GP van Singapore

Gestart door Supermariobros, 20 september 2008 - 09:11:30

« vorige - volgende »

Doefie

Doet een beetje denken aan Detroit eind jaren '80. Skyline van wolkenkrabbers langs het water.

Derbij niet inhalen ... je kan overal inhalen als je het wilt. In Monaco wordt ook ingehaald.

kaisz

ja als je hamilton bent kan je overal wel inhalen

Doefie

Zo met de eerste beelden is het een redelijk leuk circuit :) Wel speciaal om ze in het donker te zien rijden, het rode achterlicht komt meer dan van pas :) En eindelijk na jaren terug: de vonken achteraan de wagens :)

Citaat van: kaisz op 26 september 2008 - 12:18:59
ja als je hamilton bent kan je overal wel inhalen

Ja alleen hij kan dat ::)

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 26 september 2008 - 09:40:06
Citaat van: edwin291 op 26 september 2008 - 08:41:31
Kan ik ook ergens de trainingen zien + beeld  ???


Ligt het aan mij dat er geen geluid bij is of hebben andere het ook?
Trotse vader van Rosalie(L)

Doefie


Folkert

Geen regen helaas.

en probleem is opgelost met gelulid. Gewoon firefox gerestart :P


Maar Alonso gaat snel trouwens. Denk dat hij er goed aan doet volgend jaar te blijven.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 26 september 2008 - 12:04:23
Doet een beetje denken aan Detroit eind jaren '80. Skyline van wolkenkrabbers langs het water.

Derbij niet inhalen ... je kan overal inhalen als je het wilt. In Monaco wordt ook ingehaald.
Das waar, maar als je niet direct afgestraft wordt als je een foutje maakt, zullen er in ieder geval meer zijn die het proberen. Nu ga je te ver en de kans is héél groot dat je wagen kapot is. In monaco zijn er ook plekken waar je rechtdoor kan als het nodig is. En net dat gaan ze dan onmogelijk maken, dat vind ik idioot.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Zag er leuk uit.
Wel aanal verrassende mensen er bij. Alonso en Piquet toch best goed er bij.

Massa, Kimi en Hamilton erg dicht bij elkaar. Kimi maakte of een foutje of moest langzamer rijden , want hij zat 4tiende onder de toen snelste tijd.
Maar word spannende kwalificatie denk ik.
Hamilton gaat voor de pole denk ik en Massa moet het zondag van de race hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 26 september 2008 - 14:41:54
Citaat van: Doefie op 26 september 2008 - 12:04:23
Doet een beetje denken aan Detroit eind jaren '80. Skyline van wolkenkrabbers langs het water.

Derbij niet inhalen ... je kan overal inhalen als je het wilt. In Monaco wordt ook ingehaald.
Das waar, maar als je niet direct afgestraft wordt als je een foutje maakt, zullen er in ieder geval meer zijn die het proberen. Nu ga je te ver en de kans is héél groot dat je wagen kapot is. In monaco zijn er ook plekken waar je rechtdoor kan als het nodig is. En net dat gaan ze dan onmogelijk maken, dat vind ik idioot.
Tja, alsof circuits met overal grote uitloopstroken zo spectaculair zijn.. niet iedere chicane hoeft een inhaalmogelijkheid te zijn trouwens.. in Monza en Spa kwamen ze na lange snelle stukken, da's hier niet het geval, dus k denk dat er daar sowieso weinig/niet wordt ingehaald en daar is ie ook te smal voor.. leuk circuit verder en de omgeving is natuurlijk erg fraai...

TheIceman

Volgens mij heeft men tijd nodig voor het inschakelen van het licht ;D

"The start of the session has been delayed by two minutes"

Folkert

#115
Wat was MAssa aan het doen dan  :o
Hij probeerde donut te maken, maar reed elke keer door tot hij vast kwam te zitten  :-\
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Alonso 1 (laatste moment). Vind het wel apart, deze avond VT. ;)

Kimi bijna een seconde achter op de kop, ik hoop dat hij zwaarder heeft getraint.

Folkert

Citaat van: Wizard op 26 september 2008 - 17:07:07
Alonso 1 (laatste moment). Vind het wel apart, deze avond VT. ;)

Kimi bijna een seconde achter op de kop, ik hoop dat hij zwaarder heeft getraint.
Denk dat er nog heel wat te vinden valt op deze baan. Alonso ineens de snelste is voor mij wel een indicator dat de tijden nog wel beetje naar beneden gaan en dat sommige teams/rijders nog neit de juiste afstelling hebben gevonden.

Maar voor mij zegt het iig genoeg over Alonso en Hamilton en Massa.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Ziet er leuk circuit uit en als er net als in valencia
heel moeilijk kan ingehaald worden ligt dit vooral aan de wagens
want er zijn toch een paar mogelijkheden.

Ferrari 2010

Het ziet er goed uit voor dit weekend, Ferrari en McLaren dicht bij elkaar, prima. Overigens, de ferrari en de Mac vind ik héél mooi in deze omstandigheden. Vooral de Mac heeft wel iets speciaals:
http://f1.gpupdate.net/nl/photolarge.php?photoID=111024&catID=1103-3085
http://f1.gpupdate.net/nl/photolarge.php?photoID=110905&catID=1103-3085
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.