Nieuwe regels FIA??

Gestart door Wizard, 17 september 2008 - 22:38:00

« vorige - volgende »

Wizard



Damn, dit ziet niet uit. Worden vanaf volgend seizoen de vleugels wederom aangepast (lees; gereduceerd).

Wizard


_Makke_

Inderdaad, had ze ook al gezien... Die smalle gedrochten trekken op niet veel :-\...

McChouffe

Best wel een grappig zicht  ;D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Inderdaad, maar ook wel belachelijk, hoe kunnen ze die wagens nu buiten de F1 nog mooi vinden? :-\ Geef mij maar die vleugels boven de achterbanden, dit is lelijk! Kheb bovendien medelijden met de sponsor die voor de achtervleugel heeft getekend ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Je moet weten wat je wilt... Mooie auto's of echte races ;)

Ferrari 2010

#6
Citaat van: Tim op 18 september 2008 - 10:11:25
Je moet weten wat je wilt... Mooie auto's of echte races ;)
Die dubbele achtervleugel vond ik niet lelijk :) Dit is smal en staat hoog, dat gaat niet samen é
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Tim op 18 september 2008 - 10:11:25
Je moet weten wat je wilt... Mooie auto's of echte races ;)

Bijde zoals in de Gt races bv

TurboBoost


Folkert

Maar is dit niet minder veilig?
Bedoel dit lijkt mij minder downforce te geven dan de oude vleugels.
Trotse vader van Rosalie(L)

McChouffe

Citaat van: Burorri op 18 september 2008 - 12:13:25
Maar is dit niet minder veilig?
Bedoel dit lijkt mij minder downforce te geven dan de oude vleugels.

Het is net de bedoeling van de FIA om de downforce te verminderen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Dat dacht ik ook :) Burorri begrijpt duidelijk de reden niet ;D ;D Al die extra vleugeltjes enzo moeten ook net daarom weg, net zoals waarom de wagens tegenwoordig hoger rijden. Al die aerodynamische downforce moet zo sterk mogelijk gereduceerd worden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 18 september 2008 - 13:01:30
Dat dacht ik ook :) Burorri begrijpt duidelijk de reden niet ;D ;D Al die extra vleugeltjes enzo moeten ook net daarom weg, net zoals waarom de wagens tegenwoordig hoger rijden. Al die aerodynamische downforce moet zo sterk mogelijk gereduceerd worden.
Hahah, ja ok, maar het blijft dan toch nog gevaarlijker lijkt mij?
Of ben ik nu helemaal abuis.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

#13
Citaat van: Burorri op 18 september 2008 - 13:10:03
Citaat van: Ferrari 2008 op 18 september 2008 - 13:01:30
Dat dacht ik ook :) Burorri begrijpt duidelijk de reden niet ;D ;D Al die extra vleugeltjes enzo moeten ook net daarom weg, net zoals waarom de wagens tegenwoordig hoger rijden. Al die aerodynamische downforce moet zo sterk mogelijk gereduceerd worden.
Hahah, ja ok, maar het blijft dan toch nog gevaarlijker lijkt mij?
Of ben ik nu helemaal abuis.
Niets gevaarlijker aan, gewoon minder grip dus kwestie van trager rijden in de bochten. En de upwash vermindert, waardoor men dichter achter je kan blijven in bochten, wat dus het inhalen bevordert.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

ok. Naja ben natuurlijk een rookie in aerodynamica endergelijke :P
Trotse vader van Rosalie(L)