GP van Singapore

Gestart door Supermariobros, 20 september 2008 - 09:11:30

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 24 september 2008 - 17:53:45
Zucht... dan was het 6 races later zo geweest. Vanaf dat je even goed rijdt, verwachten de mensen dat je de volgende race ook goed rijdt, en dat heet dus onder druk staan.
Maar dan had hij niet op kop van het wk gekomen, wat de 'druk' toch sterk doet verlagen lijkt mij.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 15:08:58
Je presenteerde het als een feit en dat is niet waar.

Je moet echt eens iets doen aan je leesvaardigheden. Ik zeg niet dat Hamilton dan per definitie blundert, ik zeg; Plus, de druk staat op de ketel en dan wil Hamilton nog wel eens blunderen.

Om het je gemakkelijk te maken heb ik de sleutelwoorden waaruit blijkt dat ik niet zeg dat het per definitie ook zo is, dik gedrukt.





janke

Hamilton
Alonso
Kubica.

Dat het er lekker mag gaan regenen.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

#78
Citaat van: Wizard op 24 september 2008 - 18:59:57
Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 15:08:58
Je presenteerde het als een feit en dat is niet waar.

Je moet echt eens iets doen aan je leesvaardigheden. Ik zeg niet dat Hamilton dan per definitie blundert, ik zeg; Plus, de druk staat op de ketel en dan wil Hamilton nog wel eens blunderen.

Om het je gemakkelijk te maken heb ik de sleutelwoorden waaruit blijkt dat ik niet zeg dat het per definitie ook zo is, dik gedrukt.





Je presenteert het dus wel als feit. Je zegt letterlijk: Plus, de druk staat op de ketel en dan wil Hamilton nog wel eens blunderen. Wie heeft bepaald dat Hamilton onder druk blunderd?
Hamilton maakt een fout en omdat de media druk op hem heeft uitgevoerd roept iedereen maar: Onder druk kan Hamilton fouten maken/ of maakt Hamilton blunders.


CitaatZucht... dan was het 6 races later zo geweest. Vanaf dat je even goed rijdt, verwachten de mensen dat je de volgende race ook goed rijdt, en dat heet dus onder druk staan.
@Janke: Er is een verschil in onder drukstaan van de media en onder drukstaan en fouten maken. Wie zegt dat hij die fouten heeft gemaakt omdat hij onder druk stond?
De Media kan inderdaad vinden/willen/verwachten dat hij goed presteert, maar als hij minder presteert wil dat niet zeggen dat hij door die druk minder goed heeft gereden.
Het is gewoon toevallig dat hij nu een fout maakt, omdat zoveel mensen veel van hem verwachten. Wil niet zeggen dat hij die fout maakte omdat hij onder druk stond.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky

En de kindjes zijn weer begonnen ...
Franky Reymenants

NDCGN

Citaat van: Burorri op 25 september 2008 - 01:47:17
Citaat van: Wizard op 24 september 2008 - 18:59:57
Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 15:08:58
Je presenteerde het als een feit en dat is niet waar.

Je moet echt eens iets doen aan je leesvaardigheden. Ik zeg niet dat Hamilton dan per definitie blundert, ik zeg; Plus, de druk staat op de ketel en dan wil Hamilton nog wel eens blunderen.

Om het je gemakkelijk te maken heb ik de sleutelwoorden waaruit blijkt dat ik niet zeg dat het per definitie ook zo is, dik gedrukt.





Je presenteert het dus wel als feit. Je zegt letterlijk: Plus, de druk staat op de ketel en dan wil Hamilton nog wel eens blunderen. Wie heeft bepaald dat Hamilton onder druk blunderd?
Hamilton maakt een fout en omdat de media druk op hem heeft uitgevoerd roept iedereen maar: Onder druk kan Hamilton fouten maken/ of maakt Hamilton blunders.


Hij heeft vorig jaar idd op het eind wat foutjes gemaakt. In China was het vrij duidelijk... tuurlijk had het team daar ook een aandeel in, maar een rijder kan zelf ook aangeven dat hij nieuwe banden nodig heeft.. en hij was toch zelf degene die de bocht in de pitstraat uitvloog.. in Brazilië liet ie zich eerst opnaaien door Alonso waardoor ie veel plaatsen verloor en vervolgens drukt ie per ongeluk op een verkeerd knopje.. zou je toeval kunnen noemen, maar t lijkt mij toch logischer dat er wel iets van spanning/druk bij kwam kijken.. om het blunderen te noemen gaat mij iets te ver, al zagen het eerste en laatste geval er wel erg klungelig uit...volgens mij zeg Wizzard duidelijk dat gezien zijn verleden (wat hij idd als een feit ziet) er de mogelijkheid is (absoluut geen feit dus) dat hij weer foutjes gaat maken (hij noemt dat blunderen)... maar goed, we gaan het wel zien.. Massa heeft ook genoeg fouten gemaakt.. ik denk dat ze beide wel goed met druk om kunnen gaan, maar het heeft altijd zn invloed... en Massa kan misschien in eigen land WK worden, dat zou misschien wel teveel druk kunnen gaan geven.. of juist extra motivatie...who knows...

Wizard

#81
[edit]

Wizard

@Burorri, ik presenteer het niet als feit, ik leg je netjes uit waarom ik dat niet doe.

Laatste poging;

Als ik zeg; ik vlieg morgen naar Engeland maar dan neem ik wel een paraplu mee, want in Engeland wil het nog wel eens regenen, dan zeg ik toch ook niet dat het er regent?




Folkert

Citaat van: Wizard op 25 september 2008 - 11:29:04
@Burorri, ik presenteer het niet als feit, ik leg je netjes uit waarom ik dat niet doe.

Laatste poging;

Als ik zeg; ik vlieg morgen naar Engeland maar dan neem ik wel een paraplu mee, want in Engeland wil het nog wel eens regenen, dan zeg ik toch ook niet dat het er regent?




Ik bedoelde dus dat jij het als feit presenteerde dat Hamilton onderdruk vorig jaar die foutjes heeft gemaakt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Laten we het daar op houden. Dat je dit vol trots typt, zegt genoeg.

Folkert

Ja, dat zegt namelijk dat ik gelijk heb.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard


McLaren_über_alles

Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.