Wie was de man van de race in Italië

Gestart door Tim C, 14 september 2008 - 15:31:46

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race?

Vettel
14 (63.6%)
Vettel
3 (13.6%)
Iemand anders?
5 (22.7%)

Totaal aantal stemmen: 16


TheIceman

Zonder enige twijfel... Fisichella! ;) Vettel dus.

McLaren_über_alles

#2
Lewis

Op een twintigtal ronden van de 15 de naar de 2de plaats rijden. Chapeau. Reed ongelofelijk fel (op het randje af) maar maakte met momenten weer de rest belachelijk. Jammer dat het stopte met regenen, zodat ook hij 2 stops moest maken. Zoniet was de kans zeer groot dat hij van de 15de plaats de GP gewonnen had...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Jasper

Citaat van: McLaren_über_alles op 14 september 2008 - 15:39:53
Lewis

Op een twintigtal ronden van de 15 de naar de 2 plaats rijden. Chapeau. Reed ongelofelijk fel (op het randje af) maar maakte met momenten weer de rest belachelijk. Jammer dat het stopte met regen, zodat ook hij 2 stops moest maken. Zoniet was de kans zeer groot dat hij van de 15de plaats de GP gewonnen had...

Over de gehele lijn eens.

Doefie


Tim C

Mensen kunnen nog steeds blind op hun persoonlijke favoriet stemmen ;)

McLaren_über_alles

Citaat van: Jasper op 14 september 2008 - 15:40:33
Citaat van: McLaren_über_alles op 14 september 2008 - 15:39:53
Lewis

Op een twintigtal ronden van de 15 de naar de 2 plaats rijden. Chapeau. Reed ongelofelijk fel (op het randje af) maar maakte met momenten weer de rest belachelijk. Jammer dat het stopte met regen, zodat ook hij 2 stops moest maken. Zoniet was de kans zeer groot dat hij van de 15de plaats de GP gewonnen had...

Over de gehele lijn eens.

Was idd fel, maar heb er echt van GE-NO-TEN. Die man is gewoon subliem in de regen! Z'n gevechten doen mij zeer vaak denken aan MS. In de strijd toen met Mika vond ik hem ook vaak zeer frustrerend (steeds op het randje rijden, in het gras duwen,... terwijl Mika altijd super fair reed). Nu zijn de rollen omgekeerd, en rijdt de felste in een McLaren  ;), en daar ben ik niet rouwig om  ;).

Race na race weet Lewis mij meer en meer te overtuigen. Geef hem een wagen zoals MS vele jaren had, en hij is ook klaar voor zo'n een lijst wereldtitels als MS...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

_Makke_

Jammer voor Vettel, want hij verdiend het, maar wat Lewis deed vond ik werkelijk fantastisch. Rijd in de regen iedereen op een hoopje. Hamilton had dan nog wat "pech" met de opdrogende baan, en de regen die maar niet kwam, er had anders veel meer in gezeten. Hamilton heeft vandaag nogmaals zijn talent aan iedereen kunnen showen.

meatball

Vettel zonder twijfel en zonder andere in gevaar te brengen,dat kan niet van iedereen gezegt worden ;)
Kimi was ook weer lekker zijn eigen raceje aan het rijden,ik mag laatste zijn als ik maar een snel rondje heb,hij kan beter op een huurkartje gaan rijden dan is dit de manier om bovenaan te eindigen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McLaren_über_alles

Citaat van: meatball op 14 september 2008 - 15:49:57
Vettel zonder twijfel en zonder andere in gevaar te brengen,dat kan niet van iedereen gezegt worden ;)
Kimi was ook weer lekker zijn eigen raceje aan het rijden,ik mag laatste zijn als ik maar een snel rondje heb,hij kan beter op een huurkartje gaan rijden dan is dit de manier om bovenaan te eindigen.

De hoeveelste keer is dat nu eigenlijk al dat Kimi een non-race rijdt, en de laatste ronden snelste na snelste ronde rijdt  ???
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Jasper

Citaat van: Tim op 14 september 2008 - 15:45:37
Mensen kunnen nog steeds blind op hun persoonlijke favoriet stemmen ;)

Of met geldige argumenten op hun persoonlijke favoriet stemmen. ;)

Doefie

Citaat van: Tim op 14 september 2008 - 15:45:37
Mensen kunnen nog steeds blind op hun persoonlijke favoriet stemmen ;)

Is gewoon zielige redenering. Er rijden 20 wagens rond en niet ééntje.

Tim C

Lees de topic nog eens zou ik zo zeggen ;)

Doefie

Maakt geen reet uit. Het was niet alleen een Toro Rosso die de race reed. Dit is ùw favoriet en enkel en alleen daarom zet ge alleen hem in u "lijstje" met "keuzemogelijkheden". So please, grow up!

janke

Tja wie anders als Vettel. Kun je gewoonweg niet omheen. Alonso en Kubica als goede 2de vind ik.
Some things are too important to be left in the past.