GP van Italië

Gestart door TheIceman, 07 september 2008 - 19:37:54

« vorige - volgende »

Jasper

En we weten allemaal wat een goede vrienden het hoofd van de FIA en de teambaas van McLaren zijn. ;D

Wizard

Citaat van: Burorri op 10 september 2008 - 14:57:05
Volgens mij zijn de stewards van de Italiaanse GP, allemaal  Italiaans.

Volgens mij niet, sinds 28 januari van dit jaar is er een verandering is ingebracht,  hoe stewards worden uitgekozen door de FIA. De FIA kiest voor elke wedstrijd zelf de stewards (geen vanuit een land dat zelf een F1 team heeft trouwens dus geen Italianen, Britse, Duitse, Oostenrijkse, Japanse, Indiase, etc) onder leiding van Allen Donnely, die door Max persoonlijk op deze positie is gezet.

Doc-dutch

nou het "gezever" achterlatend hoop ik dat we een mooie race krijgen. Ben bang dat ie volledig droog wordt. De Ferrari's willen winnen op hun thuisGP en de zilveren pijlen willen nog wat rechtzetten van de afgelopen race!! Denk dat dit een mooie race KAN worden wat dat betreft. Ik blijf het jammer vinden van de straf op Spa maar ja we zijn weer een week verder en de ogen gericht op de race nu. Vwb Massa vond ik het commentaar van Allard Kalf we terecht, tis nog geen racer als Kimi/Lewis let wel hij wordt echt nog wel wereldkampioen maar hij is nog TE jong en hoeft het van mij nog niet te worden. Kimi of Lewis mogen het van mij uitvechten waarbij ik Lewis als favo heb. Kimi ontbrak het tot Spa aan vechtlust(gezien de vele persoonlijke fouten) maar dat heeft ie in Spa rechtgezet. Lewis heeft het ook verdiend om nu eens kampioen te worden, tis een voorbeeld voor vele rijders hoe een "nieuwe" ook vechtlust kan hebben. Ik verwacht dat Kimi en Lewis het gaan uitvechten in de race. Zal mij allemaal benieuwen. Iig staat het bier zondag koud en ga ik er heelrijk voor zitten samen met mijn Ferrari kamaraad!! Wij kunnen nog door 1 deur zoals alle F1 fans(wees daar trots op!!!!) Wens u allen een geweldige race toe!!!!!



Jasper

Massa is 27 jaar en bezig aan zijn zesde seizoen in de F1 (plus nog een seizoen als testrijder). Hoeveel jaar heeft hij dan volgens jou nog nodig om 'rijp' te worden voor het WK?

Welkom op het forum trouwens. ;)

Doc-dutch

Dank je, tis hier zeker leuk, zal dit regelmatig raadplegen..lol
Massa is nog steeds geen volwassen rijder naar mijn mening. Het jongetje zit er nog steeds in.  Of hij rijdt een geweldig weekend..of je ziet em helemaal niet, maar vanuit een underdog positie er iets van maken is niet zijn ding. Dit is geen punt van discussie maar gewoon een mening!! Is ie al 27??? haha dacht 5 jaar jonger of zo. Maar zijn tijd komt nog wel. Focus me nu eerst op Lewis..

Welterusten voor straks ik ga nu gestrekt

gegroet

janke

Some things are too important to be left in the past.

Jasper

In ieder geval is het weer niet te voorspellen. Het gaat nog stevig regenen maar wanneer dat juist zal gebeuren, kan niemand weten. :)

janke

Vraag het ene Hollander Piet Paulusma. 8)
Some things are too important to be left in the past.

TheIceman

Citaat van: janke op 11 september 2008 - 01:46:27
Vraag het ene Hollander Piet Paulusma. 8)

Als die regen voorspelt kun je er zeker van zijn dat het zonnig wordt.

Folkert

Citaat van: Jasper op 11 september 2008 - 00:36:56
Massa is 27 jaar en bezig aan zijn zesde seizoen in de F1 (plus nog een seizoen als testrijder). Hoeveel jaar heeft hij dan volgens jou nog nodig om 'rijp' te worden voor het WK?

Welkom op het forum trouwens. ;)
Hij  moet nog zeker 28 jaar rijden voor hij rijp is ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 10 september 2008 - 12:32:39
Net als vorig jaar zal McLaren domineren. Ze verwachten zelfs geen warme temperaturen dus dat komt in orde...
Hamilton Wint... En laat massa maar eens een onwettig inhaalmaneuvre doen, eens zien of de FIA zal optreden...  ::)
Ik ben altijd blij met je voorspellingen. Telkens je die post draait de uitslag andersom uit.  :)

kaisz

Regen is aan de ene kant ook weer goed voor Ferrari, want als het droog blijft dan razen die dingen elke ronde op 100%. Wat leidt tot opblazen ervan.
Als het regent sparen ze de motoren.

TheIceman

Citaat van: kaisz op 11 september 2008 - 15:24:34
Regen is aan de ene kant ook weer goed voor Ferrari, want als het droog blijft dan razen die dingen elke ronde op 100%. Wat leidt tot opblazen ervan.
Als het regent sparen ze de motoren.
En we hebben allemaal gezien dat Ferrari's tijdens de chaotische/regenraces het altijd verreweg het best voor elkaar had. ::)

Jasper

Er is een soort bookmaker waar je voor 14 tegen 1 kunt wedden dat Hamilton een straf zal krijgen van de stewards in Monza. ;D

http://www.williamhillmedia.com/index_template.asp?file=10777

Folkert

Citaat van: TheIceman op 11 september 2008 - 15:44:57
Citaat van: kaisz op 11 september 2008 - 15:24:34
Regen is aan de ene kant ook weer goed voor Ferrari, want als het droog blijft dan razen die dingen elke ronde op 100%. Wat leidt tot opblazen ervan.
Als het regent sparen ze de motoren.
En we hebben allemaal gezien dat Ferrari's tijdens de chaotische/regenraces het altijd verreweg het best voor elkaar had. ::)
Denk dat droog weer toch net wat voordeliger is dan regen , voor de Ferrari rijders.
Hamilton maakt Finse gehaktballen met Brasilianze juus van ze als het regent.
Trotse vader van Rosalie(L)