GP van Singapore

Gestart door Supermariobros, 20 september 2008 - 09:11:30

« vorige - volgende »

Folkert

SC

Wat een klap volgens mij zeg.
En Alonso volgens mij veel geluk
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Barrichello ook al, dit wordt een lange SC vermoed ik.

Ferrari 2010

Gewone klap lijkt me. @ Iceman: bij de TV werken ook commentatoren, het is niet nodig hen te herhalen hoor ;)
Overigens, nu mag men ineens wel allemaal pitten eender wanneer? En die SC, waarom wacht die gewoon nr1 niet op? Dit is zo idioot.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 14:34:21
Gewone klap lijkt me. @ Iceman: bij de TV werken ook commentatoren, het is niet nodig hen te herhalen hoor ;)
Overigens, nu mag men ineens wel allemaal pitten eender wanneer? En die SC, waarom wacht die gewoon nr1 niet op? Dit is zo idioot.
:P Ik ben een beetje overenthousiast. Overigens zag Piquet er redelijk stabiel uit dus was Medical Car niet helemaal nodig.. Barrichello, gewoon iets stuk..

Pitlane Open komt nu. Dus iedereen een penalty. Ook Team Radio nu. 4 races verpest ofzo. De rest is gewoon slim geweest. Alleen sukkels daar met dat licht.

MASSA DOET EEN ALBERS!! SUKKEL!! EN WEER BIJ FERRARI!!

Ferrari 2010

Godverdorie Massa! Komaaaaaaaaan
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

#185
Ik snap er al helemaal niets meer van.

Dacht dat de pit niet direct open ging trouwens.

Edit, pit was dus wel dicht.

FELIPEEEEEEEEE

Ongelovelijk
Systeem fout dus .
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

LIGGEN ZE DAAR ALLEMAAL TE FUCKING SLAPEN????


Dat systeem moet dringend weer worden afgeschaft!

Ferrari 2010

Hij had groen. Ik heb kompassie met de man die dat op groen heeft gezet, als ze daardoor de wereldtitel verliezen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Die lollipopman moet gewoon terug. Wanneer zien ze in dat dit niet werkt.. Viel het ze niet op dat niemand anders het overnam, terwijl toch gewoonte is dat als het werkt het overgenomen wordt in de F1.

Tim C

Het is leuk geweest...

See you next year...

Je kan het echt niet geloven...

TimoGlockfan

Echt bitter dit voor Glock en voor het kampioenschap  :-[
Timo's nieuwe helm.

Wizard

Ik snap niet dat Ferrari niet safe speelt, zeker nu dat geen punten halen cruciaal kan zijn voor de titel.

Plus, Massa had niet eens weggemogen, op het moment dat hij wegrijdt, komt er een Force India aan.


Ferrari 2010

Citaat van: TheIceman op 28 september 2008 - 14:40:59
Die lollipopman moet gewoon terug. Wanneer zien ze in dat dit niet werkt.. Viel het ze niet op dat niemand anders het overnam, terwijl toch gewoonte is dat als het werkt het overgenomen wordt in de F1.
Het systeem dat ze gebruiken is perfect. Nu drukken ze op een knopje, anders doenz e die lollypop omhoog, geen verschil. Maar ze kunnen hun systeem wel nog wat verbetren, zoals dat het licht niet op groen kan alvorens de krikken omlaag zijn en de slang eruit is. Zoiets valt perfect te controleren, alleen doen ze het nog niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

#193
Massa under investigation, ben benieuwd.
Olav Mol: "Als het een McLaren was zou hij al een zwarte vlag hebben gehad, denken mensen nu!"

En wie moeten nu een penalty krijgen voor de pitstops? Enkel Rosberg en Kubica toch?!

Btw. Ik denk dat Massa eerder under investigation is voor het incident met de Force India, want de tankslang was meer met Ferrari.

Daar komt het al, Car number 4 en 7.

Massa een Drive-Trough..Idd voor de Force India denk ik.. Hoewel de tankslang natuurlijk ook niet bepaald safe release was natuurlijk.

Tim C

De lollypop van Ferrari had een spiegel, precies om dit soort grappen te vermijden...