet goede zaken in het kampioenschap, maar de buit is zeker nog niet binnen.

Alan Blues

Citaat van: Supermariobros op 28 september 2008 - 18:00:01
Zo'n nachtrace is toch iets speciaals. Oververdiende zege van Alonso, het is hem gegund, het zullen late vroege uurtjes worden bij Renault. Bij Ferrari zal het donderen na het zoveelste geklungel. Ik vond het een mooi zicht van Massa, die heel de brandstofslang meenam.  :D

Lewis doet goede zaken in het kampioenschap, maar de buit is zeker nog niet binnen.

Ik denk dat de debriefing niet echt in een aangenaam sfeertje zal verlopen... Ik denk wel dat er enkelen dik onder hun voeten zullen krijgen. O.a. Kimi...

Folkert

Hahaha, tuurlijk hoorde die schuiver van Piquette er bij ;D

Dat is veel te ver gezocht.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Logisch dat er in Italie nog een hartig woordje zal gesproken worden
want de rijdersprestaties vind ik matig met al die spins en crasches die ze
al gehad hebben. >:(

kaisz

Citaat van: Ray Den op 28 september 2008 - 17:20:53
Citaat van: kaisz op 28 september 2008 - 17:16:25
hehe, zijn wel rare races dit jaar. Vettel die wint, dan Alonso, lijkt alsof alle regels de "zwakke" teams echt sterker hebben gemaakt!
Super van Alonso hoe hij wegliep bij rosberg de laatste paar rondes! in 4 ronden meer dan 6 seconden, terwijl ze toch echt evenveel bezine erin hadden.

En Massa, tsja zoals ik al zo vaak zei; die heeft het niet in zich. Als hij zich niet lekker voelt kan hij geeneens op de baan blijven.
Hopelijk krijgt Sutil geen boete, want die heeft volgend jaar zeker weten geen stoeltje meer!

Raikonen heeft gewon geen zelfvertrouwen meer, zo een noob stuurfout. Als coureur weet je hoe hoog de kerbs daar zijn en dan nog proberen.



Als het team mij zo zou behandelen, ging ik waarschijnlijk ook niet meer op de baan blijven. Hoe kan je zeggen dat Massa het niet in zich heeft als je zijn kwalificatie gisteren zag? De jongen heeft gewoon pech, in contrast tot Hamilton. Ferrari ontgoochelt me meer en meer. Over kimi ga ik zelfs niet beginnen. Te grappig voor woorden.

Nogmaals, ik zeg het tegen iedereen en nu oo weer tegen jou: Massa kan hard rijden, maar als het even niet meer zit kan hij zichzelf niet herpakken. Natuurlijk was het vandaag niet geheel zijn schuld, maar als je achteraan staat kan je op zijn minst wel 4 of 5 inhalen. Inhalen op Singapore is moeilijk, dus gaat hij maar met beide wielen even tegen een stapel banden? Er lag dat nauwelijks 2 druppels water en begint al te glijden.... Met zijn skills zou ik geeneens wereldkampioen willen worden. (natuurlijk denkt hij hier anders over, want dit jaar is het zijn eenmalige kans net als toen bij Irvine)

Ik zat daarnet eens naar een filmpje te kijken van Mika en Schumi. Bij start stuurde coulthard gelijk naar binnen om Schumi tegen te houden, zodat mika langs de buitenlijn naar de eerste plaats kon rijden! DIT is prachtig racewerk. Hoe coulthard en irvine hun best deden om de teammate kampioen te laten worden zegt alles over teambelang. Nu een Raikonen die zogenaamd Massa helpt, maar al 4 races niets heeft gedaan, een Kova die altijd achterop rijdt.
Het niveau gaat steeds achteruit, come back with teamorders!!!!

meatball

Irvine zijn kans kwam doordat Schumacher gewond was,Kimi rijd dacht ik gewoon nog mee(alhoewel het ook zijn demente tante kan zij ;) )dus waarom zou Massa volgend jaar niet minstens evengoed doen als nu ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TimoGlockfan

Glock 4de de baas  8)
Jammer van die safety-car anders deed ie misschien nog beter.  :)
Timo's nieuwe helm.