GP van Singapore

Gestart door Supermariobros, 20 september 2008 - 09:11:30

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 27 september 2008 - 19:19:55
Citaat van: Burorri op 27 september 2008 - 18:46:17
Citaat van: Ferrari 2008 op 27 september 2008 - 18:40:58
Zo, mooie spannende kwali gehad (beelden kwamen wel 3 seconden later aan dan de live timing), Hamilton heeft inderdaad veel geluk gehad. Kimi maakte een foutje in zen final lap, vandaar dat hij 'maar' 3de staat lijkt mij. Ik denk dat Massa en Lewis even zwaar staan, Kimi 1 of 2 laps zwaarder. Ja, ik geloof er dus in dat Ferrari hier de betere is :)
Ik weet het niet. Rondje van Massa was bijzonder goed, maar 6tiende? Denk dat Kimi en Hamilton even zwaar zijn en 5 ronde later naar binnen gaan.
Massa gaat denk ik voor de aanval en wilde perce pole hebben, denk ik. En dat kan nog wel eens mooi voor hem uitpakken als hij morgen ook snel in de race blijft.
Kimi maakte aan foutje, dus pakweg 4 tiende, dus gok ik dat er 2 ronden verschil is. En Lewis' lap was ook niet volledig perfect, meen ik me te herinneren. Massa staat hooguit 1 lap lichter dan Lewis, meer dan dat durf ik niet geloven.
Ok, foutje van Kimi had ik inderdaad ook gezien. Was vrij begin van de ronde. Maar dacht dat het geen 4 tiende was. En bij Lewis zag ik geen fout, maar heb niet de hele ronde gezien. Maar zit wel dicht bij elkaar dan als je gelijk hebt. Ik denk dat Kimi morgen bij de start Lewis pakt en dan Massa proberen te helpen.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Ik sta opnieuw verbaasd te kijken naar Vettel.
Ok de torro rossos zijn in de 2 e seizoens gedeelte
veel verbeterd maar wat hij al heeft laten zien daar heb
ik grote bewondering voor.Dit moet toch 1 van de grootste
verassingen zijn in de f1 geschiedenis.Stel je voor dat die in
een ferrari of mclaren zat.

Eric

Vettel schitterende prestatie.

De top 4 is niks nieuw....maar ik heb een slecht voorgevoel ... dat zegt me dat Massa morgen de muur gaat opzoeken.


Folkert

Citaat van: Eric op 27 september 2008 - 20:28:24
Vettel schitterende prestatie.

De top 4 is niks nieuw....maar ik heb een slecht voorgevoel ... dat zegt me dat Massa morgen de muur gaat opzoeken.


Met Hamilton er achter aan en Kimi voor de overwinning :D

heb gevoel dat er best wat SC komen.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Strakke pole van Massa. The man to beat.

kaisz

wrm ishet nu al 2 dagen droog?
volgens die vijay uit india heeft het de afgelopen 25 jaar geregent en nu gaat het droog worden?

Bart VD

Mooie ronde van Massa.  Ik hoop dat Hami zwaarder staat, de kans op een SC is groot en de lichtere wagens zouden daar wel eens hun voordeel bij kunnen zien verdwijnen.
This space for rent

Doefie

Citaat van: kaisz op 27 september 2008 - 21:09:58
wrm ishet nu al 2 dagen droog?
volgens die vijay uit india heeft het de afgelopen 25 jaar geregent en nu gaat het droog worden?

Het regent ook geen 25 jaar aan één stuk door he.

Folkert

Citaat van: Doefie op 27 september 2008 - 23:12:42
Citaat van: kaisz op 27 september 2008 - 21:09:58
wrm ishet nu al 2 dagen droog?
volgens die vijay uit india heeft het de afgelopen 25 jaar geregent en nu gaat het droog worden?

Het regent ook geen 25 jaar aan één stuk door he.
Dat zou nou nog is wat zijn. Onophoudelijke regen.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 27 september 2008 - 18:46:17
Citaat van: Ferrari 2008 op 27 september 2008 - 18:40:58
Zo, mooie spannende kwali gehad (beelden kwamen wel 3 seconden later aan dan de live timing), Hamilton heeft inderdaad veel geluk gehad. Kimi maakte een foutje in zen final lap, vandaar dat hij 'maar' 3de staat lijkt mij. Ik denk dat Massa en Lewis even zwaar staan, Kimi 1 of 2 laps zwaarder. Ja, ik geloof er dus in dat Ferrari hier de betere is :)
Ik weet het niet. Rondje van Massa was bijzonder goed, maar 6tiende? Denk dat Kimi en Hamilton even zwaar zijn en 5 ronde later naar binnen gaan.
Massa gaat denk ik voor de aanval en wilde perce pole hebben, denk ik. En dat kan nog wel eens mooi voor hem uitpakken als hij morgen ook snel in de race blijft.

Samenvatting uit het Ferrari kamp:

Citaat"Not sure where it came from, really good lap, stunned me for once. Didn't expect to be that quick, right strategy, not a silly one, he put it all together. He's brilliant over a timed lap, very few can match him at minute. Did everything perfect on that lap, under a lot of pressure and he delivered. Very happy with race pace too, temp should be similar to tonight, quicker than rivals. With pole and race pace we should be okay tomorrow"

Het lijkt er dus op dat het toch een super rondje was...

leproffesseur

Had ook het gevoel dat Massa een superronde had en niet met minder
brandstof rond reed.Hamilton mag eigenlijk dit jaar niet klagen over geluk.
Scheelde weinig of mocht van plaats 11 vertrekken.Stratencircuits liggen hem
en massa of raikonnen zullen het moeilijk hebben om hem te verslaan.

Folkert

#146
Citaat van: FerrariMan op 27 september 2008 - 23:37:17
Citaat van: Burorri op 27 september 2008 - 18:46:17
Citaat van: Ferrari 2008 op 27 september 2008 - 18:40:58
Zo, mooie spannende kwali gehad (beelden kwamen wel 3 seconden later aan dan de live timing), Hamilton heeft inderdaad veel geluk gehad. Kimi maakte een foutje in zen final lap, vandaar dat hij 'maar' 3de staat lijkt mij. Ik denk dat Massa en Lewis even zwaar staan, Kimi 1 of 2 laps zwaarder. Ja, ik geloof er dus in dat Ferrari hier de betere is :)
Ik weet het niet. Rondje van Massa was bijzonder goed, maar 6tiende? Denk dat Kimi en Hamilton even zwaar zijn en 5 ronde later naar binnen gaan.
Massa gaat denk ik voor de aanval en wilde perce pole hebben, denk ik. En dat kan nog wel eens mooi voor hem uitpakken als hij morgen ook snel in de race blijft.

Samenvatting uit het Ferrari kamp:

Citaat"Not sure where it came from, really good lap, stunned me for once. Didn't expect to be that quick, right strategy, not a silly one, he put it all together. He's brilliant over a timed lap, very few can match him at minute. Did everything perfect on that lap, under a lot of pressure and he delivered. Very happy with race pace too, temp should be similar to tonight, quicker than rivals. With pole and race pace we should be okay tomorrow"

Het lijkt er dus op dat het toch een super rondje was...
Inderdaad, maar dat rondje zag er ook wel gaaf uit.
Maar dit kan altijd nog een PR praatje zijn of iets, maar Zeker is wel dat Massa mooi rondje heeft neer gezet.

Doet me denken aan Senna 88 in Monaco. Zou hij nu ook van boven af hebben gekeken?



Trouwens erg jammer voor Alonso. Reed hele weekend goed. Pole was misschien wat verweg, maar top 4 was echt wel mogenlijk.
Denk trouwens dat Massa morgen niet voor de zege gaat. Hamilton zal hem denk ik na de pitstops pakken. Toch nog steeds het vermoeden dat Hamilton flink wat zwaarder is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Wel grappig, dan is Massa absoluut kampioenonwaardig en een week later leg je een link naar Senna....... ;D

Echt consequent vind ik je niet.

Folkert

Citaat van: Wizard op 28 september 2008 - 01:19:46
Wel grappig, dan is Massa absoluut kampioenonwaardig en een week later leg je een link naar Senna....... ;D

Echt consequent vind ik je niet.
Ja inderdaad, omdat ik Senna noem over zijn rondje in Monaco '88 vergelijk ik Massa direct met Senna en vind Massa net zo goed.
Ik zeg alleen dat ik ineens dacht aan die kwalificatie ronde van Senna, zeg nergens dat ik hem vergelijk met Senna.

Gelukkig ben jij wel consequent. In weeral zinloze opmerkingen te maken of iets lezen wat er niet staat of bedoelt word. :)

Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Lezen blijft Nederlands voor gevorderde hé.

Waar beweer ik dat je zegt dat Massa even goed als Senna is?? Ik heb het over een linken aan.....ach, laat ook maar hangen.