Man van de Race: Belgie

Gestart door Folkert, 07 september 2008 - 15:37:07

« vorige - volgende »

Wie is de man van de Race?

Filipe Massa
0 (0%)
Lewis Hamilton
11 (32.4%)
Kimi Raikkonen
6 (17.6%)
Nick Heidfeld
3 (8.8%)
Sebaistian Bourdais
12 (35.3%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Fernando Alonso
2 (5.9%)
Jarno Trulli
0 (0%)
Robert Kubica
0 (0%)
Timo Glock
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 09 september 2008 - 09:36:06
Citaat van: Ferrari 2008 op 09 september 2008 - 07:36:36
Citaat van: Burorri op 08 september 2008 - 18:09:01
Citaat van: 0634 op 08 september 2008 - 16:52:08
KAPPEN!
Wij mogen niet door zeuren over een onderwerp en vervolgens staat 3 andere topics ook vol met andere discussies van welles nietus?

Lekker eerlijk dan weer zeg.
Het is gewoon de manier waarop. Elke zin apart gequote, op elke zin apart gereageerd, dat zijn echt zo'n ongezellige discussies, bovendien zijn jullie in die 3 andere topics ook met diezelfde discussie bezig, dus dat maakt 20 posts en dat is te veel.
Inderdaad, die quote-war toestanden zijn er teveel aan. Vooral Wizard heeft de neiging om posts van Burorri stuk voor stuk te ontleden en daar dan op te reageren.
Misschien dat gewoon niet meer doen? Dan loopt het wel los...

Inderdaad, volledig onleesbaar die posts.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 09 september 2008 - 09:54:10
Citaat van: waard500 op 09 september 2008 - 09:51:51
Ik stem op Bourdais..

Maar 1 ding, waarom heeft hij geen straf gekregen? Hij beukte Trulli zijn race naar de maan. Kova tikte Webber in de rond..maar Webber had geen schade.

Had Kova wel een straf moeten krijgen?
Ik herinner me het incident met Bourdais niet meer, maar het incident met Kova wel. Kova was veel te optimistisch daar, en Webber geeft er veel tijd mee verloren. Kova had die poging niet moeten wagen, dat was nooit gelukt, dus is een drive-trough terecht.
Bourdais was aan het begin van de race, bij de start nog. JE zag hem Trulli letterlijk vooruit d uwen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Jasper op 09 september 2008 - 11:04:10
Inderdaad, volledig onleesbaar die posts.

Is prima te lezen, plus, je ziet gelijk op welk gedeelte van de post ik reageer dus je voorkomt misverstanden.

FerrariMan

Citaat van: Wizard op 09 september 2008 - 17:05:05
Citaat van: Jasper op 09 september 2008 - 11:04:10
Inderdaad, volledig onleesbaar die posts.

Is prima te lezen, plus, je ziet gelijk op welk gedeelte van de post ik reageer dus je voorkomt misverstanden.
Als andere mensen er zich aan storen kan je best aanpassen. Niet? Kwestie van het hier niet op een chatbox te laten uitdraaien... ;)

Wizard

Diegene waarop ik reageer, klaagt niet over onoverzichtelijke posts, zodra diegene dat doet waarmee ik in discussie ben, zal ik het zeker aanpassen.

FerrariMan

Citaat van: Wizard op 09 september 2008 - 17:09:06
Diegene waarop ik reageer, klaagt niet over onoverzichtelijke posts, zodra diegene dat doet waarmee ik in discussie ben, zal ik het zeker aanpassen.
a·so·ci·aal, a·so·ci·aal bn, bw zonder sociaal besef: zich ~ gedragen zonder rekening te houden met anderen

Wizard


sloggerke

Man van de race is voor mij Alonso.
De wetenschap indachtig dat hij met de huidige Renault rijdt heeft hij schitterend gereden.
Al begrijp ik het niet helemaal. Toen Kimi uitviel stond Alonso volgens mij op het podium. (zat te juichen op mij stoel... of liever barkruk..)
Vervolgens zie ik de stand en staat hij op 8.... Om aan te komen op plaats 4...
Volgens mij heeft hij echt voor de allerlaatste (dus de voorlaatste) ronden gekozen voor intermediates. En Heidfeld één ronde voordien.(dus de derdelaatste) (Tenzij Heidfeld Alonso is voorbij gegaan op het circuit?)
Alonso maakte vervolgens 4 plaatsen goed in één ronde. Maar Heidfeld.. daar kon hij net niet meer bij..(Je zag beiden voor de meet nog net Vettel passeren langs alle kanten.)

De eerste ronde van Kimi was anders eveneens fenomenaal.
"Senna-gewijs" was dat! Met even koude banden als de rest (en een vochtige baan in la Source) nog net iets meer ballen hebben dan Massa en vervolgens Hamilton opeten... Nog van die races aub.

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 09 september 2008 - 17:09:06
Diegene waarop ik reageer, klaagt niet over onoverzichtelijke posts, zodra diegene dat doet waarmee ik in discussie ben, zal ik het zeker aanpassen.
Als die persoon de enige is waarvoor je die antwoorden nuttig vind, stuur het hem dan via pm, dan hebben wij er ook geen last van. In pm mag je duizenden berichten sturen naar elkaar, wij zullen er niet over klagen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: sloggerke op 09 september 2008 - 18:44:15

De eerste ronde van Kimi was anders eveneens fenomenaal.
"Senna-gewijs" was dat! Met even koude banden als de rest (en een vochtige baan in la Source) nog net iets meer ballen hebben dan Massa en vervolgens Hamilton opeten... Nog van die races aub.
Alleen deed Senna het bij 5 rijders in 1 ronde en Kimi 'slechts' 2 in 2 rondes... ;)

Folkert

Citaat van: 0634 op 10 september 2008 - 08:34:38
Citaat van: sloggerke op 09 september 2008 - 18:44:15

De eerste ronde van Kimi was anders eveneens fenomenaal.
"Senna-gewijs" was dat! Met even koude banden als de rest (en een vochtige baan in la Source) nog net iets meer ballen hebben dan Massa en vervolgens Hamilton opeten... Nog van die races aub.
Alleen deed Senna het bij 5 rijders in 1 ronde en Kimi 'slechts' 2 in 2 rondes... ;)
En het weer was volgens mij slechter ook. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: Wizard op 09 september 2008 - 17:05:05
Citaat van: Jasper op 09 september 2008 - 11:04:10
Inderdaad, volledig onleesbaar die posts.

Is prima te lezen, plus, je ziet gelijk op welk gedeelte van de post ik reageer dus je voorkomt misverstanden.

Je verwacht dat ik de vorige post ineens ook wil herlezen? Want daar dwing je me toe als je je post zo schrijft. Maak toch gewoon een samenhangende, leesbare post. Dan zal ik je posts ook lezen, wie weet staat ernog iets interessants in.

Citaat van: Wizard op 09 september 2008 - 17:09:06
Diegene waarop ik reageer, klaagt niet over onoverzichtelijke posts, zodra diegene dat doet waarmee ik in discussie ben, zal ik het zeker aanpassen.

Je schrijft op een forum voor iedereen. Als je voor één persoon schrijft, zet het dan in een PM en niet op het forum.

scho0634

Fenomenaal mooi avatar trouwens, Jasper ;)