GP van Italië

Gestart door TheIceman, 07 september 2008 - 19:37:54

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 12 september 2008 - 13:05:55


Als dit blijft aanhouden doorheen het weekend gaan we volgende week met nog discussies zitten.  :)

Ik eis een drive-through voor de safetycar of op z'n minst een boete van $ 10000 voor de FIA. Het rechtervoorlicht van de safetycar werkt niet.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

25 seconden tijdstraf?   :D

janke

De verlichting gaat aan/uit van links naar rechts volgens mij.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 13 september 2008 - 09:22:52
De verlichting gaat aan/uit van links naar rechts volgens mij.
Geen excuus, zo gaan we niet beginnen hé. ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Doefie op 13 september 2008 - 02:26:47
Monza wordt het vaakst vergeleken met Montréal: lange rechte stukken en dan hard in de remmen voor de chicane. In Monza ligt het percentage volgas op 70-75%, in Montréal dacht ik rond de 60-65%, wat vrij veel is. En wie won er in Canada? :)
Spa 70% volgas. En wie won daar? En helaas was BMW voor de regen maar middelmaat.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 13 september 2008 - 09:30:51
Citaat van: Doefie op 13 september 2008 - 02:26:47
Monza wordt het vaakst vergeleken met Montréal: lange rechte stukken en dan hard in de remmen voor de chicane. In Monza ligt het percentage volgas op 70-75%, in Montréal dacht ik rond de 60-65%, wat vrij veel is. En wie won er in Canada? :)
Spa 70% volgas. En wie won daar? En helaas was BMW voor de regen maar middelmaat.
Maar Spa heeft ook veel snelle bochtensecties.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: TheIceman op 08 september 2008 - 21:07:34
1. Massa
2. Kubica
3. Hamilton

Ik hou vast aan deze voorspelling.

janke

Het is glibberen en glijden in VT3. Voor de kwali verwachten ze enkele buien.Volgens GP Update. Is er livestream?? ITV zend de kwali uit.
Some things are too important to be left in the past.

TheIceman

Het gaat goed daar op Monza

Sinister -D-

Citaat van: janke op 13 september 2008 - 11:07:12
Het is glibberen en glijden in VT3. Voor de kwali verwachten ze enkele buien.Volgens GP Update. Is er livestream?? ITV zend de kwali uit.

Denk dat ik een beetje laat ben voor je, maar er zijn op de zaterdag altijd streams op : http://nl.justin.tv/impreq
Commentaar wel in het Pools :P


En de overige trainingen op de vrijdag worden gestreamd op : http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php

Folkert

Ligt het aan mij, of zijn al die sites enorm traag?
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Op mijn bron zie ik niet direct regen in de richting van Monza trekken. Volgens mij zullen ze dus beginnen op een natte baan, maar tegen Q3 zal de rijlijn wel droog zijn. Geen extra spanning dus in de kwali.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman


Folkert

wat een weer.
morgen mag dat van mij ook wel.
Trotse vader van Rosalie(L)