GP van Singapore

Gestart door Supermariobros, 20 september 2008 - 09:11:30

« vorige - volgende »

TheIceman

Raikkonen!! Nee nee nee!! Wat doet hij nu weer?! Totaal geen aanleiding om iets geks te doen.

Folkert

Kimi Kimi Kimi :(

Hij stelt me echt wel weer teleur, hij had hier nog wat kunnen in lopen op Massa.

Waarom gaat het zo slecht met Kimi dit jaar? :(
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Jezus, wat een aanfluiting van Ferrari.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 28 september 2008 - 15:53:22
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 15:45:33
Citaat van: Tim op 28 september 2008 - 15:44:38
Waar haal je die straf nu weer vandaan? ;D
Crashen onder gele vlag?
Eigen regeltjes?

Moet je mij eens uitleggen hoe Sutil gevaarlijk rondreed?
Als op dat moment de gele vlag nog werd gezwaaid (ik herhaal, ik veronderstel dat), dan crasht hij onder gele vlag, net dan wanneer je in principe moet vertragen en extra opletten. Lijkt me gevaarlijk, niet?

Kimi, de pineut van die domme dingen die ze daar op de kerbs hebben staan. Net hij moet het weer zijn :( En net daar, hij had beter een andere bocht uitgekozen, dan was hij er nog gekomen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C


TheIceman

Gefeliciteerd aan Alonso! Welverdiend!

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 14:47:16
Citaat van: TheIceman op 28 september 2008 - 14:40:59
Die lollipopman moet gewoon terug. Wanneer zien ze in dat dit niet werkt.. Viel het ze niet op dat niemand anders het overnam, terwijl toch gewoonte is dat als het werkt het overgenomen wordt in de F1.
Het systeem dat ze gebruiken is perfect. Nu drukken ze op een knopje, anders doenz e die lollypop omhoog, geen verschil. Maar ze kunnen hun systeem wel nog wat verbetren, zoals dat het licht niet op groen kan alvorens de krikken omlaag zijn en de slang eruit is. Zoiets valt perfect te controleren, alleen doen ze het nog niet.

Als ze te grote noobs zijn om het te laten werken, moeten ze het niet gebruiken. Of denk je dat het toeval is dat er drie keer iets fout gaat in vier races bij pitstops van Ferrari?

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 28 september 2008 - 16:00:41
Dan denk je verkeerd ;)
Van die vlag of van dat het gevaarlijk is? Als die vlag niet meer gezwaaid werd heeft hij uiteraard niets gedaan dat niet mocht.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Proficiat Alonso! Feestje vanavond bij Flavio ;)

Van dat het gevaarlijk was. Sutil kon niet weten dat daar plots een Ferrari de weg stond te blokkeren...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:01:53
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 14:47:16
Citaat van: TheIceman op 28 september 2008 - 14:40:59
Die lollipopman moet gewoon terug. Wanneer zien ze in dat dit niet werkt.. Viel het ze niet op dat niemand anders het overnam, terwijl toch gewoonte is dat als het werkt het overgenomen wordt in de F1.
Het systeem dat ze gebruiken is perfect. Nu drukken ze op een knopje, anders doenz e die lollypop omhoog, geen verschil. Maar ze kunnen hun systeem wel nog wat verbetren, zoals dat het licht niet op groen kan alvorens de krikken omlaag zijn en de slang eruit is. Zoiets valt perfect te controleren, alleen doen ze het nog niet.

Als ze te grote noobs zijn om het te laten werken, moeten ze het niet gebruiken. Of denk je dat het toeval is dat er drie keer iets fout gaat in vier races bij pitstops van Ferrari?
Ik verdedig dan ook het systeem, niet de manier waarop ze er tot hiertoe mee om zij gegaan. Overigens, 3 keer? Kimi reed door het rood en nu kraag Massa te vroeg groen. 1+1=2. Waar zit nummer 3?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 28 september 2008 - 16:02:48
Proficiat Alonso! Feestje vanavond bij Flavio ;)

Van dat het gevaarlijk was. Sutil kon niet weten dat daar plots een Ferrari de weg stond te blokkeren...
Bij mijn weten moet je bij een gele vlag op alles voorbereidt zijn, niet?  En in ieder geval vertragen. In de kwali snelste lap rijden onder geel mag niet, maar in de race zou je niet moeten vertragen? Vreemd.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 15:57:41
Citaat van: Tim op 28 september 2008 - 15:53:22
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 15:45:33
Citaat van: Tim op 28 september 2008 - 15:44:38
Waar haal je die straf nu weer vandaan? ;D
Crashen onder gele vlag?
Eigen regeltjes?

Moet je mij eens uitleggen hoe Sutil gevaarlijk rondreed?
Als op dat moment de gele vlag nog werd gezwaaid (ik herhaal, ik veronderstel dat), dan crasht hij onder gele vlag, net dan wanneer je in principe moet vertragen en extra opletten. Lijkt me gevaarlijk, niet?

Kimi, de pineut van die domme dingen die ze daar op de kerbs hebben staan. Net hij moet het weer zijn :( En net daar, hij had beter een andere bocht uitgekozen, dan was hij er nog gekomen...
Wat was er dan met die kerbs?
Dit is Kimi's jaar niet. Veel fouten, veel pech en veel twijfelachtige dingen.

zou hij echt zoveel last hebben van die banden?
Vorig jaar was hij toch echt wel beter bezig, maar nu al 3 races met fouten. :(



En supermooi van Alonso.  Erg verdiend, want hij was het hele weekend snel. Misschien veel gelulk bij de SC, maar verdiend zeker.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard


Tim C

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:04:41
Citaat van: Tim op 28 september 2008 - 16:02:48
Proficiat Alonso! Feestje vanavond bij Flavio ;)

Van dat het gevaarlijk was. Sutil kon niet weten dat daar plots een Ferrari de weg stond te blokkeren...
Bij mijn weten moet je bij een gele vlag op alles voorbereidt zijn, niet?  En in ieder geval vertragen. In de kwali snelste lap rijden onder geel mag niet, maar in de race zou je niet moeten vertragen? Vreemd.

Ik blijf niet discussiƫren, je denkt maar wat ;)

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:03:30
Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:01:53
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 14:47:16
Citaat van: TheIceman op 28 september 2008 - 14:40:59
Die lollipopman moet gewoon terug. Wanneer zien ze in dat dit niet werkt.. Viel het ze niet op dat niemand anders het overnam, terwijl toch gewoonte is dat als het werkt het overgenomen wordt in de F1.
Het systeem dat ze gebruiken is perfect. Nu drukken ze op een knopje, anders doenz e die lollypop omhoog, geen verschil. Maar ze kunnen hun systeem wel nog wat verbetren, zoals dat het licht niet op groen kan alvorens de krikken omlaag zijn en de slang eruit is. Zoiets valt perfect te controleren, alleen doen ze het nog niet.

Als ze te grote noobs zijn om het te laten werken, moeten ze het niet gebruiken. Of denk je dat het toeval is dat er drie keer iets fout gaat in vier races bij pitstops van Ferrari?
Ik verdedig dan ook het systeem, niet de manier waarop ze er tot hiertoe mee om zij gegaan. Overigens, 3 keer? Kimi reed door het rood en nu kraag Massa te vroeg groen. 1+1=2. Waar zit nummer 3?

Tja, door het rood kun je rijden. Door de lollipopman niet. 3.