GP van Singapore

Gestart door Supermariobros, 20 september 2008 - 09:11:30

« vorige - volgende »

NDCGN

Goeie tacktiek van Renault.. Alonso vroeg laten stoppen en poosje later een safety-car veroorzaken...

Wizard

Aangezien het zo vaak fout gaat is het niet goed. Eén ding, je haalt de menselijke factor eruit en dat is niet goed. Groen is weg (je ziet het lampje dan ook niet meer) in het verleden hebben we gezien dat de lollypopman de coureur nog tegenhoudt als het dreigt fout te gaan.

Tim C

Kunnen we aub, aub, aub ofwel die domme pitlane regel afschaffen ofwel iedereen DSQ geven. Een beetje rechtlijnigheid mensen...

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 28 september 2008 - 14:52:00
Aangezien het zo vaak fout gaat is het niet goed. Eén ding, je haalt de menselijke factor eruit en dat is niet goed. Groen is weg (je ziet het lampje dan ook niet meer) in het verleden hebben we gezien dat de lollypopman de coureur nog tegenhoudt als het dreigt fout te gaan.
Dat gaat dan ook in een fractie van een seconde. Massa had minder tijd kwijt geweest als hij direct was gestopt, maar eens hij op de doorweg staat, kan hij ook niet meer zomaar gaan stoppen. Ik blijf erbij dat het systeem van Ferrari goed is, alleen hebben ze een steek laten vallen...

Overigens, pit in terwijl pit gesloten, was dat vroeger geen drive trough?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

#199
Waarom krijgt Massa drive through en Rosberg en Kubica een stopand go?
Belachelijk vind ik dit.


Edit: Heb ik wat gemist?
Is Kimi naar binnen gegaan want hij litgt ineens heel veel achter.
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

Dat was vroeger een DSQ...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 28 september 2008 - 15:00:46
Dat was vroeger een DSQ...
Inderdaad, verleden jaar, Canada.

Citaat van: Burorri op 28 september 2008 - 15:00:38
Waarom krijgt Massa drive through en Rosberg en Kubica een stopand go?
Belachelijk vind ik dit.
Massa is niet te vergelijken met Rosberg en Kubica hé. Massa was puur wegens het door de pit rijden met die slang eraan. Overigens, ik meende daarnet een lollypop omhoog te zien gaan toen Massa door reed.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Was er nou net een lollipopman bij Ferrari?! Zijn ze wakker?! Mol zei zoiets, maar ik zag het niet duidelijk helaas.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 15:06:42
Citaat van: Tim op 28 september 2008 - 15:00:46
Dat was vroeger een DSQ...
Inderdaad, verleden jaar, Canada.

Citaat van: Burorri op 28 september 2008 - 15:00:38
Waarom krijgt Massa drive through en Rosberg en Kubica een stopand go?
Belachelijk vind ik dit.
Massa is niet te vergelijken met Rosberg en Kubica hé. Massa was puur wegens het door de pit rijden met die slang eraan. Overigens, ik meende daarnet een lollypop omhoog te zien gaan toen Massa door reed.
Ok, ja maar Massa reed wel bijna bij een Force India auto binnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

#204
Goed van de lollipopman en Coulthard, mooi opgelet!

Olav Mol: "De lollimoppan" ;D

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 14:58:34
Citaat van: Wizard op 28 september 2008 - 14:52:00
Aangezien het zo vaak fout gaat is het niet goed. Eén ding, je haalt de menselijke factor eruit en dat is niet goed. Groen is weg (je ziet het lampje dan ook niet meer) in het verleden hebben we gezien dat de lollypopman de coureur nog tegenhoudt als het dreigt fout te gaan.
Dat gaat dan ook in een fractie van een seconde. Massa had minder tijd kwijt geweest als hij direct was gestopt, maar eens hij op de doorweg staat, kan hij ook niet meer zomaar gaan stoppen. Ik blijf erbij dat het systeem van Ferrari goed is, alleen hebben ze een steek laten vallen...



Kijk, het verschil met lampjes en een lollypop man, die corrigeerde DC en tackelde het "probleem"

Met lampjes kun je dit dus niet doen.

kaisz

ik was ook behoorlijk verbaast over Massa, alleen een Drive Tru.....
hij rijdt verdomme bijna WEER iemand aan en dan weer zijn excuss net als vorige keer: ja ik sta toch eerste hij moest me later weer vorbij laten gaan !!!
totaal geen excuus, want als je eerste bent mag je niet iedereen van de baan beuken.

Als massa nu nog wereld kampioen wordt, weet iedereen dat dit een verkocht jaar is!
dan mag hij zelf wel blij zijn, maar hij is dan de enige.

Wizard

Wat kan Massa er aan doen als de pitcrew hem wegstuurd??

Ferrari 2010

Wat is er mis met was Massa deed bij de FI? Hij schuifde er achter aan, niet geraakt, zelfs niet bijna. Panikeurs.
Dat van DC, ja, ze hebben het daar kunnen corrigeren. Maar nogmaals, als het systeem van de lampjes correct bedient wordt, is het minstens even effectief.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Sept

Citaat van: kaisz op 28 september 2008 - 15:26:52
hij rijdt verdomme bijna WEER iemand aan en dan weer zijn excuss net als vorige keer: ja ik sta toch eerste hij moest me later weer vorbij laten gaan !!!

Heeft Massa dan al een interview gegeven? Sterk!
1991 - 2004 = 7