GP van Singapore

Gestart door Supermariobros, 20 september 2008 - 09:11:30

« vorige - volgende »

kaisz

wat lach je McLaren?????
dit is zwaar kut voor de McLaren... zag je afgelopen race hoe LH met zijn auto de bocht nam? volop de Kerb...nu kan dat niet meer.

FerrariMan

Lompe regel als je het mij vraagt.

Jasper

;D ;D ;D

De volgende stap is je auto in achteruit zetten, terugrijden, en de chicane juist nemen. ;D ;D ;D Dat voeren ze waarschijnlijk in voor Japan.

Wizard

Dat moesten ze invoeren..... ;)

scho0634

Altijd handig die FIA. Gewoon ff stilstaan op de baan.... ::)

Ferrari 2010

Is dat een serieus persbericht? Dit kan ik niet geloven. Als het wel serieus is, wil dat zeggen dat Lewis niet meer zo hard over de kerbs zal kunnen gaan als in Monza, daar ging hij meermaals met 4 wielen over de streep. Maar ik vind het dom, stilstand is was overdreven, en bovendien lijkt het me gevaarlijk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Ja okee, maar over de curbs rijden is natuurlijk niet hetzelfde als de chicane afsnijden.


Ferrari 2010

Heb je die curbs van Singapore al eens gezien? Kan gewoon niet gezond zijn als ze daar ook maar iets tegenaan komen, laat staan als ze hem eens missen en recht erover :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McLaren_über_alles

Citaat van: Ferrari 2008 op 25 september 2008 - 19:11:03
Heb je die curbs van Singapore al eens gezien? Kan gewoon niet gezond zijn als ze daar ook maar iets tegenaan komen, laat staan als ze hem eens missen en recht erover :-\

Idd, dat zijn geen curbs, maar gewoon betonblokken  ;D
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Ferrari 2010

Citaat van: McLaren_über_alles op 25 september 2008 - 19:22:47
Citaat van: Ferrari 2008 op 25 september 2008 - 19:11:03
Heb je die curbs van Singapore al eens gezien? Kan gewoon niet gezond zijn als ze daar ook maar iets tegenaan komen, laat staan als ze hem eens missen en recht erover :-\

Idd, dat zijn geen curbs, maar gewoon betonblokken  ;D
Een betonblok is ook een boordsteen, strikt gezien dus wel curbs, maar ik vind het erover. Kunnen ze even goed een volledige boord langs het circuit leggen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McLaren_über_alles

Veel piloten en teambazen hebben al aangegeven dat inhalen hier moeilijker zal zijn dan in Valencia (en daar kon er al niet ingehaald worden). Dus als het niet regent, vrees ik (weer) het ergste...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Ferrari 2010

Citaat van: McLaren_über_alles op 25 september 2008 - 21:11:38
Veel piloten en teambazen hebben al aangegeven dat inhalen hier moeilijker zal zijn dan in Valencia (en daar kon er al niet ingehaald worden). Dus als het niet regent, vrees ik (weer) het ergste...
Die vrees lijkt me terecht. Fouten worden op een stratencircuit keihard afgestraft, in de regen zullen ze minder risico willen nemen; Maken ze die veromde curbs nog eens megagevaarlijk, dus de plaatsen waar men nog zou durven, vallen er nu ook tussenuit. Goed bezig, F1. Verbieden, die vuile blokken, laat die Aziaten maar snel nieuwe blokken steken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

edwin291

Kan ik ook ergens de trainingen zien + beeld  ???
Proud to be an Alonso fan!!!

Supermariobros


NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 25 september 2008 - 21:24:58
Citaat van: McLaren_über_alles op 25 september 2008 - 21:11:38
Veel piloten en teambazen hebben al aangegeven dat inhalen hier moeilijker zal zijn dan in Valencia (en daar kon er al niet ingehaald worden). Dus als het niet regent, vrees ik (weer) het ergste...
Die vrees lijkt me terecht. Fouten worden op een stratencircuit keihard afgestraft, in de regen zullen ze minder risico willen nemen; Maken ze die veromde curbs nog eens megagevaarlijk, dus de plaatsen waar men nog zou durven, vallen er nu ook tussenuit. Goed bezig, F1. Verbieden, die vuile blokken, laat die Aziaten maar snel nieuwe blokken steken.
kom op zeg, zo erg is het niet... alleen op basis van een paar foto's al gaan klagen.. ze moeten de chicane gewoon normaal nemen, simpel zat... de regel van stilstaan als je m mist vind ik wel een beetje dubieus.. lijkt me nogal gevaarlijk een stilstaande auto op het circuit.. maar k vind het allemaal prima... deze grandprix wordt sowieso erg bijzonder, racen tussen de wolkenkrabbers en de rest van de skyline op de achtergrond... k heb er wel zin in en ga zeker niet vooraf klagen..