GP van Singapore

Gestart door Supermariobros, 20 september 2008 - 09:11:30

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Misschien moeten jullie stoppen met elkaar op elk woord aan te vallen. Zou niet slecht zijn. Geen post van Burorri blijft onbeantwoord door wizard, en omgekeerd. Jullie regaren op elkaar als een stier op een rode lap.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sloggerke

Iemand een idee van het weer ginderachter?
Want op dat circuit mag het wat mij betreft met bakken uit de hemel vallen..
Echt wel onmogelijk in te halen daar precies. Zo smal.

Ferrari 2010

Citaat van: sloggerke op 28 september 2008 - 10:06:43
Iemand een idee van het weer ginderachter?
Want op dat circuit mag het wat mij betreft met bakken uit de hemel vallen..
Echt wel onmogelijk in te halen daar precies. Zo smal.
Volgens mij valt er echt wel in te halen. Er zijn op verschillende plaatsen redelijke uitloopstroken en regelmatig is het circuit breed genoeg. Wie wil, kan overal inhalen. Als Hamilton de kans heeft, zal hij het zeker niet laten. En anderen zullen het ook wel proberen. Ik ben overigens benieuwd wat de dubbele chicane in de eerste lap gaat geven. Ik hoop dat het droog blijft, hoewel ik overlaatst las dat Ferrari het regenprobleem opgelost zou hebben, heb ik daar toch niet volledig vertrouwen in.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

edwin291

#153
Ik kan wel  huilen  :'(. Alonso had zo'n goede kans en dan begeeft die Renault het weer. Hij had hier een podium plaats kunnen halen. Dit was z'n grootse kans dit jaar en ik weet niet of ze nu Toyota nog kunnen verslaan.

Maar als hij er wel in had gezeten had Ham nu op P11 gestaan  :).

Daarom smeek ik dat het regent!
Proud to be an Alonso fan!!!

sloggerke

Citaat van: edwin291 op 28 september 2008 - 10:34:44
Ik kan wel  huilen  :'(. Alonso had zo'n goede kans en dan begeeft die Renault het weer. Hij had hier een podium plaats kunnen halen. Dit was z'n grootse kans dit jaar en ik weet niet of ze nu Toyota nog kunnen verslaan.

Maar als hij er wel in had gezeten had Ham nu op P11 gestaan  :).

Daarom smeek ik dat het regent!

Ik leef volkomen met je mee!..

leproffesseur

Inderdaad jammer voor Alonso want het zit hem echt niet mee dit jaar.
Er zijn wel een paar mogelijkheden om in te halen zeker als je vergelijkt
met het circuit van monaco!Het zou natuurlijk gemakkelijker zijn indien inhalen
in de f1 algemeen gemakkelijker was...

_Makke_

Woehoe, iets steward time! Heidfeld krijgt een gridstraf van 3 plaatsen voor het hinderen van Barrichello.. Heb het niet super goed gezien, maar in mijn ogen deed Heidfeld daar niets verkeerd. Als hier een straf voor moet worden uitgesproken is de race organisatie de enige die hiervoor in aanmerking komt. Hopelijk gebeurd er niets tijdens de race... :-\


BBC Weather voorspelt heavy showers. Dus de kans dat er straks (en volgens BBC trouwens ook volgende week) regen valt lijkt me redelijk reëel.

Ferrari 2010

Citaat van: _Makke_ op 28 september 2008 - 11:30:22
Woehoe, iets steward time! Heidfeld krijgt een gridstraf van 3 plaatsen voor het hinderen van Barrichello.. Heb het niet super goed gezien, maar in mijn ogen deed Heidfeld daar niets verkeerd. Als hier een straf voor moet worden uitgesproken is de race organisatie de enige die hiervoor in aanmerking komt. Hopelijk gebeurd er niets tijdens de race... :-\


BBC Weather voorspelt heavy showers. Dus de kans dat er straks (en volgens BBC trouwens ook volgende week) regen valt lijkt me redelijk reëel.
Heidfeld reed in een snelle bocht op de ideale rijlijn vlak voor Barichello. Terechte straf vind ik, in zo'n bocht downforce verliezen is niet goed. Overigens, dat over de streep de pitlane binnenkomen waarvoor Rubens gestraft is, is dat een nieuwe regel? In de race zien we dat toch zo vaak? Of is dat dan wel toegestaan?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 11:32:43
Heidfeld reed in een snelle bocht op de ideale rijlijn vlak voor Barichello. Terechte straf vind ik, in zo'n bocht downforce verliezen is niet goed. Overigens, dat over de streep de pitlane binnenkomen waarvoor Rubens gestraft is, is dat een nieuwe regel? In de race zien we dat toch zo vaak? Of is dat dan wel toegestaan?

Mja, ik zeg het, echt goed heb ik het niet gezien, maar wat kon hij anders doen? Als je de pits in wil of niet, je "moet" daar toch over die lijn... Tijdens de VT heeft Vettel hetzelfde meegemaakt als Barrichello toen Trulli de pits indook.

Ferrari 2010

Citaat van: _Makke_ op 28 september 2008 - 11:40:00
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 11:32:43
Heidfeld reed in een snelle bocht op de ideale rijlijn vlak voor Barichello. Terechte straf vind ik, in zo'n bocht downforce verliezen is niet goed. Overigens, dat over de streep de pitlane binnenkomen waarvoor Rubens gestraft is, is dat een nieuwe regel? In de race zien we dat toch zo vaak? Of is dat dan wel toegestaan?

Mja, ik zeg het, echt goed heb ik het niet gezien, maar wat kon hij anders doen? Als je de pits in wil of niet, je "moet" daar toch over die lijn... Tijdens de VT heeft Vettel hetzelfde meegemaakt als Barrichello toen Trulli de pits indook.

Vanaf 1:05 :)

Wat kon hij anders doen: De laatste sector afwerken tegen het gewone tempo. Ik las net dat het sateliet systeem niet werkt zoals het hoort, dus is het wel vervelend voor Heidfeld, hij kon Rubens slecht zien aankomen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: _Makke_ op 28 september 2008 - 11:30:22
Woehoe, iets steward time! Heidfeld krijgt een gridstraf van 3 plaatsen voor het hinderen van Barrichello.. Heb het niet super goed gezien, maar in mijn ogen deed Heidfeld daar niets verkeerd. Als hier een straf voor moet worden uitgesproken is de race organisatie de enige die hiervoor in aanmerking komt. Hopelijk gebeurd er niets tijdens de race... :-\
Heidfeld moet niet zagen, het schijnt dat de McLarens voor hetzelfde een keer 5 plaatsen achteruit zijn gezet. ;D

TheIceman

De officiële F1-site meldt lage kans van regen

Jasper

Citaat van: TheIceman op 28 september 2008 - 12:26:18
De officiële F1-site meldt lage kans van regen

Daar ben ik het mee eens. :)

Forza F1

Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 12:25:29
Citaat van: _Makke_ op 28 september 2008 - 11:30:22
Woehoe, iets steward time! Heidfeld krijgt een gridstraf van 3 plaatsen voor het hinderen van Barrichello.. Heb het niet super goed gezien, maar in mijn ogen deed Heidfeld daar niets verkeerd. Als hier een straf voor moet worden uitgesproken is de race organisatie de enige die hiervoor in aanmerking komt. Hopelijk gebeurd er niets tijdens de race... :-\
Heidfeld moet niet zagen, het schijnt dat de McLarens voor hetzelfde een keer 5 plaatsen achteruit zijn gezet. ;D

ja, wou ik net vragen: hoe komt het dat de ene 3 plaatsen achteruit vliegt, een ander 5 plaatsen en nog een ander 10 plaatsen? er zit geen systeem/logica achter...

Jasper

Als het een McLaren is, zijn het vijf plaatsen. Als het geen McLaren is, zijn het drie plaatsen.

Een maand geleden zou ik het niet geloofd hebben, nu wel. ;)