GP van Italië

Gestart door TheIceman, 07 september 2008 - 19:37:54

« vorige - volgende »

Eric

Het is allemaal de fout van Schumacher en Kimi....

the first racer1

Hallo iedereen,
In het reglement staat,als bij een inhaalmaneuver de voorwielen halfweg de ingehaalde wagen zijn,mag men de de"deur" niet meer sluiten. Massa kreeg in Valencia voor een veel gevaarlijker incident in de pitlane lang na de winst enkel een boete van 10.000€ en daarbij de stupiditeit van Raikonen (beenbreuk van tankman): Ferrari en bernie moeten goeie vriendjes zijn!

Ferrari 2010

Citaat van: the first racer1 op 08 september 2008 - 12:48:22
Hallo iedereen,
In het reglement staat,als bij een inhaalmaneuver de voorwielen halfweg de ingehaalde wagen zijn,mag men de de"deur" niet meer sluiten. Massa kreeg in Valencia voor een veel gevaarlijker incident in de pitlane lang na de winst enkel een boete van 10.000€ en daarbij de stupiditeit van Raikonen (beenbreuk van tankman): Ferrari en bernie moeten goeie vriendjes zijn!
Vind je dat nu zelf niet één hoopje bullshit?
Incidenten zoals dat van Massa zijn dit seizoen al meermaals voorgekomen, nooit eerder bestraft. De stupiditeit van Kimi is zijn probleem, en het was zijn tankman, daar heeft niemand zich in te moeien. Dat is een ongeval dat binnen het team moet bekeken worden. En wil nu net het toeval dat de voorwielen van Lewis niet halfweg Kimi's wagen waren. Overigens, kan je een link geven naar waar je dat in het regelement hebt gevonden?

Oh ja, welkom ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

fawlty

Citaat van: the first racer1 op 08 september 2008 - 12:48:22
Hallo iedereen,
In het reglement staat,als bij een inhaalmaneuver de voorwielen halfweg de ingehaalde wagen zijn,mag men de de"deur" niet meer sluiten. Massa kreeg in Valencia voor een veel gevaarlijker incident in de pitlane lang na de winst enkel een boete van 10.000€ en daarbij de stupiditeit van Raikonen (beenbreuk van tankman): Ferrari en bernie moeten goeie vriendjes zijn!
dit gaat over de GP van België , en is al discusieerbaar in een ander topic!
mijn idee over Italië? als er iemand anders durft te winnen dan een ferrari coureur, vinden ze wel iets om hem te bestraffen  :D
hopelijk wordt het even spannend als Spa, maar daar vrees ik voor op dit saaie circuit...
Ja sluw is die Hamilton

scho0634

Citaat van: Eric op 08 september 2008 - 11:49:40
Het is allemaal de fout van Schumacher en Kimi....
Nee hoor. Van Ferrari in het algemeen.

Vrij vertaald: De FIA dus.... ;)

Eric

Citaat van: 0634 op 08 september 2008 - 16:51:24
Citaat van: Eric op 08 september 2008 - 11:49:40
Het is allemaal de fout van Schumacher en Kimi....
Nee hoor. Van Ferrari in het algemeen.

Vrij vertaald: De FIA dus.... ;)
;D ;D

Wat betreft Italië dan....de Macs gaan hier met de overwinning lopen.
Ferrari krijgt een vernedering in eigen huis  :(



dami

incidenten zoals Lewis en kimi komen ook bijna idere race voor, nog nooit zo bestraft als nu.
rarara, en nu ineens wel, hoe zou dat komen, misschien omdat Ferrari het warm krijgt nu. :D

dami

Ik hoop dat Mclaren in Italie ferrari is goed belachelijk ga maken.
Maar ja, oppassen voor de Macs voor eventuele sancties, durf er bijna voor wedden dat ze volgende week, als ze winnen, ze toch weer iets gaan zoeken. >:(

dami

Hey Ferrari2008

ongeval binnen het team heeft fia niets mee te maken.
vorig jaar in Hongarije de strubelingen tussen Alonso en Hamilton, heeft fia wel tussen gekomen.
dat is nu weer het verschil, als het Ferrari is , moet of mag de fia niet tussenkomen.

kaisz

Als ik Hamilton was en ik zou de volgende race winnen, zou ik niet juichen en vragen over hoeveel minuten hij de beker verliest....
Als Ferari 1-2 rijd en hamilton derde zou ik geeneens verschijnen op de podium.

Maar Hamilton wint toch niet, niet zolang de stewards een rode bril ophebben. (de stewards hebben wel de competitie spannender gemaakt, alleen dit was iets TE pro-F).


dami

hoi kaisz

jij hebt tenminste verstand van F1, ben het volkomen met je eens.


Ferrari 2010

Citaat van: dami op 08 september 2008 - 18:45:13
incidenten zoals Lewis en kimi komen ook bijna idere race voor, nog nooit zo bestraft als nu.
rarara, en nu ineens wel, hoe zou dat komen, misschien omdat Ferrari het warm krijgt nu. :D

Toon mij dan maar eens soortgelijke incidenten, alvast succes! En post ze in het topic van de Belgische GP als je wil, dan kan dit topic misschien daarvan gespaard worden :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

1 Massa natuurlijk na 3 overwinningen op rij ;)
2 Hamilton
3 Kubica
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

ibileon

ik gok en hoop dat lois hier met de zegen gaat lopen
Het is vorig weekend bewezen dat de zilveren pijlen sneller zijn dan de red's
Maar dan is het maar te hopen dat ze weer niks gaan uitvinden natuurlijk  ::)
1 hamilton
2 massa
3kimi

TheIceman

1. Massa
2. Kubica
3. Hamilton