Wie was de man van de race in Italië

Gestart door Tim C, 14 september 2008 - 15:31:46

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race?

Vettel
14 (63.6%)
Vettel
3 (13.6%)
Iemand anders?
5 (22.7%)

Totaal aantal stemmen: 16

Folkert

Citaat van: kaisz op 15 september 2008 - 10:34:54
Citaat van: jandr op 15 september 2008 - 08:20:45
Wel grappig dat alle McLaren of Hamilton fans (zie hun namen of avatars) enkel hem de hemel in kunnen prijzen  :)

Volgens mij stond Hamilton gewoon op een regenafstelling, vandaar zo snel in het begin, vandaar dat hij op het einde niet over Massa kon. Hamilton is gewoon zevende geworden, niet meer en niet minder.

Starten vanaf 15e en winnen is eerder iets voor een Schumacher (Spa 95?), Hamilton mag nog een paar jaar blijven proberen  ;)

Er is een nieuwe kampioen opgestaan, die binnen een paar jaar de vloer zal vegen met Hamilton.

Ja als het niet droog zou worden zou Hamilton zeker eerste zijn geworden. Hij moest een extra pitstop maken. Dat gelukje had schoenmaker toen wel!


Je kan zeggen wat je wilt, zoals Hamilton rijd kan je niets meer doen dan onder de indruk zijn. En heb je bijvoorbeeld Silverstone en Moncaco niet gezien dit jaaR?
Rijd hij toch ook het hele veld zoek.
En je moet geen Appelen met peren vergelijken. Die situatie was anders en Schumacher had met de Mclaren deze race ook niet kunnen winnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Citaat van: jandr op 15 september 2008 - 08:20:45

Er is een nieuwe kampioen opgestaan, die binnen een paar jaar de vloer zal vegen met Hamilton.

Toch niet met een Red Bull?? En misschien is hij over 2weken wel niet meer dan middenmoot. Maar gisteren heeft hij grootse dingen laten zien met de STR.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: McLaren_über_alles op 14 september 2008 - 15:39:53
Op een twintigtal ronden van de 15 de naar de 2de plaats rijden. Chapeau. Reed ongelofelijk fel (op het randje af) maar maakte met momenten weer de rest belachelijk. Jammer dat het stopte met regenen, zodat ook hij 2 stops moest maken. Zoniet was de kans zeer groot dat hij van de 15de plaats de GP gewonnen had...
Daar heb je volkomen gelijk in. Toch kies in regelracht voor Vettel. Want al maakte Lewis anderen regelmatig belachelijk, hij heeft in mijn ogen toch ook zichzelf weer fameus belachelijk gemaakt met te vinden dat hij iedereen het gras op mag duwen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Staat 1 gelijk aan iedereen dan? Want volgens mij is alleen Glock over het gras gegaan. En Hamilton was erbij hem toch echt helemaal langs. Al vond ik het ook wat overdreven. En hij neemt daarmee zelf ook een risico.

Ik heb ook voor Vettel gekozen trouwens. Ongeloofelijk goed. En dat in een niet-fabrieksteam.

fawlty

hamilton is de man van de race, alsook fisico waar kimi niet voorbij raakte  ;D
vettel??? zelfs fisichella had in de traagste wagen kunnen winnen in zulke omstandigheden, voor derest heeft vettel nog niet veel kunnen laten zien hé dit seizoen om hem nu al als wereldkampioen te bejubelen???
Ja sluw is die Hamilton

Tim C

Citaat van: fawlty op 15 september 2008 - 16:01:05
om hem nu al als wereldkampioen te bejubelen???
Je moet me vergeven als ik met dit soort uitspraken me deftig "te pleuris" lach ;-)

scho0634

Citaat van: fawlty op 15 september 2008 - 16:01:05
hamilton is de man van de race, alsook fisico waar kimi niet voorbij raakte  ;D
vettel??? zelfs fisichella had in de traagste wagen kunnen winnen in zulke omstandigheden, voor derest heeft vettel nog niet veel kunnen laten zien hé dit seizoen om hem nu al als wereldkampioen te bejubelen???
Och, dat deed iedereen vorig jaar met Hamilton ook .Dus met Vettel kan dat ook best. ;)

TimoGlockfan

Mwa ik ben absoluut geen Mclaren fan ofzo hoor maar Hamilton is op dit moment veel beter dan Vettel hoor... Topwagen of niet.
Vettel mag de komende gp's maar eens gaan bewijzen dat ie echt goed is.

Glock is over de gehele lijn van het seizoen nog constanter dan Vettel en Timo is niet echt de constantse coureur.

Laat Vettel maar goed doorgroeien de komende jaren.
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 15 september 2008 - 12:11:41
Staat 1 gelijk aan iedereen dan? Want volgens mij is alleen Glock over het gras gegaan. En Hamilton was erbij hem toch echt helemaal langs. Al vond ik het ook wat overdreven. En hij neemt daarmee zelf ook een risico.
Glock en nog 2, ik ben er niet zeker van maar dacht dat het Fisico en een RBR was En 3 is ook niet gelijk aan iedereen, ik wil maar zeggen, elke keer dat hij in die situatie zat, duwde hij de andere weg. Was het niet Webber die Hamilton wilde passeren aan de eerste chicane, hem uitremde en toen door Hamilton opzij werd geduwd en dan maar de slalom nam? Ik kan met die laatste zin wel enkele dingen verwarren. In ieder geval, hij deed het elke keer dat hij in die situatie zat, en dat was 3 keer.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 15 september 2008 - 17:57:42
Citaat van: 0634 op 15 september 2008 - 12:11:41
Staat 1 gelijk aan iedereen dan? Want volgens mij is alleen Glock over het gras gegaan. En Hamilton was erbij hem toch echt helemaal langs. Al vond ik het ook wat overdreven. En hij neemt daarmee zelf ook een risico.
Glock en nog 2, ik ben er niet zeker van maar dacht dat het Fisico en een RBR was En 3 is ook niet gelijk aan iedereen, ik wil maar zeggen, elke keer dat hij in die situatie zat, duwde hij de andere weg. Was het niet Webber die Hamilton wilde passeren aan de eerste chicane, hem uitremde en toen door Hamilton opzij werd geduwd en dan maar de slalom nam? Ik kan met die laatste zin wel enkele dingen verwarren. In ieder geval, hij deed het elke keer dat hij in die situatie zat, en dat was 3 keer.
het was inderdaad vaak wel net aan, maar ik vond het zelfs in Glocks geval kunnen. Maar met Webber zag ik ook niet veel mis. Zijn meer coureurs geweest die op deze manier verdedigde en het bleef allemaal binnen de baan.

Maar goed, Vettel: Snelle jonge, maar ik denk wel dat we even moeten oppassen dat we niet te veel gaan verwachten. Dat hij gister geweldige prestatie heeft geleverd is een feit, maar laten we niet vergeten dat het weer wel invloed heeft gehad en de echte toppers of niet mee konden in de race of op zaterdag al waren verslagen.
Laat hem eerst dit seizoen maar eens uitrijden en kijken wat hij nog meer presteerd.

Maar feit is wel dat hij een potje kan sturen waar sommige mensen alleen maar over kunnen dromen.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 15 september 2008 - 17:57:42
Citaat van: 0634 op 15 september 2008 - 12:11:41
Staat 1 gelijk aan iedereen dan? Want volgens mij is alleen Glock over het gras gegaan. En Hamilton was erbij hem toch echt helemaal langs. Al vond ik het ook wat overdreven. En hij neemt daarmee zelf ook een risico.
Glock en nog 2, ik ben er niet zeker van maar dacht dat het Fisico en een RBR was En 3 is ook niet gelijk aan iedereen, ik wil maar zeggen, elke keer dat hij in die situatie zat, duwde hij de andere weg. Was het niet Webber die Hamilton wilde passeren aan de eerste chicane, hem uitremde en toen door Hamilton opzij werd geduwd en dan maar de slalom nam? Ik kan met die laatste zin wel enkele dingen verwarren. In ieder geval, hij deed het elke keer dat hij in die situatie zat, en dat was 3 keer.
Oh je bedoelt die situatie waarin Hamilton de bocht verdedigde zoals Kimi vorige week deed?

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 15 september 2008 - 20:03:13
Citaat van: Ferrari 2008 op 15 september 2008 - 17:57:42
Citaat van: 0634 op 15 september 2008 - 12:11:41
Staat 1 gelijk aan iedereen dan? Want volgens mij is alleen Glock over het gras gegaan. En Hamilton was erbij hem toch echt helemaal langs. Al vond ik het ook wat overdreven. En hij neemt daarmee zelf ook een risico.
Glock en nog 2, ik ben er niet zeker van maar dacht dat het Fisico en een RBR was En 3 is ook niet gelijk aan iedereen, ik wil maar zeggen, elke keer dat hij in die situatie zat, duwde hij de andere weg. Was het niet Webber die Hamilton wilde passeren aan de eerste chicane, hem uitremde en toen door Hamilton opzij werd geduwd en dan maar de slalom nam? Ik kan met die laatste zin wel enkele dingen verwarren. In ieder geval, hij deed het elke keer dat hij in die situatie zat, en dat was 3 keer.
Oh je bedoelt die situatie waarin Hamilton de bocht verdedigde zoals Kimi vorige week deed?
Ik heb hierop 3 dingen te zeggen:
1) lees men post
2) doe niet belachelijk
3) als je dat hetzelfde vindt als vorige week, amai dan

Citaat van: Burorri op 15 september 2008 - 18:19:15
Citaat van: Ferrari 2008 op 15 september 2008 - 17:57:42
Citaat van: 0634 op 15 september 2008 - 12:11:41
Staat 1 gelijk aan iedereen dan? Want volgens mij is alleen Glock over het gras gegaan. En Hamilton was erbij hem toch echt helemaal langs. Al vond ik het ook wat overdreven. En hij neemt daarmee zelf ook een risico.
Glock en nog 2, ik ben er niet zeker van maar dacht dat het Fisico en een RBR was En 3 is ook niet gelijk aan iedereen, ik wil maar zeggen, elke keer dat hij in die situatie zat, duwde hij de andere weg. Was het niet Webber die Hamilton wilde passeren aan de eerste chicane, hem uitremde en toen door Hamilton opzij werd geduwd en dan maar de slalom nam? Ik kan met die laatste zin wel enkele dingen verwarren. In ieder geval, hij deed het elke keer dat hij in die situatie zat, en dat was 3 keer.
het was inderdaad vaak wel net aan, maar ik vond het zelfs in Glocks geval kunnen. Maar met Webber zag ik ook niet veel mis. Zijn meer coureurs geweest die op deze manier verdedigde en het bleef allemaal binnen de baan.
Als je dat al verdedigen kan noemen. En binnen de baan? In Monaco had het dik tegen de muur geweest, alle 3 zijn ze naast de baan gemoeten. Lewis komt er naast en vindt dat hij erover is. Dit is absoluut niet meer verdedigen voor mij. Als je iemand passeert wacht je tot dat je die wagen voorbij bent alvorens weer op de ideale rijlijn te gaan, zoals iedereen dat doet. En als je nu wil reageren van: en wat deet Kimi dan vorige week? Dan moet je eerst eens goed nadenken op welke plaats van de baan Kimi zat toen hij de rechtse bocht uitkwam (juist ja, de ideale rijlijn). Wat Hamilton in Monza deed, kan voor mij niet, sorry, dat is niet verdedigen, dat is wegduwen. F1-wagens zijn geen botsauto's, bovendien zijn zijn manoevre's gevaarlijk, glock zat half op het gras, voor hetzelfde geld ging hij rond en was het voor beide over and out.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 15 september 2008 - 20:59:50
Ik heb hierop 3 dingen te zeggen:
1) lees men post
2) doe niet belachelijk
3) als je dat hetzelfde vindt als vorige week, amai dan

Ik zie een verschillende kleur van de auto's, ja. Voor de rest vind ik het in beide gevallen een lekker stevig duel. Dat nooit over de grens gaat. Ik snap de ophef niet.

Dan komen er ineens van die argumenten als: 'ja maar wat als we op monaco waren" of 'wat als er een muur stond"... ja wat dan? Dan was er een andere situatie geweest omdat er dan andere opmstandigheden waren. Als ze willen dat er overal keurig netjes in een optocht wordt gereden dan moeten ze de layout van ieder circuit op monaco baseren. Voor de rest vind ik dit gemiep op niks af.

janke

Vooral die laatste zin. Ik heb geen stewards of FIA horen klagen. Goh, zou Hamilton dan eindelijk iets van het lef en brutaliteit hebben zoals Mansell.  ;)
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Inderdaad zeg, willen we nou racen zien of een optocht? Ik kan daar niet bij met mijn pet. Ik zit alleen maar te genieten, en dan check ik mijn favoriete netwerk en dan loopt iedereen te miepen over het inhalen van sommigen. Zoals ik al zei: Ik kan er alleen maar van genieten. En het interesseert me geen reet of ie voor ferrari of voor BMW of god weet wie dan ook rijd.