GP van Italië

Gestart door TheIceman, 07 september 2008 - 19:37:54

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Klein vraagje: heeft er iemand een idee of en zo ja waar er op het circuit van Zolder de F1 wordt uitgezonden? Ik ga morgen naar de Truck Grand Prix, maar met zo'n startveld zou ik wel enkele stukjes van de race willen meepikken :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

damo

Hamilton:
"If you don't have the balls to brake late then that is your problem! At the end of the day, in those situations it is the driver who can feel the grip more and put the car more on the edge. And I know I am great in those conditions. I felt the grip more than him, I knew where to place my car and I did place it in different positions to him and I found the grip."

En waar was onze regenrijder vandaag?  Een beetje last van kleine ballen?  Bijna 2 sec trager dan Kimi in dezelfde omstandigheden !



robbert

Citaat van: zeph op 13 september 2008 - 14:30:50
De McLaren fans roepen nu natuurlijk dat de weergoden door Ferrari zijn omgekocht!


haha das een goeie, die zouden dat inderdaad durven ja.

Mooie kwalificatie van Vettel.
Massa deed het ook tamelijk goed, mss morgen wk leider.
Maar in de regen...

janke

Citaat van: _Makke_ op 13 september 2008 - 15:18:27
Ik vind het eigenlijk maar normaal dat de top-10 hun setup ook mogen veranderen. Stel u voor dat de qualify droog is (dus ze staan op droogweerafstelling) en de race is kletsnat... Safety first zou ik zo zeggen. Ze mogen wel niet bijtanken. Nuja voor Massa zou dat geen nadeel mogen zijn, ik had zijn wagen goed volgetankt, en afgaande op zijn 6de plaats, zullen ze dat ook wel gedaan hebben.
Of Vettel en Kovalainen zijn beter in de regen. Kan natuurlijk ook. Zal Heidfeld dan ook voor 'n 1 stopper gaan bijv. Want die kan normaal ook aardig sturen in de regen vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

TheIceman

1. Kovalainen
2. Vettel
3. Webber

Alles kan.

Jasper

Citaat van: _Makke_ op 13 september 2008 - 15:18:27
Ik vind het eigenlijk maar normaal dat de top-10 hun setup ook mogen veranderen. Stel u voor dat de qualify droog is (dus ze staan op droogweerafstelling) en de race is kletsnat... Safety first zou ik zo zeggen. Ze mogen wel niet bijtanken. Nuja voor Massa zou dat geen nadeel mogen zijn, ik had zijn wagen goed volgetankt, en afgaande op zijn 6de plaats, zullen ze dat ook wel gedaan hebben.

Massa kon gewoon niet mee, in Q2 en Q1 ook al niet.

supersteven

geschift man geschift

knap van Vettel dat die de pole heeft gepakt in extreme omstandigheden.

enkel als de rijders net zo snijden als tijdens de kwalificaties gaan de stewards ogen papieren en in het ergste geval zwarte vlaggen te kort krijgen

maar hoe je het draait of keert er staat een Ferrari op pole maar op winst valt nog af te wachten
let the sunshine shine in your heart

scho0634

Ook als het droog is kan het wel eens een mooie GP worden. De toppers moeten van ver komen. In het droge heeft Heikki misschien wel een mooie kans op zijn 2e... Al gok ik in het droog nog steeds op Massa.

janke

Citaat van: supersteven op 13 september 2008 - 16:45:23
geschift man geschift

knap van Vettel dat die de pole heeft gepakt in extreme omstandigheden.

enkel als de rijders net zo snijden als tijdens de kwalificaties gaan de stewards ogen papieren en in het ergste geval zwarte vlaggen te kort krijgen

maar hoe je het draait of keert er staat een Ferrari op pole maar op winst valt nog af te wachten
Er staat een Ferrari op pole. Tjonge jonge. Moeilijk te verwerken dat het een STR is met een Ferrari blok??  ;) En Webber staat er met een Renault zekers.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Er staat anders wel een ferrari op pole. Misschien niet degene die de tifosi hoopten (of het halve netwerk hier), maar toch.

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom na een aantal jaren Alonso-bashen nu Hamilton hier de pispaal is?

Doefie

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 september 2008 - 16:07:46
Klein vraagje: heeft er iemand een idee of en zo ja waar er op het circuit van Zolder de F1 wordt uitgezonden? Ik ga morgen naar de Truck Grand Prix, maar met zo'n startveld zou ik wel enkele stukjes van de race willen meepikken :)

Zo'n race missen voor enkele vrachtwagens ... ;) In Zolder roepen ze het om maar je kan er niet kijken. Of misschien met wat geluk op de televisie in de cafetarias.

janke

Citaat van: 0634 op 13 september 2008 - 16:59:54
Er staat anders wel een ferrari op pole. Misschien niet degene die de tifosi hoopten (of het halve netwerk hier), maar toch.

Over chauvinisme gesproken.
Some things are too important to be left in the past.

_Makke_

Citaat van: robbert op 13 september 2008 - 16:13:44
Citaat van: zeph op 13 september 2008 - 14:30:50
De McLaren fans roepen nu natuurlijk dat de weergoden door Ferrari zijn omgekocht!


haha das een goeie, die zouden dat inderdaad durven ja.

Kindjes... ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 13 september 2008 - 17:02:50
Citaat van: Ferrari 2008 op 13 september 2008 - 16:07:46
Klein vraagje: heeft er iemand een idee of en zo ja waar er op het circuit van Zolder de F1 wordt uitgezonden? Ik ga morgen naar de Truck Grand Prix, maar met zo'n startveld zou ik wel enkele stukjes van de race willen meepikken :)

Zo'n race missen voor enkele vrachtwagens ... ;) In Zolder roepen ze het om maar je kan er niet kijken. Of misschien met wat geluk op de televisie in de cafetarias.
Hehe, met plezier mis ik de F1 een keertje, tgaat morgen toch droog blijven in Monza (gok ik, zonder staving) :)
Vorig jaar was de truckrace echt wel de moeite, kon geen één GP F1 van verleden jaar tegen op. Voor de trucks zetten ze aan de chicanes bandenstapels, zodat ze als ze de bochten net niet correct nemen, mooi op die stapel rijden. Gevolg: stapel ten midden van de baan, hoop trucks die door het grind gaan, baan overvol met grind (en niet een beetje, echt massa's, zelfs met hun 'machines' kregen ze het op 5 keer niet aan de kant). Dan enkele trucks die rondgaan etc. Het is een véél groter spektakel dan dat ik mezelf vorig jaar vooraf had ingebeeld. En sowieso, de DSMEC rijdt, dan ga ik sowieso, F1 of niet :)

Ontopic: Het gaat spannend worden morgen. Massa op eenstopper, laat ons hopen, maar de Ferrari is op zich niet van de snelsten. Ik gok dat het morgen droog blijft, dan maakt Massa een mooie kans om ruim vooraan het WK te gaan staan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Hamilton en Raikkonen gaan het zwaar krijgen, maar Massa moet zijn hoofd koel houden en niet te veel willen. MAar Webber en Vettel zijn moeilijke knakkers om in te halen. En als Massa inderdaad zwaarder is, gaat het moeilijk voor hem worden.
Trotse vader van Rosalie(L)