GP van Italië

Gestart door TheIceman, 07 september 2008 - 19:37:54

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 13 september 2008 - 14:40:02
Citaat van: FerrariMan op 13 september 2008 - 14:22:48
Jasper, geven ze dit weer ook voor morgen?

Het ziet er nog altijd uit dat het zo goed als droog blijft. Maar een buitje tijdens de race blijft tot de mogelijkheden behoren. En aangezien het koud en vochtig is, zou de baan traag opdrogen. Waarschijnlijk is de kans op een natte baan dus wel groot.

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 september 2008 - 14:32:40
Ik zie iegnelijk niet direct een verschil in de omstandigheden. De baan is nog even warm als daarstraks en het regent ook niet. Hoe kan ze dan plots 2 seconden trager zijn? :-\ Is dit puur omdat er niemand voor rijdt waardoor de rijlijn er zodoende ietsje natter bij ligt?

Het regent met bakken, in Q1 regende het weinig of niet.
Blijkbaar ligt Monza nog noordelijker dan ik dacht :)
Volgens mij komt er een Ferrari op pole, alleen ben ik er nog niet uit welke van de 3 ;D ;D
Live timing hangt het bij mij overigens weer uit, s1 en s2 worden niet getoond :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Niels_

Natuurlijk liever Vettel dan Kovalainen. :)

FerrariMan

#167
Waar is Massa eigenlijk?

Edit: 6de, valt nog mee. Zeker kwa strategie lijkt me zo'n 4 man voor Massa misschien licht te staan.

Niels_

Vettel pole, echt niet normaal man. ;D

ibileon

massa zes  dus gaat nog spannend worden  :)

TheIceman

Vettel!
Kovalainen.
Webber!
Bourdais!

Jasper

Kova +0.076 :o

Alle respect voor Vettel maar we weten allemaal dat dit een chanceke was. Maar het is hem gegund. :)

Niels_

Maar Massa staat wel 9 plaatsen voor Hamilton. :D

Folkert

Hoop dat Raikkonen nog wat achter de hand heeft gehouden. Gaat hij misschien voor droge race morgen?

want hoe zat dat nu met de set up?

Mogen ze die nu aanpassen, vanwege slechte weer of?
Trotse vader van Rosalie(L)

Alan Blues

What the f*** was dat voor een quali!!! Dat belooft voor morgen.
Het zal racen worden met het mes tussen de tanden...  :D :D

Jasper

Setup mogen ze volgens mij altijd aanpassen.

Hopelijk voor Hamilton regent het morgen, anders wordt het moeilijk om in de punten te geraken.

ibileon

gelukske in q2 voor massa     maar kimi en lewis zwaar verkeken op het weer.
weet ni wa voor weerman er bij maclaren zit maar toen lewis in de pits bleef staan lagen er intermed's klaar om gemonteerd te worden  :-\
Verkeerd gegokt en dit zouden wel is belangrijke punten zijn die weg zijn.
En wat kimi betreft  die zijn seizoen is helemaal afgelopen.

McLaren_über_alles

Citaat van: Burorri op 13 september 2008 - 14:56:44
Hoop dat Raikkonen nog wat achter de hand heeft gehouden. Gaat hij misschien voor droge race morgen?

want hoe zat dat nu met de set up?

Mogen ze die nu aanpassen, vanwege slechte weer of?

Dacht dat ze zeiden op RTBF dat de eerste 10 niks meer mogen veranderen, en de rest wel... Dus als het morgen droog is, en ze rijden nu met een regenafstelling kan het nog redelijk gescheten worden  ;).

(ben het wel niet 100% zeker, want was ondertss ook nr muziek ah luisteren...)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Jasper

Ik snap ook niet wat Hamilton daar in de pits stond te doen. ???

Niels_

Setup aanpassen mag idd lijkt me.

Overigens is Monza volgens mij wel een baan waar ingehaald kan worden, veel rechte stukken. Wat dat betreft zou het nog wel eens kunnen meevallen voor Raikkonen en Hamilton (en wat kunnen tegenvallen voor Vettel...)