GP van Singapore

Gestart door Supermariobros, 20 september 2008 - 09:11:30

« vorige - volgende »

NDCGN

Citaat van: Doefie op 28 september 2008 - 23:07:07
Ik maar denken dat het door mijn eigen race was dat ik ziek(er) ben geworden... tot ik al de zever van hier op het forum las wist ik het direct; de commentaar van de meesten hier op het forum is gewoon om ziek van te worden (en dit meen ik dan ook)! Dan hebt ge eindelijk is een spannende race, dan hebt ge is iets speciaals, dan is het overgrote deel van de fans eindelijk nog is tevreden... en dan zitten ze uitgerekend hier godverdomme weer langs alle kanten samenzweringen en idiote reacties te posten. Proficiat, het forum gaat er weer eens op vooruit ::)
als je die theorie van mij bedoeld; die was echt niet negatief bedoeld.. als het waar zou zijn maakt dat de overwinning wat mij betreft nog wel mooier al zou het wel een dubieuze actie zijn... maar goed, ik vertel je niks nieuws, als je tenminste goed gelezen hebt.. verder ben ik het wel een beetje met je eens, maar goed iedereen heeft recht op zn eigen mening al zouden sommigen iets langer of beter moeten nadenken voor ze iets posten..

Jasper

#301
Citaat van: NDCGN op 28 september 2008 - 21:11:56
Citaat van: 0634 op 28 september 2008 - 20:41:26
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Heidfeld 3 plekken werd teruggezet voor het ophouden van Rubens in Qualy, en Hamilton een tijdje geleden 5 plekken? Wat is de reden daarvan?
de FIA is blijkbaar ook al hele goede vriendjes met BMW dan.. tenminste, volgens alle mensen die altijd met FIArrari conspiracy theoriën komen aanzetten zal dat vast wel de verklaring zijn... dat is pas allemaal vergezocht (en heel zielig en kinderachtig)

Mijn theorie is niet dat de FIA voor Ferrari en voor BMW is, maar wel dat ze tegen McLaren is.

En ja, ik meen dit echt.

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 22:29:05
Citaat van: NDCGN op 28 september 2008 - 22:25:26
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 22:16:08

Na de beelden herbekeken te hebben, Sutil crashte echt vlak nadat Massa weg reed. Als hij crashte doordat Massa wegreed, dan is een straf uiteraard onterecht. Het lijkt me eerder dat Sutil gewoon zen bocht mist, ik kan me echter vergissen. Ik ga er vanuit dat Massa zich uit de voeten maken toen hij zag dat Sutil het niet zou halen. Is dat niet zo, dan was dit allessinds geen zuiver manoevre van Massa.
als ie de bocht wel had gehaald, had ie massa wel geraakt volgens mij.. dus waarschijnlijk toch een uitwijkmanoevre.. zou wel weer heel toevallig zijn als ie net nu uit zichzelf die boch mist..
Ik vraag me nu dus af: had hij de bocht gehaald, maar is hij uitgeweken voor Massa, of zag Massa dat hij de bocht niet meer kon halen en maakte hij zich dus maar vlug uit de voeten? De beelden laten niet toe dat te zien. Ik vrees in ieder geval dat we er van uit mogen gaan dat Sutil uitweek omdat Massa weg reed.

Ik heb nu ook die beelden gezien, en wat mij betreft is het gewoon een race-incident. Massa stond op een lastige en onveilige plaats, waarschijnlijk zonder zicht (of heel slecht zicht) op het aankomende verkeer, en Sutil moest volgens mij inderdaad uitwijken. Zeer hard voor Sutil maar Massa kon er volgens mij ook weinig aan doen. Die twee hebben trouwens wel nogal een geschiedenis samen... pit-incident in Valencia, pit-incident vandaag (of was dat met Fisichella) en nu dit. :)

Doefie

Citaat van: NDCGN op 29 september 2008 - 00:00:57
Citaat van: Doefie op 28 september 2008 - 23:07:07
Ik maar denken dat het door mijn eigen race was dat ik ziek(er) ben geworden... tot ik al de zever van hier op het forum las wist ik het direct; de commentaar van de meesten hier op het forum is gewoon om ziek van te worden (en dit meen ik dan ook)! Dan hebt ge eindelijk is een spannende race, dan hebt ge is iets speciaals, dan is het overgrote deel van de fans eindelijk nog is tevreden... en dan zitten ze uitgerekend hier godverdomme weer langs alle kanten samenzweringen en idiote reacties te posten. Proficiat, het forum gaat er weer eens op vooruit ::)
als je die theorie van mij bedoeld; die was echt niet negatief bedoeld.. als het waar zou zijn maakt dat de overwinning wat mij betreft nog wel mooier al zou het wel een dubieuze actie zijn... maar goed, ik vertel je niks nieuws, als je tenminste goed gelezen hebt.. verder ben ik het wel een beetje met je eens, maar goed iedereen heeft recht op zn eigen mening al zouden sommigen iets langer of beter moeten nadenken voor ze iets posten..

Ik doel op niemand specifiek. Lees de laatste vijf paginas en het valt direct op waarom ik het zeg (verder wou ik gewoon niet lezen).

Alan Blues

Wat bedoelen ze hier met 'iig'? Ik vraag me dat al jaren af....

Jasper


scho0634

Citaat van: Jasper op 29 september 2008 - 00:31:03
Citaat van: NDCGN op 28 september 2008 - 21:11:56
Citaat van: 0634 op 28 september 2008 - 20:41:26
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Heidfeld 3 plekken werd teruggezet voor het ophouden van Rubens in Qualy, en Hamilton een tijdje geleden 5 plekken? Wat is de reden daarvan?
de FIA is blijkbaar ook al hele goede vriendjes met BMW dan.. tenminste, volgens alle mensen die altijd met FIArrari conspiracy theoriën komen aanzetten zal dat vast wel de verklaring zijn... dat is pas allemaal vergezocht (en heel zielig en kinderachtig)

Mijn theorie is niet dat de FIA voor Ferrari en voor BMW is, maar wel dat ze tegen McLaren is.

En ja, ik meen dit echt.

Ik heb in ieder geval nog geen beter antwoord kunnen ontdekken.... Dus tja....

kaisz

Citaat van: Ray Den op 28 september 2008 - 21:31:53
Citaat van: kaisz op 28 september 2008 - 19:43:04
Citaat van: Ray Den op 28 september 2008 - 17:20:53
Citaat van: kaisz op 28 september 2008 - 17:16:25
hehe, zijn wel rare races dit jaar. Vettel die wint, dan Alonso, lijkt alsof alle regels de "zwakke" teams echt sterker hebben gemaakt!
Super van Alonso hoe hij wegliep bij rosberg de laatste paar rondes! in 4 ronden meer dan 6 seconden, terwijl ze toch echt evenveel bezine erin hadden.

En Massa, tsja zoals ik al zo vaak zei; die heeft het niet in zich. Als hij zich niet lekker voelt kan hij geeneens op de baan blijven.
Hopelijk krijgt Sutil geen boete, want die heeft volgend jaar zeker weten geen stoeltje meer!

Raikonen heeft gewon geen zelfvertrouwen meer, zo een noob stuurfout. Als coureur weet je hoe hoog de kerbs daar zijn en dan nog proberen.



Als het team mij zo zou behandelen, ging ik waarschijnlijk ook niet meer op de baan blijven. Hoe kan je zeggen dat Massa het niet in zich heeft als je zijn kwalificatie gisteren zag? De jongen heeft gewoon pech, in contrast tot Hamilton. Ferrari ontgoochelt me meer en meer. Over kimi ga ik zelfs niet beginnen. Te grappig voor woorden.

Nogmaals, ik zeg het tegen iedereen en nu oo weer tegen jou: Massa kan hard rijden, maar als het even niet meer zit kan hij zichzelf niet herpakken. Natuurlijk was het vandaag niet geheel zijn schuld, maar als je achteraan staat kan je op zijn minst wel 4 of 5 inhalen. Inhalen op Singapore is moeilijk, dus gaat hij maar met beide wielen even tegen een stapel banden? Er lag dat nauwelijks 2 druppels water en begint al te glijden.... Met zijn skills zou ik geeneens wereldkampioen willen worden. (natuurlijk denkt hij hier anders over, want dit jaar is het zijn eenmalige kans net als toen bij Irvine)

Ik zat daarnet eens naar een filmpje te kijken van Mika en Schumi. Bij start stuurde coulthard gelijk naar binnen om Schumi tegen te houden, zodat mika langs de buitenlijn naar de eerste plaats kon rijden! DIT is prachtig racewerk. Hoe coulthard en irvine hun best deden om de teammate kampioen te laten worden zegt alles over teambelang. Nu een Raikonen die zogenaamd Massa helpt, maar al 4 races niets heeft gedaan, een Kova die altijd achterop rijdt.
Het niveau gaat steeds achteruit, come back with teamorders!!!!
Massa heeft al genoeg inhaalraces gereden. Waardeloos argument.

Soms moet je gewoon weten wanneer het voorbij is, en al denken aan de volgende race. Het was onmogelijk die race te finishen in de punten vanuit zijn positie.

Massa heeft helemaal niet "genoeg" inhaalraces gereden, noem er eens 2!
En als hij egt al aan de volgende race dacht, ga lekker naar binnen en bespaar de auto.

FerrariMan

#307
Citaat van: Doefie op 28 september 2008 - 23:07:07
Ik maar denken dat het door mijn eigen race was dat ik ziek(er) ben geworden... tot ik al de zever van hier op het forum las wist ik het direct; de commentaar van de meesten hier op het forum is gewoon om ziek van te worden (en dit meen ik dan ook)! Dan hebt ge eindelijk is een spannende race, dan hebt ge is iets speciaals, dan is het overgrote deel van de fans eindelijk nog is tevreden... en dan zitten ze uitgerekend hier godverdomme weer langs alle kanten samenzweringen en idiote reacties te posten. Proficiat, het forum gaat er weer eens op vooruit ::)
Honderd procent mee eens Doefie. Ik post nu pas een reactie omdat ik geen zin meer had in het lezen van enkele kinderachtige reacties. Het frustratie-gehalte is hier blijkbaar enorm.

Mijn bedenkingen:

1. Kimi buiten. En wel meteen. Hij is vorig jaar kampioen geworden doordat McLaren en Lewis hem de titel schonken. Door niks anders. Wat hij dit jaar laat zien is ongehoord slecht. Is dit de man die volgens zovelen Schumacher even zou doen vergeten? Laat me niet lachen, de oude Duitser had Kimi (indien hij gebleven was) opgegeten en herkauwd. Hoe je het draait of keert, 4 races - 0 punten. Badoer wacht al jaren op zijn kans, tijd om hem die te geven. Hopelijk zijn de contract geruchten waar en had Kimi een clausule waardoor ze hem moesten bij laten tekenen. Ferrari zou op haar beurt dan het contract kunnen laten vervallen na 2009 met een kleine afkoopsom.

2. Massa, op dit moment is hij in bloedvorm, getuige die geweldige kwalificatie. Helaas zal het moeilijk worden omdat het Ferrari van tegenwoordig een énorme laksheid toont. Op dagen als gisteren mis ik Jean Todt aan de macht. Het pitsysteem is goed bedacht maar het mag duidelijk zijn dat het nog niet op punt staat. Een lollypop man kan anticiperen op het aankomende verkeer in de pitlane, een lichtbord niet. Daardoor ook de drive-through, Massa bracht de Force India daar in gevaar. Er liep hier iemand te janken dat het de 2de maal is dat Massa dit doet en een sanctie hiervoor moet krijgen...niet erg bijster slim, die persoon. Massa reageert 100% op wat zijn crew doet. Als zij hem naar buiten sturen dan is hij weg. Het is de taak van de pitcrew om te zorgen dat het veilig is. Ten tijde Schumacher was dit amper een probleem. Massa bleek ook nog voor zijn laatste stop een leeglopende band te hebben. Stoorde me trouwens ook weer enorm dat Ferrari nog altijd niet in staat is om aan Massa te zeggen waar dat brokstuk lag. En dat is niet de eerste keer.

3. Het circuit, afvoeren. Nachtrace enzo, leuk concept. Aangenaam om te zien en mag op andere banen ook wel komen. Maar het Singapore circuit is een grote grap. Samen met Valencia.
Men zaagt en men klaagt dat het niet mogelijk is om in te halen en dan staan ze toe om op dergelijke circuits te gaan racen.

Hamilton loopt goed uit. Die man heeft een gave om in moeilijke situaties op de baan altijd op de juiste plek te zitten. Of is het gewoon dom geluk.
In elk geval, hij zit op koers voor de titel. En het lijkt er niet op dat hij nog zo blind gaat aanvallen als vorig jaar. Massa kan nog wel reageren als hij in deze vorm verder doet. Helaas vrees ik dat hij Kimi nodig zal hebben. En momenteel is Kimi nog niet half de piloot die Massa dit seizoen geworden is.

Ik hoop dat men bij Ferrari dringend een nultolerantie gaat invoeren op het gebied van fouten en ik hoop nog meer dat men Kimi volgend jaar een beetje minder gaat betalen.

Proficiat aan de Alonso fans, ik was zelf blij om hem te zien winnen. Stiekem begin ik al te hopen dat hij echt een Ferrari-contract heeft. Noem me maar hypocriet maar alles is beter dan die onderpresterende Fin. Of moet ik zeggen, onderpresterende Finnen, want Kovalainnen is zo'n beetje de Irvine en Barrichello in één. Binnengehaald omdat ze het niveau van hun kopman toch nooit aan kunnen. Een puntensprokkelaar als het ware.

(PS: Aan alle Kimi-fans, gelieve het niet te persoonlijk te nemen, ik heb gewoon mijn buik vol van die kerel.)  ;)

*edit: heb mijn opmerking aangepast om misverstanden zoals die van 0634 te vermijden.*

FerrariMan

#308
Citaat van: kaisz op 29 september 2008 - 09:26:40Massa heeft helemaal niet "genoeg" inhaalraces gereden, noem er eens 2!


Spanje 2002: van P11 in kwali naar P5 in de race.
Spanje 2004: van P17 in kwali naar P9 in de race.
Monaco 2004: van P16 in kwali naar P5 in de race.
Japan 2004: van P19 in kwali naar P9 in de race.
Canada 2005: van P11 in kwali naar P4 in de race.
Maleisië 2006: van P21 in kwali naar P5 in de race.
Monaco 2006: van P21 in kwali naar P9 in de race.
Canada 2006: van P10 in kwali naar P5 in de race.
Australië 2007: van P16 (probleem in kwali) naar P6 in race.

Misschien keek je toen helemaal nog geen F1, wat me duidelijk lijkt als je zo'n dingen roept.
En als je wil dan zoek ik ook nog even de races op waar hij van achter terug naar voren vocht totdat de wagen het begaf wanneer hij in de punten zat. Je vraagt het maar.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 29 september 2008 - 09:33:24

Honderd procent mee eens Doefie. Ik post nu pas een reactie omdat ik weet dat het gros van de kinderen nu op de schoolbanken zit. Het frustratie-gehalte is hier blijkbaar enorm.

Zozo, wat een arogantie. Niet van jou gewend.

En vanwaar begin je over dat frustratie gehalte?

FerrariMan

#310
Citaat van: 0634 op 29 september 2008 - 10:05:47
Citaat van: FerrariMan op 29 september 2008 - 09:33:24

Honderd procent mee eens Doefie. Ik post nu pas een reactie omdat ik weet dat het gros van de kinderen nu op de schoolbanken zit. Het frustratie-gehalte is hier blijkbaar enorm.

Zozo, wat een arogantie. Niet van jou gewend.

En vanwaar begin je over dat frustratie gehalte?
Je weet erg goed dat ik het op die juvenale van een paar gastjes hier. Laat het duidelijk zijn dat ik het niet bedoel op mensen die hier een normale discussie voeren.

Ik zal mijn reactie aanpassen, kwestie misverstanden te vermijden.  :)

NDCGN

Citaat van: FerrariMan op 29 september 2008 - 09:33:24
Citaat van: Doefie op 28 september 2008 - 23:07:07
Ik maar denken dat het door mijn eigen race was dat ik ziek(er) ben geworden... tot ik al de zever van hier op het forum las wist ik het direct; de commentaar van de meesten hier op het forum is gewoon om ziek van te worden (en dit meen ik dan ook)! Dan hebt ge eindelijk is een spannende race, dan hebt ge is iets speciaals, dan is het overgrote deel van de fans eindelijk nog is tevreden... en dan zitten ze uitgerekend hier godverdomme weer langs alle kanten samenzweringen en idiote reacties te posten. Proficiat, het forum gaat er weer eens op vooruit ::)
Honderd procent mee eens Doefie. Ik post nu pas een reactie omdat ik geen zin meer had in het lezen van enkele kinderachtige reacties. Het frustratie-gehalte is hier blijkbaar enorm.

Mijn bedenkingen:

1. Kimi buiten. En wel meteen. Hij is vorig jaar kampioen geworden doordat McLaren en Lewis hem de titel schonken. Door niks anders. Wat hij dit jaar laat zien is ongehoord slecht. Is dit de man die volgens zovelen Schumacher even zou doen vergeten? Laat me niet lachen, de oude Duitser had Kimi (indien hij gebleven was) opgegeten en herkauwd. Hoe je het draait of keert, 4 races - 0 punten. Badoer wacht al jaren op zijn kans, tijd om hem die te geven. Hopelijk zijn de contract geruchten waar en had Kimi een clausule waardoor ze hem moesten bij laten tekenen. Ferrari zou op haar beurt dan het contract kunnen laten vervallen na 2009 met een kleine afkoopsom.

2. Massa, op dit moment is hij in bloedvorm, getuige die geweldige kwalificatie. Helaas zal het moeilijk worden omdat het Ferrari van tegenwoordig een énorme laksheid toont. Op dagen als gisteren mis ik Jean Todt aan de macht. Het pitsysteem is goed bedacht maar het mag duidelijk zijn dat het nog niet op punt staat. Een lollypop man kan anticiperen op het aankomende verkeer in de pitlane, een lichtbord niet. Daardoor ook de drive-through, Massa bracht de Force India daar in gevaar. Er liep hier iemand te janken dat het de 2de maal is dat Massa dit doet en een sanctie hiervoor moet krijgen...niet erg bijster slim, die persoon. Massa reageert 100% op wat zijn crew doet. Als zij hem naar buiten sturen dan is hij weg. Het is de taak van de pitcrew om te zorgen dat het veilig is. Ten tijde Schumacher was dit amper een probleem. Massa bleek ook nog voor zijn laatste stop een leeglopende band te hebben. Stoorde me trouwens ook weer enorm dat Ferrari nog altijd niet in staat is om aan Massa te zeggen waar dat brokstuk lag. En dat is niet de eerste keer.

3. Het circuit, afvoeren. Nachtrace enzo, leuk concept. Aangenaam om te zien en mag op andere banen ook wel komen. Maar het Singapore circuit is een grote grap. Samen met Valencia.
Men zaagt en men klaagt dat het niet mogelijk is om in te halen en dan staan ze toe om op dergelijke circuits te gaan racen.

Hamilton loopt goed uit. Die man heeft een gave om in moeilijke situaties op de baan altijd op de juiste plek te zitten. Of is het gewoon dom geluk.
In elk geval, hij zit op koers voor de titel. En het lijkt er niet op dat hij nog zo blind gaat aanvallen als vorig jaar. Massa kan nog wel reageren als hij in deze vorm verder doet. Helaas vrees ik dat hij Kimi nodig zal hebben. En momenteel is Kimi nog niet half de piloot die Massa dit seizoen geworden is.

Ik hoop dat men bij Ferrari dringend een nultolerantie gaat invoeren op het gebied van fouten en ik hoop nog meer dat men Kimi volgend jaar een beetje minder gaat betalen.

Proficiat aan de Alonso fans, ik was zelf blij om hem te zien winnen. Stiekem begin ik al te hopen dat hij echt een Ferrari-contract heeft. Noem me maar hypocriet maar alles is beter dan die onderpresterende Fin. Of moet ik zeggen, onderpresterende Finnen, want Kovalainnen is zo'n beetje de Irvine en Barrichello in één. Binnengehaald omdat ze het niveau van hun kopman toch nooit aan kunnen. Een puntensprokkelaar als het ware.

(PS: Aan alle Kimi-fans, gelieve het niet te persoonlijk te nemen, ik heb gewoon mijn buik vol van die kerel.)  ;)

*edit: heb mijn opmerking aangepast om misverstanden zoals die van 0634 te vermijden.*
Beetje vreemd.. vorig jaar was Massa duidelijk de mindere van Raikkonen.. blijkbaar is het ene jaar het andere jaar niet, dus waarom zouden ze hem volgend jaar niet nog een kans geven.. dr gaat volgend jaar veel veranderen oa met banden en met de luchtstromen van de auto waardoor inhalen makkelijker zou moeten worden, vooral dat laatste lijkt me enorm in het voordeel van Raikkonen, zeker als ie zo slecht blijft kwalificeren (wat weer een bandenprobleem was volgens hem).. en idd, laatste 4 races 0 punten.. is echt te weinig.. 2x kon ie er zelf vrij weinig aan doen, Spa zat  ie op 10-punten koers.. vorig jaar, laatste 4 races 40 punten.. bovendien had hij meer punten dan de kampioen dit jaar gaat halen (dr zijn dit jaar 10 punten meer te behalen, die heb ik er ff van afgetrokken)..  maar goed, ik snap wel dat je boos bent.. waarschijnlijk ben jij zo'n fan die het constucteurskampioenschap ook heel belangrijk vind en door zn crash staat ineens McLaren bovenaan.. ik ben alleen Kimi fan, maar t deed mij weinig dat ie gisteren in 5e positie uitviel.. zn race was al min of meer om zeep geholpen door de safetycar, of ie nou 5e wordt of uitvalt maakt mij nu hij toch al niet meer meedoet om de titel niet zoveel meer uit... volgend jaar beter.. nog zo'n jaar en hij kan wel inpakken, dat lijkt me duidelijk.. maar niet na één slecht seizoen afschrijven... die 10 snelste ronden dit seizoen laten iig zien dat de potentie er zeker nog wel is..

kaisz

Citaat van: FerrariMan op 29 september 2008 - 09:45:06
Citaat van: kaisz op 29 september 2008 - 09:26:40Massa heeft helemaal niet "genoeg" inhaalraces gereden, noem er eens 2!


Spanje 2002: van P11 in kwali naar P5 in de race.
Spanje 2004: van P17 in kwali naar P9 in de race.
Monaco 2004: van P16 in kwali naar P5 in de race.
Japan 2004: van P19 in kwali naar P9 in de race.
Canada 2005: van P11 in kwali naar P4 in de race.
Maleisië 2006: van P21 in kwali naar P5 in de race.
Monaco 2006: van P21 in kwali naar P9 in de race.
Canada 2006: van P10 in kwali naar P5 in de race.
Australië 2007: van P16 (probleem in kwali) naar P6 in race.

Misschien keek je toen helemaal nog geen F1, wat me duidelijk lijkt als je zo'n dingen roept.
En als je wil dan zoek ik ook nog even de races op waar hij van achter terug naar voren vocht totdat de wagen het begaf wanneer hij in de punten zat. Je vraagt het maar.
je hebt 2x gelijk
ik keek begin 2007 (weer) formule 1 en die van Aussie was iets te vroeg voor me, maar iets zegt ook wel: das al meer dan 2 jaar geen echte inhaalrace (misschien niet altijd nodig voor zijn ferrari,maar heb hem wel meer dan 3 keer ergens achteraan zien rijden en niets zien doen)

NDCGN

Citaat van: kaisz op 29 september 2008 - 10:49:32
Citaat van: FerrariMan op 29 september 2008 - 09:45:06
Citaat van: kaisz op 29 september 2008 - 09:26:40Massa heeft helemaal niet "genoeg" inhaalraces gereden, noem er eens 2!


Spanje 2002: van P11 in kwali naar P5 in de race.
Spanje 2004: van P17 in kwali naar P9 in de race.
Monaco 2004: van P16 in kwali naar P5 in de race.
Japan 2004: van P19 in kwali naar P9 in de race.
Canada 2005: van P11 in kwali naar P4 in de race.
Maleisië 2006: van P21 in kwali naar P5 in de race.
Monaco 2006: van P21 in kwali naar P9 in de race.
Canada 2006: van P10 in kwali naar P5 in de race.
Australië 2007: van P16 (probleem in kwali) naar P6 in race.

Misschien keek je toen helemaal nog geen F1, wat me duidelijk lijkt als je zo'n dingen roept.
En als je wil dan zoek ik ook nog even de races op waar hij van achter terug naar voren vocht totdat de wagen het begaf wanneer hij in de punten zat. Je vraagt het maar.
je hebt 2x gelijk
ik keek begin 2007 (weer) formule 1 en die van Aussie was iets te vroeg voor me, maar iets zegt ook wel: das al meer dan 2 jaar geen echte inhaalrace (misschien niet altijd nodig voor zijn ferrari,maar heb hem wel meer dan 3 keer ergens achteraan zien rijden en niets zien doen)
vorig jaar op Silverstone toch ook?? vanuit de pits naar P5?? dan moet je er toch zo'n 17 voorbij...

leproffesseur

Kimi is zeker nog niet afgeschreven ondanks zijn slecht seizoen.
Volgend jaar met die nieuwe regels kan hij het roer weer omgooien.
Het feit dat hij dit jaar een record aan snelste rondes rijdt betekent toch
ook wat.Hij moet gewoon het totaalpakket beter aan pakken want daar zit
het grote probleem.