GP van Singapore

Gestart door Supermariobros, 20 september 2008 - 09:11:30

« vorige - volgende »

edwin291

YESSSSSSSS  :D  ;D !!!!! alonso !!!!! perfecte race. en ferrari jammer
Proud to be an Alonso fan!!!

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:07:41
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:03:30
Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:01:53
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 14:47:16
Citaat van: TheIceman op 28 september 2008 - 14:40:59
Die lollipopman moet gewoon terug. Wanneer zien ze in dat dit niet werkt.. Viel het ze niet op dat niemand anders het overnam, terwijl toch gewoonte is dat als het werkt het overgenomen wordt in de F1.
Het systeem dat ze gebruiken is perfect. Nu drukken ze op een knopje, anders doenz e die lollypop omhoog, geen verschil. Maar ze kunnen hun systeem wel nog wat verbetren, zoals dat het licht niet op groen kan alvorens de krikken omlaag zijn en de slang eruit is. Zoiets valt perfect te controleren, alleen doen ze het nog niet.

Als ze te grote noobs zijn om het te laten werken, moeten ze het niet gebruiken. Of denk je dat het toeval is dat er drie keer iets fout gaat in vier races bij pitstops van Ferrari?
Ik verdedig dan ook het systeem, niet de manier waarop ze er tot hiertoe mee om zij gegaan. Overigens, 3 keer? Kimi reed door het rood en nu kraag Massa te vroeg groen. 1+1=2. Waar zit nummer 3?

Tja, door het rood kun je rijden. Door de lollipopman niet. 3.
Albers denkt daar anders over. Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor. Maar waar is nr 3?

Citaat van: Tim op 28 september 2008 - 16:06:23
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:04:41
Citaat van: Tim op 28 september 2008 - 16:02:48
Proficiat Alonso! Feestje vanavond bij Flavio ;)

Van dat het gevaarlijk was. Sutil kon niet weten dat daar plots een Ferrari de weg stond te blokkeren...
Bij mijn weten moet je bij een gele vlag op alles voorbereidt zijn, niet?  En in ieder geval vertragen. In de kwali snelste lap rijden onder geel mag niet, maar in de race zou je niet moeten vertragen? Vreemd.

Ik blijf niet discussiëren, je denkt maar wat ;)
Ik denk dat je onder geel niet zou mogen crashen.

@Burrori: die kerbs zijn hoog, je wordt dus gelanceerd en hebt niet meer genoeg tijd om bij te sturen. Nuja, je moet in principe er niet over rijden, het is uiteraard 100% de fout van Kimi.
Mooie zegen van Alonso, vreemd genoeg dankzij de crash van zijn teamgenoot. Proficiat Alonso!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:17:20
Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:07:41
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:03:30
Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:01:53
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 14:47:16
Citaat van: TheIceman op 28 september 2008 - 14:40:59
Die lollipopman moet gewoon terug. Wanneer zien ze in dat dit niet werkt.. Viel het ze niet op dat niemand anders het overnam, terwijl toch gewoonte is dat als het werkt het overgenomen wordt in de F1.
Het systeem dat ze gebruiken is perfect. Nu drukken ze op een knopje, anders doenz e die lollypop omhoog, geen verschil. Maar ze kunnen hun systeem wel nog wat verbetren, zoals dat het licht niet op groen kan alvorens de krikken omlaag zijn en de slang eruit is. Zoiets valt perfect te controleren, alleen doen ze het nog niet.

Als ze te grote noobs zijn om het te laten werken, moeten ze het niet gebruiken. Of denk je dat het toeval is dat er drie keer iets fout gaat in vier races bij pitstops van Ferrari?
Ik verdedig dan ook het systeem, niet de manier waarop ze er tot hiertoe mee om zij gegaan. Overigens, 3 keer? Kimi reed door het rood en nu kraag Massa te vroeg groen. 1+1=2. Waar zit nummer 3?

Tja, door het rood kun je rijden. Door de lollipopman niet. 3.
Albers denkt daar anders over. Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor. Maar waar is nr 3?

Ik herinner mij twee incidenten in Valencia.

Edit: ah ja, ik weet het weer, Massa die werd vrijgelaten terwijl Sutil net voorbij reed.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:20:05
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:17:20
Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:07:41
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:03:30
Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:01:53
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 14:47:16
Citaat van: TheIceman op 28 september 2008 - 14:40:59
Die lollipopman moet gewoon terug. Wanneer zien ze in dat dit niet werkt.. Viel het ze niet op dat niemand anders het overnam, terwijl toch gewoonte is dat als het werkt het overgenomen wordt in de F1.
Het systeem dat ze gebruiken is perfect. Nu drukken ze op een knopje, anders doenz e die lollypop omhoog, geen verschil. Maar ze kunnen hun systeem wel nog wat verbetren, zoals dat het licht niet op groen kan alvorens de krikken omlaag zijn en de slang eruit is. Zoiets valt perfect te controleren, alleen doen ze het nog niet.

Als ze te grote noobs zijn om het te laten werken, moeten ze het niet gebruiken. Of denk je dat het toeval is dat er drie keer iets fout gaat in vier races bij pitstops van Ferrari?
Ik verdedig dan ook het systeem, niet de manier waarop ze er tot hiertoe mee om zij gegaan. Overigens, 3 keer? Kimi reed door het rood en nu kraag Massa te vroeg groen. 1+1=2. Waar zit nummer 3?

Tja, door het rood kun je rijden. Door de lollipopman niet. 3.
Albers denkt daar anders over. Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor. Maar waar is nr 3?

Ik herinner mij twee incidenten in Valencia.

Edit: ah ja, ik weet het weer, Massa die werd vrijgelaten terwijl Sutil net voorbij reed.
Maar bleef er naast. Zelfde gebeurde in Canada met Kimi en toen geen gezever. Wel verkeerd was dat Massa vond dat hij voorrang had, maar het laten vertrekken vond ik niet echt iets nis mee.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:17:20
Ik denk dat je onder geel niet zou mogen crashen.

Dus onder geel kun je geen lekke band krijgen, geen stuurfout maken en mag je niet uitwijken (wat Sutil deed)??

Onzin natuurlijk. Sutil komt door de bocht en ineens staat er een Ferrari achterste voren die net wegrijdt. Als coureur reageer je daar dan op. Zou Massa niet gespint zijn, was Sutil daar niet gecrashed. Als iemand een boete moet krijgen, is het wel Massa. Mja, dan zou men wel moeten aantonen dat Massa niet van het gas ging.

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:22:11
Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:20:05
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:17:20
Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:07:41
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:03:30
Ik verdedig dan ook het systeem, niet de manier waarop ze er tot hiertoe mee om zij gegaan. Overigens, 3 keer? Kimi reed door het rood en nu kraag Massa te vroeg groen. 1+1=2. Waar zit nummer 3?

Tja, door het rood kun je rijden. Door de lollipopman niet. 3.
Albers denkt daar anders over. Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor. Maar waar is nr 3?

Ik herinner mij twee incidenten in Valencia.

Edit: ah ja, ik weet het weer, Massa die werd vrijgelaten terwijl Sutil net voorbij reed.
Maar bleef er naast. Zelfde gebeurde in Canada met Kimi en toen geen gezever. Wel verkeerd was dat Massa vond dat hij voorrang had, maar het laten vertrekken vond ik niet echt iets nis mee.

Als er in de pitlane plaats is voor twee wagens naast elkaar, dan mag het in principe. In Valencia was die plaats er NIET.

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 28 september 2008 - 16:24:27
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:17:20
Ik denk dat je onder geel niet zou mogen crashen.

Dus onder geel kun je geen lekke band krijgen, geen stuurfout maken en mag je niet uitwijken (wat Sutil deed)??

Onzin natuurlijk. Sutil komt door de bocht en ineens staat er een Ferrari achterste voren die net wegrijdt. Als coureur reageer je daar dan op. Zou Massa niet gespint zijn, was Sutil daar niet gecrashed. Als iemand een boete moet krijgen, is het wel Massa. Mja, dan zou men wel moeten aantonen dat Massa niet van het gas ging.
Als hij een lekke band had, kon hij er niets aan doen. Had hij een lekke band? Anders had hij niet mogen crashen als de gele vlag er nog was.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Zeer mooi van Alonso,echt gepruts bij Ferrari en Hamilton bijna zeker wk.De factor nachtrace bracht zeker niets extra vond ik.Ook zeer goed van Rosberg en Glock.Kimi wat is er toch met die kerel,altijd dat geknoei >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:25:12
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:22:11
Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:20:05
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:17:20
Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:07:41
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:03:30
Ik verdedig dan ook het systeem, niet de manier waarop ze er tot hiertoe mee om zij gegaan. Overigens, 3 keer? Kimi reed door het rood en nu kraag Massa te vroeg groen. 1+1=2. Waar zit nummer 3?

Tja, door het rood kun je rijden. Door de lollipopman niet. 3.
Albers denkt daar anders over. Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor. Maar waar is nr 3?

Ik herinner mij twee incidenten in Valencia.

Edit: ah ja, ik weet het weer, Massa die werd vrijgelaten terwijl Sutil net voorbij reed.
Maar bleef er naast. Zelfde gebeurde in Canada met Kimi en toen geen gezever. Wel verkeerd was dat Massa vond dat hij voorrang had, maar het laten vertrekken vond ik niet echt iets nis mee.

Als er in de pitlane plaats is voor twee wagens naast elkaar, dan mag het in principe. In Valencia was die plaats er NIET.
Akkoord, ik zeg dan ook dat het aan Massa was zich te laten zakken. Er was voor mij niets mis met hem te lossen, wel met dat hij vond dat hij voorrang had. Maar ze hadden hem daar niet zo vroeg moeten lossen, akkoord.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Pff, iedereen is zo bezig alsof Hamilton al bijna wereldkampioen is. Verwende nesten... Elk seizoen voor 2007 zou iedereen gezegd hebben dat het SUPERspannend is omdat er 3 races voor het einde maar 7 punten verschil is tussen 1 en 2...

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:25:49
Citaat van: Wizard op 28 september 2008 - 16:24:27
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 16:17:20
Ik denk dat je onder geel niet zou mogen crashen.

Dus onder geel kun je geen lekke band krijgen, geen stuurfout maken en mag je niet uitwijken (wat Sutil deed)??

Onzin natuurlijk. Sutil komt door de bocht en ineens staat er een Ferrari achterste voren die net wegrijdt. Als coureur reageer je daar dan op. Zou Massa niet gespint zijn, was Sutil daar niet gecrashed. Als iemand een boete moet krijgen, is het wel Massa. Mja, dan zou men wel moeten aantonen dat Massa niet van het gas ging.
Als hij een lekke band had, kon hij er niets aan doen. Had hij een lekke band? Anders had hij niet mogen crashen als de gele vlag er nog was.

Waarom niet? Toon eens aan de hand van het regelent aan waar staat dat je niet mag crashen/spinnen onder geel??

Je hoeft niet persé voluit te rijden om een stuur/inschattingsfout te maken.

fawlty

hahahaha :D ;D :D die krabbers van ferrari toch, jammer dat FIA hen nu niet kan helpen  ;D
kimi moest waarschijnlijk om 22 uur in één of andere discotheek zijn, de race liep wat uit dus stopte hij zelf maar.
Mclaren eindelijk leider in de tussenstand
en Hamilton eidelijk de 7 punten voorsprong waar hij al 2 weken recht op heeft
aan de ferrari fans: jullie komen dit wel te boven hoor     ;) :D ;D
Ja sluw is die Hamilton

max2slow

alonso heeft verdiend gewonnen...en hamilton heeft slim gereden...toppie
wat was er met trulli aan de hand...is gestopt omdat 'ie het fysiek niet meer aankon...???

leproffesseur

Alonso heeft zijn klasse getoond.
Ferrari ....kan het niet dit jaar.
En als ze toch kampioen worden zal er een stevige dossis geluk nodig zijn.

Jasper

Een stevige dosis FIA zal ook wel volstaan. ;)