GP van Italië

Gestart door TheIceman, 07 september 2008 - 19:37:54

« vorige - volgende »

supersteven

mijn voorspelling

1 felipe massa
2 kimi raikkonen
3 lewis hamilton
let the sunshine shine in your heart

scho0634

Hmm, ik begrijp dat het gaat regenen.

Dan denk ik:
Hamilton
Kubica
Alonso

Bij droog weer wint Massa natuurlijk.

Jasper

Ondertussen zegt mijn bron dat er redelijk wat regen wordt verwacht tijdens de kwalificatie, maar niet op zondag. Maar het verschuift voortdurend. :)

Wizard


Jasper

#94
http://www.arl.noaa.gov/ready/cmet.html?

Edit: die geeft weersvoorspellingen voor luchthavens. De code van Milaan is LIMC.

Wizard

Die site kon ik nog niet. Kijk meestal hier;

http://www.weather-forecast.com

http://www.weather-forecast.com/locations/Monza/forecasts/latest

Volgens andere sites zou het zondag ng wel ees flink kunnen plenzen, mja, zo'n zondag duurt lang. ;)

janke

Citaat van: TheIceman op 11 september 2008 - 06:55:34
Citaat van: janke op 11 september 2008 - 01:46:27
Vraag het ene Hollander Piet Paulusma. 8)

Als die regen voorspelt kun je er zeker van zijn dat het zonnig wordt.
Dat bedoel ik Iceman :)
Some things are too important to be left in the past.

janke

#97
Citaat van: TheIceman op 11 september 2008 - 15:44:57
Citaat van: kaisz op 11 september 2008 - 15:24:34
Regen is aan de ene kant ook weer goed voor Ferrari, want als het droog blijft dan razen die dingen elke ronde op 100%. Wat leidt tot opblazen ervan.
Als het regent sparen ze de motoren.
En we hebben allemaal gezien dat Ferrari's tijdens de chaotische/regenraces het altijd verreweg het best voor elkaar had. ::)
Pardon?? En BMW-Sauber. En laten we niet praten over de betrouwbaarheid. 8) Ik bedoel dan ook de pit-crew en de coureur.
Some things are too important to be left in the past.

fawlty

Citaat van: kaisz op 11 september 2008 - 15:24:34
Regen is aan de ene kant ook weer goed voor Ferrari, want als het droog blijft dan razen die dingen elke ronde op 100%. Wat leidt tot opblazen ervan.
Als het regent sparen ze de motoren.

kimi heeft zijn motor vorige week al gespaard hé, hij heeft twee ronden minder gereden  ;D ;D ;D
Ja sluw is die Hamilton

waard500

Hey!

Waar kan ik de vrije training kijken? Kan niets vinden :(
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Lender

Een paar sfeerbeelden van de FP deze morgen. ONgeziene weersomstandigheden daar in Monza




www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Ferrari 2010

Mensen die in bronze zones zitten mogen het hebben :-\ En eigenlijk zelfs iedereen die geen dak boven zen kop heeft, een paraplu is handig, maar met zo'n regen :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan



Als dit blijft aanhouden doorheen het weekend gaan we volgende week met nog discussies zitten.  :)

Jasper

#103
Doet me denken aan Silverstone toen ik daar was (een week na de GP). Toen veranderde de pitstraat ook op vijf minuten tijd in een rivier. :D

Edit: en het lijkt er nog altijd op dat het zondag droger wordt, maar nog altijd wel een klein beetje nat kan zijn. :P

fawlty

Citaat van: waard500 op 12 september 2008 - 11:08:04
Hey!

Waar kan ik de vrije training kijken? Kan niets vinden :(

in het topic v/d gp van belgie staan een paar links
Ja sluw is die Hamilton