Kluns van de race

Gestart door TheIceman, 07 september 2008 - 15:51:28

« vorige - volgende »

Wie is voor jullie de kluns van de race?

Raikkonen
9 (37.5%)
Piquet
6 (25%)
Nakajima
3 (12.5%)
Kovalainen
1 (4.2%)
Iemand anders, wie?
5 (20.8%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 12 september 2008 - 15:51:28

Folkert

Citaat van: Wizard op 08 september 2008 - 14:29:01
Citaat van: Burorri op 08 september 2008 - 00:25:24
Het is wel een fout van Kimi dat hij op dat punt naast de baan reed, maar dat die auto ineens weg brak kan je hem moeilijk aan rekenen.

Wie wil je het dan aanrekenen? Het uitbreken van zijn auto is een gevolg van een stuurfout. Volgens mij heeft Kimi ook zelf toegegeven dat het zijn eigen fout was.
Weersomstandigheden.
Het was Kimis fout dat hij te veel pushte en zo naast de baan kwam ja. En dan kan je indirect ook wel stellen dat hij daardoor door eigen fout van de baan vloog. Maar dat had ook op het rechte stuk kunnen gebeuren in mijn ogen.

Ik zal de beelden nog eens kijken
maar volgens mij breekt hij ineens naar links uit.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Burorri op 08 september 2008 - 14:37:37
Weersomstandigheden.

Die zijn er voor iedereen.

CitaatHet was Kimis fout dat hij te veel pushte en zo naast de baan kwam ja.

Juist, dus kun je het hem weldegelijk aanrekenen.

CitaatIk zal de beelden nog eens kijken
maar volgens mij breekt hij ineens naar links uit.

Kijk maar eens naar de onboardbeelden. Kimi gaat te wijd, komt op het gras, wat met nat weer funest is. Zo verklaarde ook Kimi.

Ferrari 2010

Mja, Lewis is ook regelmatig breed gegaan. Ze mogen beide van geluk spreken dat er naast de dubbele linkse (en zoveel andere plekken) geen gravel ligt, of ze zouden beide het einde niet gehaald hebben. Hetgeen Kimi overkwam had Lewis even goed kunnen overkomen, Kimi had de pech dat net bij zijn uitje de wagen uitbrak en bij Lewis nooit. Ik kan Kimi in ieder geval niets kwalijk nemen, het was één en al chaos, iedereen reed zo maar ergens en hij moest daarin een gevecht uitvechten, sja, shit happens zeg ik dan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Wizard op 08 september 2008 - 14:48:07
Citaat van: Burorri op 08 september 2008 - 14:37:37
Weersomstandigheden.

Die zijn er voor iedereen.

CitaatHet was Kimis fout dat hij te veel pushte en zo naast de baan kwam ja.

Juist, dus kun je het hem weldegelijk aanrekenen.

CitaatIk zal de beelden nog eens kijken
maar volgens mij breekt hij ineens naar links uit.

Maar niet iedereen is zo hefig in gevecht geweest als Lewis en Kimi. Meer mensen gingen wijd en dan is het pure pech dat juist opdat moment je auto uitbreekt. Hij reed recht door op asfalt. En de regen was behoorlijk aan het neer vallen daar. Je kan het Kimi niet voor de volledige 100% aan rekenen. Voor een deel wel ja.
Dan heb ik het idee dat Kimi niet weet wat gras is. Want ik heb het vaak nog terug gezien, maar gras ligt daar volgens mij niet.

Of bedoel je nu weer ander moment dan ik?
Kijk maar eens naar de onboardbeelden. Kimi gaat te wijd, komt op het gras, wat met nat weer funest is. Zo verklaarde ook Kimi.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Waarom zou ik het Kimi niet kunnen aanrekenen? Hij gaat te wijd, niemand anders besturd die Ferrari als hijzelf. Zoals Kimi ook al zei; "hij wilde te veel." 100% Kimi's eigen schuld.

TheIceman

Volgens Tim's regel is het nu einde discussie ;) :)

scho0634

Citaat van: TheIceman op 08 september 2008 - 16:42:08
Volgens Tim's regel is het nu einde discussie ;) :)
En ik hoop vurig dat Tim's regels worden gerespecteerd ;)

Wizard

Citaat van: TheIceman op 08 september 2008 - 16:42:08
Volgens Tim's regel is het nu einde discussie ;) :)

Nog 2 posts.  ;D

scho0634

Citaat van: Wizard op 08 september 2008 - 17:16:04
Citaat van: TheIceman op 08 september 2008 - 16:42:08
Volgens Tim's regel is het nu einde discussie ;) :)

Nog 2 posts.  ;D
Ja, maar dat is niet eerlijk want jullie spreiden jullie discussie nu over meerdere topics ;)

Wizard

Citaat van: 0634 op 08 september 2008 - 16:48:14
Citaat van: TheIceman op 08 september 2008 - 16:42:08
Volgens Tim's regel is het nu einde discussie ;) :)
En ik hoop vurig dat Tim's regels worden gerespecteerd ;)

Citaat van: Tim op 24 augustus 2008 - 21:33:57
Een discussie van 5 posts moet kunnen, alles daarna is naast elkaar praten.

5 posts en daar zijn we nog niet.

Mja, om nu iedere keer te gaan melken als Burorri en ik in discussie zijn, voegt ook bijzonder weinig toe. Nu weet ik niet wat de regels zijn omtrent het offtopic blaten.

scho0634

Ik denk dat je alles niet zo serieus moet nemen. Zeker niet de posts met smilies.

Folkert

Citaat van: Wizard op 08 september 2008 - 15:33:45
Waarom zou ik het Kimi niet kunnen aanrekenen? Hij gaat te wijd, niemand anders besturd die Ferrari als hijzelf. Zoals Kimi ook al zei; "hij wilde te veel." 100% Kimi's eigen schuld.
100% kimis fout dat hij wijd ging ja, maar niet dat de auto uitbrak op asfalt. Dat had net zogoed op het rechtestuk kunnen gebeuren. Of ergens anders. En misschien vergeocht en zoeken naar een oorzaak: Er gaannog steeds geruchten dat de band lek was.

Natuurlijk klinkt dat vergezocht, maar ik wil het niet als 100% kimis fout aan rekenen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Burorri op 08 september 2008 - 18:05:23
100% kimis fout dat hij wijd ging ja, maar niet dat de auto uitbrak op asfalt.

Nu lees eens wat je zelf typt, het is 100% Kimi's fout dat hij te wijd ging, nou daar zijn we het mee eens, alleen, dat hij crashed is een gevolg van het te wijd gaan, waarom is dat niet Kimi's schuld?? Kimi gaat toch te wijd waardoor hij crashed??

Wat jij zegt is, het is mijn eigen schuld dat ik in de rechtbank sta. Ik heb die gozer in elkaar gemept, maar het is niet mijn schuld dat is nu een taakstraf heb. Dat is de rechter zijn schuld want hij heeft me veroordeeld. Slaat toch nergens op???

Ooit gehoord van oorzaak-gevolg??






TheIceman



Op dit filmpje zie je dat hij niks vreemds doet (althans, dat lijkt zo) en dat de wagen gewoon wegbreekt.



Op dit filmpje zie je bij 0:11 dat zijn linkerachterwiel verdacht plat is.

Wizard

Daar knalt die mee de muur in. ;)