GP van Italië

Gestart door TheIceman, 07 september 2008 - 19:37:54

« vorige - volgende »

ibileon

Citaat van: Jasper op 13 september 2008 - 15:00:30
Ik snap ook niet wat Hamilton daar in de pits stond te doen. ???

te zelfzeker noemen ze dat  :-\
wie met vuur speelt moet op de blarenzitten he

_Makke_

Citaat van: Jasper op 13 september 2008 - 15:00:30
Ik snap ook niet wat Hamilton daar in de pits stond te doen. ???

Ik denk dat niemand zoiets snapt, McLaren had Hamilton véél sneller de baan op moeten sturen. Alweer een blunder van het team. Vorig jaar maakten ze er in Azie ook al zo eentje, wat achteraf Hamilton te titel heeft gekost. Knap werk jongens, echt waar ::)

_Makke_

Citaat van: Scuderia91 op 13 september 2008 - 15:01:23
Setup aanpassen mag idd lijkt me.

Overigens is Monza volgens mij wel een baan waar ingehaald kan worden, veel rechte stukken. Wat dat betreft zou het nog wel eens kunnen meevallen voor Raikkonen en Hamilton (en wat kunnen tegenvallen voor Vettel...)

Het zou al eens héél snel kunnen gedaan zijn voor beiden heren. Als 14de en 15de de eerste bocht in  ??? Ik zie het al voor me. Piquet die zijn zoveelste fout maakt, en Hamilton uit de race tikt :-\

ibileon

idd zou heel snel kunnen voorbij zijn voor beide heren maar dat zal nog af te wachten zijn natuurlijk.
Zijn veel senario's mogelijk maar dat zal de race moeten uitmaken.  hoop wel dat de rode bolide voor lewis het ook fair speelt

Folkert

Citaat van: _Makke_ op 13 september 2008 - 15:04:03
Citaat van: Scuderia91 op 13 september 2008 - 15:01:23
Setup aanpassen mag idd lijkt me.

Overigens is Monza volgens mij wel een baan waar ingehaald kan worden, veel rechte stukken. Wat dat betreft zou het nog wel eens kunnen meevallen voor Raikkonen en Hamilton (en wat kunnen tegenvallen voor Vettel...)

Het zou al eens héél snel kunnen gedaan zijn voor beiden heren. Als 14de en 15de de eerste bocht in  ??? Ik zie het al voor me. Piquet die zijn zoveelste fout maakt, en Hamilton uit de race tikt :-\
Zolang het alleen Hamilton is die er uitligt vink het niet erg.
Massa Heeft goede papieren nu, maar ik denk dat Massa morgen toch pech gaat krijgen.

Wat ik altijd begreep is dat je je setup ook in de top 10 hun setup mogen aan passen in extreem weer. Maar dan volgens mij niet te veel.
Maar goed, hoop dat Kimi op een drogere weerafstelling stond dan de rest. Of dat hij gewoon geen risicos meer wilde lopen.

Wat wel zeker is, is dat het morgen goed los gaat en mooie race krijgen.
Zelf hoop ik dat Massa en Lewis uit vallen.  of buiten de punten komen.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

#185
Ik vind het eigenlijk maar normaal dat de top-10 hun setup ook mogen veranderen. Stel u voor dat de qualify droog is (dus ze staan op droogweerafstelling) en de race is kletsnat... Safety first zou ik zo zeggen. Ze mogen wel niet bijtanken. Nuja voor Massa zou dat geen nadeel mogen zijn, ik had zijn wagen goed volgetankt, en afgaande op zijn 6de plaats, zullen ze dat ook wel gedaan hebben.

Folkert

Citaat van: _Makke_ op 13 september 2008 - 15:18:27
Ik vind het eigenlijk maar normaal dat de top-10 hun setup ook mogen veranderen. Stel u voor dat de qualify droog is (dus ze staan op droogweerafstelling) en de regen is kletsnat... Safety first zou ik zo zeggen. Ze mogen wel niet bijtanken. Nuja voor Massa zou dat geen nadeel mogen zijn, ik had zijn wagen goed volgetankt, en afgaande op zijn 6de plaats, zullen ze dat ook wel gedaan hebben.
Denk ik ook wel.
En je hebt helemaal gelijk dat de top 10 ook zou mogen veranderen. Maar volgens mij mag dat ook.
Trotse vader van Rosalie(L)

zeph

Iemand een gokje wagen voor de uitslag morgen?

1. Kovalainen
2. Webber
3. Massa


FerrariMan

Men denkt dat Massa met een setup voor droog weer rond reed vandaag en net zoals Hamilton op 1 stop staat.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Massa pakte nog vrij laat in Q2 die 10e plaats, volgens mij was hij de laatste die nog zn positie verbeterde.. erg knap gedaan, dat mag ook wel eens gezegd worden... Raikkonen en Hamilton reden op dat moment seconden trager dan hem..

_Makke_

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 september 2008 - 15:32:19
Citaat van: _Makke_ op 13 september 2008 - 15:18:27
de regen is kletsnat
Natte regen? Bizar :)

Amaai, waar zat ik met mijn gedachten ::) Een job bij McLaren zou me niet misstaan blijkbaar. Ik wou dus zeggen als de race kletsnat is ;)

Wizard

Citaat van: NDCGN op 13 september 2008 - 15:39:03
Massa pakte nog vrij laat in Q2 die 10e plaats, volgens mij was hij de laatste die nog zn positie verbeterde.. erg knap gedaan, dat mag ook wel eens gezegd worden... Raikkonen en Hamilton reden op dat moment seconden trager dan hem..

En dat in de regen. ;) Maar Vettel op pole, pffffff

Niels_

Citaat van: Wizard op 13 september 2008 - 15:44:49
Citaat van: NDCGN op 13 september 2008 - 15:39:03
Massa pakte nog vrij laat in Q2 die 10e plaats, volgens mij was hij de laatste die nog zn positie verbeterde.. erg knap gedaan, dat mag ook wel eens gezegd worden... Raikkonen en Hamilton reden op dat moment seconden trager dan hem..

En dat in de regen. ;) Maar Vettel op pole, pffffff

Had je liever Hamilton gehad dan? :D

Alan Blues

Citaat van: Scuderia91 op 13 september 2008 - 15:53:56
Citaat van: Wizard op 13 september 2008 - 15:44:49
Citaat van: NDCGN op 13 september 2008 - 15:39:03
Massa pakte nog vrij laat in Q2 die 10e plaats, volgens mij was hij de laatste die nog zn positie verbeterde.. erg knap gedaan, dat mag ook wel eens gezegd worden... Raikkonen en Hamilton reden op dat moment seconden trager dan hem..

En dat in de regen. ;) Maar Vettel op pole, pffffff

Had je liever Hamilton gehad dan? :D
Ja... :)