GP van Italië

Gestart door TheIceman, 07 september 2008 - 19:37:54

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: leproffesseur op 09 september 2008 - 12:18:06
Benieuwd of ferrari teamorders gaat invoeren.

Het zou gaan tijd worden. Ik ben tot nu toe behoorlijk ontgoocheld in die teamorders.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Tuurlijk komen er teamorders. En terecht.

FerrariMan

En dan nog, die zullen er alleen komen indien nodig he. Wanneer Kimi op een cruciaal moment voor Massa zit of iets dergelijks.
Het is niet alsof Kimi Massa op sleeptouw zal nemen...al lijkt me dat momenteel ook geen goed idee met de Fin.  :)

fawlty

Citaat van: 0634 op 09 september 2008 - 17:05:28
Tuurlijk komen er teamorders. En terecht.
nu is het terecht, en hoe zat het dan toen heikki hamilton voorliet tijdens de gp van duitsland, toen zat iedereen weer te zeuren dat dat niet mocht???
Ja sluw is die Hamilton

TheIceman

Citaat van: fawlty op 09 september 2008 - 19:15:28
Citaat van: 0634 op 09 september 2008 - 17:05:28
Tuurlijk komen er teamorders. En terecht.
nu is het terecht, en hoe zat het dan toen heikki hamilton voorliet tijdens de gp van duitsland, toen zat iedereen weer te zeuren dat dat niet mocht???
Proef het sarcasme.

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 09 september 2008 - 19:15:28
toen zat iedereen weer te zeuren dat dat niet mocht???
O ja? Dat herinner ik mij niet. Weinig Ferrari-fans die daar iets op tegen hadden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: fawlty op 09 september 2008 - 19:15:28
Citaat van: 0634 op 09 september 2008 - 17:05:28
Tuurlijk komen er teamorders. En terecht.
nu is het terecht, en hoe zat het dan toen heikki hamilton voorliet tijdens de gp van duitsland, toen zat iedereen weer te zeuren dat dat niet mocht???
Ik heb geen idee wie er toen zat te zeuren. Ik in ieder geval niet. Ik kan het me levendig voorstellen dat Ferrari nu op Massa gokt, net als vorig jaar maar dan andersom.

alonsolover

Hah, ik was dit forum efkes vergeten:d,,

Ik ga voor
Massa
Raikkonen
Kovalainen
Hamilton
Kubica
Alonso
Heidfeld
Piquet

Mikacouli

Net als vorig jaar zal McLaren domineren. Ze verwachten zelfs geen warme temperaturen dus dat komt in orde...
Hamilton Wint... En laat massa maar eens een onwettig inhaalmaneuvre doen, eens zien of de FIA zal optreden...  ::)

Folkert

Citaat van: Mikacouli op 10 september 2008 - 12:32:39
Net als vorig jaar zal McLaren domineren. Ze verwachten zelfs geen warme temperaturen dus dat komt in orde...
Hamilton Wint... En laat massa maar eens een onwettig inhaalmaneuvre doen, eens zien of de FIA zal optreden...  ::)
Als Massa of Raikkonen een Unfaire move maakt, zal de race directie er vrijweinig aan doen ben ik bang. Kijk maar naar het debacel van 2006.

Echter denk ik dat Ferrari de bovenhand zal hebben. Snelheid is hier erg belangrijk en ik denk dat Monza Ferrari erg goed licht.
Al denk ik dat Hamilton wel voor pole gaat.
Trotse vader van Rosalie(L)

McChouffe

Citaat van: Burorri op 10 september 2008 - 13:27:16
Citaat van: Mikacouli op 10 september 2008 - 12:32:39
Net als vorig jaar zal McLaren domineren. Ze verwachten zelfs geen warme temperaturen dus dat komt in orde...
Hamilton Wint... En laat massa maar eens een onwettig inhaalmaneuvre doen, eens zien of de FIA zal optreden...  ::)
Als Massa of Raikkonen een Unfaire move maakt, zal de race directie er vrijweinig aan doen ben ik bang. Kijk maar naar het debacel van 2006.

Nochtans werd Schumacher in Monaco gestraft voor het maken van een "unfaire move" in de kwalificaties.
Massa kreeg vorig jaar een zwarte vlag in Canada.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Folkert

Citaat van: McChouffe op 10 september 2008 - 14:26:43
Citaat van: Burorri op 10 september 2008 - 13:27:16
Citaat van: Mikacouli op 10 september 2008 - 12:32:39
Net als vorig jaar zal McLaren domineren. Ze verwachten zelfs geen warme temperaturen dus dat komt in orde...
Hamilton Wint... En laat massa maar eens een onwettig inhaalmaneuvre doen, eens zien of de FIA zal optreden...  ::)
Als Massa of Raikkonen een Unfaire move maakt, zal de race directie er vrijweinig aan doen ben ik bang. Kijk maar naar het debacel van 2006.

Nochtans werd Schumacher in Monaco gestraft voor het maken van een "unfaire move" in de kwalificaties.
Massa kreeg vorig jaar een zwarte vlag in Canada.
Ja dat is waar, maar nu zitten we op Italiaanse grond. Volgens mij zijn de stewards van de Italiaanse GP, allemaal  Italiaans.
Die voor 90% toch bevoorrecht zijn en misbruik gaan maken wanneer het kan.
Dat zag je duidelijk in 2006.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 10 september 2008 - 14:57:05
Volgens mij zijn de stewards van de Italiaanse GP, allemaal  Italiaans.
En waar haal je dat vandaan? In België was het een Belg, een Frasman en een Keniaan. Het zou me verbazen dat er in Italië allemaal Italianen worden gekozen. Bovendien, in het UK is er ook een GP hé, daar zijn dan de britse teams bevoordeeld. En dan is er de Duitse GP, Mercedes bevoordeeld, dus de Macs zijn 2 keer bevoordeeld! Gaan we echt zo beginnen? Wat een zever.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 10 september 2008 - 15:46:16
Citaat van: Burorri op 10 september 2008 - 14:57:05
Volgens mij zijn de stewards van de Italiaanse GP, allemaal  Italiaans.
En waar haal je dat vandaan? In België was het een Belg, een Frasman en een Keniaan. Het zou me verbazen dat er in Italië allemaal Italianen worden gekozen. Bovendien, in het UK is er ook een GP hé, daar zijn dan de britse teams bevoordeeld. En dan is er de Duitse GP, Mercedes bevoordeeld, dus de Macs zijn 2 keer bevoordeeld! Gaan we echt zo beginnen? Wat een zever.
Daarom zeg ik ook volgens mij ;).

Maar ik had het ook ergens gelezen dat er toen veel Italianen in de commissie zaten.
Las namelijk ooit keer ook artikel omtrent die beslissing en de racestewards.
Trotse vader van Rosalie(L)

McChouffe

Citaat van: Burorri op 10 september 2008 - 14:57:05
Citaat van: McChouffe op 10 september 2008 - 14:26:43
Citaat van: Burorri op 10 september 2008 - 13:27:16
Citaat van: Mikacouli op 10 september 2008 - 12:32:39
Net als vorig jaar zal McLaren domineren. Ze verwachten zelfs geen warme temperaturen dus dat komt in orde...
Hamilton Wint... En laat massa maar eens een onwettig inhaalmaneuvre doen, eens zien of de FIA zal optreden...  ::)
Als Massa of Raikkonen een Unfaire move maakt, zal de race directie er vrijweinig aan doen ben ik bang. Kijk maar naar het debacel van 2006.

Nochtans werd Schumacher in Monaco gestraft voor het maken van een "unfaire move" in de kwalificaties.
Massa kreeg vorig jaar een zwarte vlag in Canada.
Ja dat is waar, maar nu zitten we op Italiaanse grond. Volgens mij zijn de stewards van de Italiaanse GP, allemaal  Italiaans.
Die voor 90% toch bevoorrecht zijn en misbruik gaan maken wanneer het kan.
Dat zag je duidelijk in 2006.

Het hoofd van de FIA is een Brit.
De kleine keizer van de F1 is een Brit.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.