GP van Singapore

Gestart door Supermariobros, 20 september 2008 - 09:11:30

« vorige - volgende »

sloggerke

En opnieuw Alonso!!! De enige in de 1.44....
Klasse.
Tenzij hij weer heel licht aan het rondrijden is op het laatste.
Zou mij verbazen want Piquet staat vierde. (Tenzij deze meedoet met de publiciteitsstunt van Renault natuurlijk.)


Ferrari 2010

Citaat van: sloggerke op 27 september 2008 - 14:14:02
En opnieuw Alonso!!! De enige in de 1.44....
Klasse.
Tenzij hij weer heel licht aan het rondrijden is op het laatste.
Zou mij verbazen want Piquet staat vierde. (Tenzij deze meedoet met de publiciteitsstunt van Renault natuurlijk.)


Ik denk eerder dat McLaren en Ferrari niet meedoen aan de stunt. In de kwali zullen ze wel weer tekort komen, as usual.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Mwuah. Ik weet niet hoor. Alonso is best snel en vind het toch knap dat hij ook gister de 2de training als snelste afsloot. Maar denk dat Kimi vooral zwaar heeft getraind.
denk dat Alonso morgen toch veel tijd verliest, want de Renault is over de lange r uns nog niet echt snel

Massa en Hamilton weer lekker dicht bij elkaar. Word mooi van middag en morgen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Zo hobbelig dat icrcuit :-\ Alles heel mooi en proper, maar dan zo'n hobbelig asfalt :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Probeer maar eens een glad asfaltje te leggen op de evenaar. 's Nachts waarschijnlijk redelijk fris, overdag goed bakken in de volle zon. Dan gaat je asfalt hoe dan ook uitzetten en hobbels geven. :)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 27 september 2008 - 16:26:38
Probeer maar eens een glad asfaltje te leggen op de evenaar. 's Nachts waarschijnlijk redelijk fris, overdag goed bakken in de volle zon. Dan gaat je asfalt hoe dan ook uitzetten en hobbels geven. :)
Das waar, maar het is er nu nog 30° (ik veronderstel omdat het er nu zomer is), niet echt koud hé. Het asfalt ligt er waarschijnlijk al wel langer dan vandaag, maar misschien hadden ze het beter enkele weken geleden pas gelegd? Overigens, Bahrein (ok, ligt niet op de evenaar, maar ook vaak heet overdag en koud snachts als ik me niet vergis), heeft niet zo'n problemen. Als ze er toch zo veel geld tegenaan kunnen gooien, leg dan een tijdje voor de GP de toplaag van het asfalt opnieuw hé :)

Overigens, daarnet 3 Ferrari's in de top 3, mooi :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Sow, heeft Hamilton daar mazzel. Als de Renault van Alonso het niet had begeven was hij waarschijnlijk van P11 vertrokken!!

Folkert

Inderdaad, wat een Mazzel was dat.

Maar mooie pole van Massa, maar ik heb flauw vermoeden dat hij licht staat en Hamilton zwaarder. Kimi weet ik niet eigenlijk, is het hele weekend wat aan de trage kant. Maar gok op een zware fin en lichte Brazo :P
Trotse vader van Rosalie(L)

ibileon

idd massa licht geladen maar toch super rondje !
hami veel geluk maar toch ook weer dik in orde!

Doefie

Citaat van: Ferrari 2008 op 27 september 2008 - 16:40:26Das waar, maar het is er nu nog 30° (ik veronderstel omdat het er nu zomer is), niet echt koud hé. Het asfalt ligt er waarschijnlijk al wel langer dan vandaag, maar misschien hadden ze het beter enkele weken geleden pas gelegd? Overigens, Bahrein (ok, ligt niet op de evenaar, maar ook vaak heet overdag en koud snachts als ik me niet vergis), heeft niet zo'n problemen. Als ze er toch zo veel geld tegenaan kunnen gooien, leg dan een tijdje voor de GP de toplaag van het asfalt opnieuw hé :)

't Verschil is dat Singapore dagelijks gebruik is en dat ze niet zomaar effe een nieuwe asfaltlaag kunnen gaan leggen. Bahrein wordt er voor de rest van 't jaar voor geen meter gereden (op een paar uitzonderingen na). De glinsters van onder de wagens zijn eindelijk terug, prachtig :)

Ferrari 2010

Zo, mooie spannende kwali gehad (beelden kwamen wel 3 seconden later aan dan de live timing), Hamilton heeft inderdaad veel geluk gehad. Kimi maakte een foutje in zen final lap, vandaar dat hij 'maar' 3de staat lijkt mij. Ik denk dat Massa en Lewis even zwaar staan, Kimi 1 of 2 laps zwaarder. Ja, ik geloof er dus in dat Ferrari hier de betere is :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 27 september 2008 - 18:40:37
Citaat van: Ferrari 2008 op 27 september 2008 - 16:40:26Das waar, maar het is er nu nog 30° (ik veronderstel omdat het er nu zomer is), niet echt koud hé. Het asfalt ligt er waarschijnlijk al wel langer dan vandaag, maar misschien hadden ze het beter enkele weken geleden pas gelegd? Overigens, Bahrein (ok, ligt niet op de evenaar, maar ook vaak heet overdag en koud snachts als ik me niet vergis), heeft niet zo'n problemen. Als ze er toch zo veel geld tegenaan kunnen gooien, leg dan een tijdje voor de GP de toplaag van het asfalt opnieuw hé :)

't Verschil is dat Singapore dagelijks gebruik is en dat ze niet zomaar effe een nieuwe asfaltlaag kunnen gaan leggen. Bahrein wordt er voor de rest van 't jaar voor geen meter gereden (op een paar uitzonderingen na). De glinsters van onder de wagens zijn eindelijk terug, prachtig :)
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Bestaat die regel nog van maximiale slijtage van de bodemplaat? Laat ons hopen van niet, want dat zou hier wel eens problemen kunnen geven.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 27 september 2008 - 18:40:58
Zo, mooie spannende kwali gehad (beelden kwamen wel 3 seconden later aan dan de live timing), Hamilton heeft inderdaad veel geluk gehad. Kimi maakte een foutje in zen final lap, vandaar dat hij 'maar' 3de staat lijkt mij. Ik denk dat Massa en Lewis even zwaar staan, Kimi 1 of 2 laps zwaarder. Ja, ik geloof er dus in dat Ferrari hier de betere is :)
Ik weet het niet. Rondje van Massa was bijzonder goed, maar 6tiende? Denk dat Kimi en Hamilton even zwaar zijn en 5 ronde later naar binnen gaan.
Massa gaat denk ik voor de aanval en wilde perce pole hebben, denk ik. En dat kan nog wel eens mooi voor hem uitpakken als hij morgen ook snel in de race blijft.
Trotse vader van Rosalie(L)

ibileon

denk als het droog blijft ferrari hier de betere auto gaat hebben en we morgen een nieuwe wk leider gaan hebben
maar voor de volgende twee races zouden de mac's in het voordeel moeten zijn   dus het belooft een zinderend eind te worden met om te beginnen morgen gp van singapore
dus nog effe wachten wat dat gaat geven

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 27 september 2008 - 18:46:17
Citaat van: Ferrari 2008 op 27 september 2008 - 18:40:58
Zo, mooie spannende kwali gehad (beelden kwamen wel 3 seconden later aan dan de live timing), Hamilton heeft inderdaad veel geluk gehad. Kimi maakte een foutje in zen final lap, vandaar dat hij 'maar' 3de staat lijkt mij. Ik denk dat Massa en Lewis even zwaar staan, Kimi 1 of 2 laps zwaarder. Ja, ik geloof er dus in dat Ferrari hier de betere is :)
Ik weet het niet. Rondje van Massa was bijzonder goed, maar 6tiende? Denk dat Kimi en Hamilton even zwaar zijn en 5 ronde later naar binnen gaan.
Massa gaat denk ik voor de aanval en wilde perce pole hebben, denk ik. En dat kan nog wel eens mooi voor hem uitpakken als hij morgen ook snel in de race blijft.
Kimi maakte aan foutje, dus pakweg 4 tiende, dus gok ik dat er 2 ronden verschil is. En Lewis' lap was ook niet volledig perfect, meen ik me te herinneren. Massa staat hooguit 1 lap lichter dan Lewis, meer dan dat durf ik niet geloven.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.