Man van de Race: Belgie

Gestart door Folkert, 07 september 2008 - 15:37:07

« vorige - volgende »

Wie is de man van de Race?

Filipe Massa
0 (0%)
Lewis Hamilton
11 (32.4%)
Kimi Raikkonen
6 (17.6%)
Nick Heidfeld
3 (8.8%)
Sebaistian Bourdais
12 (35.3%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Fernando Alonso
2 (5.9%)
Jarno Trulli
0 (0%)
Robert Kubica
0 (0%)
Timo Glock
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Hawthorn2

Citaat van: Silversource op 07 september 2008 - 16:57:56
Voor mij was het Kimi. Wie had verwacht dat hij zo snel op stoom kwam, iets wat wel anders was in the laatste 3 races.
Bourdais had het enorm goed gedaan , iets wat ik eerder van Vettel had verwacht.
Ik hoop dat Bourdais zo verder gaat, zodat hij volgend jaar ook nog een kans krijgt.  8) Voor Kimi is de strijd dit jaar helaas gestreden.  :'( Hoop maar dat hij in staat is om voor Massa wat kastagnes uit het vuur te halen.  :-\

Forza F1

1. Bourdais (mooi in zo'n Torro Rosso!!)
2. Raikkonen (jammer van foutje op't einde)

Kimi heeft dit seizoen al wat pech gehad, en ook al lijkt het alsof hij de laatste races supertraag rijdt, hij kan nog steeds wereldkampioen worden.

PS: even tussenstanden van DHL fastest lap award (na Spa)
1. Raikkonen (8x)
2. Heidfeld (2x)
3. Kovalainen (2x)
4. Massa (1x)

Massa is goede kwalificatierijder, maar in de race is Kimi over't algemeen sneller, hij zal nog terugkomen !!!  8)

FerrariMan

Citaat van: Forza Ferrari op 07 september 2008 - 17:36:19
maar in de race is Kimi over't algemeen sneller
Daar heb ik dit seizoen niet veel van gemerkt.

Folkert

Ik ga toch voor Kimi. Kimi, Hamilton en Bourdais hebben in mijn ogen toch iets van de race gemaakt. Kimi door gewoon weer te bewijzen dat hij het nog zeker heeft.
Hamilton door zijn(enigsinds twijfelachtige) inhaalactie. Bourdais door mooi en opvallend te rijden.

Massa heft geen moment er voor mij uitgesprongen, maar rijd wel heel solide naar de 2de stek. Jammer genoeg leverd dat hem nu denk ik de 1sste coureur status op bij Ferrari.
Zou mooi zijn als Massa en Hamilton 2 races uit vallen of slecht scoren.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros


Forza F1

Citaat van: FerrariMan op 07 september 2008 - 17:41:02
Citaat van: Forza Ferrari op 07 september 2008 - 17:36:19
maar in de race is Kimi over't algemeen sneller
Daar heb ik dit seizoen niet veel van gemerkt.

Toch is het zo, fastest lap resultaten liegen er niet om :)
Hij kan wel als hij wil, zoveel is duidelijk. Ik geloof niet dat hij nu minder motivatie heeft dan tevoren, integendeel !!

Folkert

Ik ga voor Massa als geluksvogel van de race. Was vandaag de mindere van de 3. Zou het erg heel erg kut en zonde vinden als Raikkonen op deze manier en de titel verliest en 2de rijder word.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 07 september 2008 - 19:08:29
Ik ga voor Massa als geluksvogel van de race. Was vandaag de mindere van de 3. Zou het erg heel erg kut en zonde vinden als Raikkonen op deze manier en de titel verliest en 2de rijder word.
Die positie krijgt hij niet alleen door vandaag hé. De voorbije races was hij ondermaats, mede daardoor is hij nu met grote kans de 2de viool.

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 07 september 2008 - 19:40:22
Citaat van: Burorri op 07 september 2008 - 19:08:29
Ik ga voor Massa als geluksvogel van de race. Was vandaag de mindere van de 3. Zou het erg heel erg kut en zonde vinden als Raikkonen op deze manier en de titel verliest en 2de rijder word.
Die positie krijgt hij niet alleen door vandaag hé. De voorbije races was hij ondermaats, mede daardoor is hij nu met grote kans de 2de viool.
Ja dat is wel zo. Maar vandaag was het er op of er onder voor Kimi. Was hij op de baan gebleven had hij 10 kostbare punten gewonnen en had Massa 4 punten minder. Dan was de titel nog inzicht, nu amper.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

Citaat van: Burorri op 07 september 2008 - 19:54:20
Dan was de titel nog inzicht, nu amper.

Vorig jaar 17 punten goedgemaakt op twee races. Nu met vijf races nog 21 punten ... op zich is het nog altijd meer mogelijk dan dat ze vorig jaar als mogelijk achtte :)

Folkert

Citaat van: Doefie op 07 september 2008 - 21:29:11
Citaat van: Burorri op 07 september 2008 - 19:54:20
Dan was de titel nog inzicht, nu amper.

Vorig jaar 17 punten goedgemaakt op twee races. Nu met vijf races nog 21 punten ... op zich is het nog altijd meer mogelijk dan dat ze vorig jaar als mogelijk achtte :)
Dat is wel zo, maar vorig jaar werd er geblunderd door HAmilton. En ja Hamilton kan als nog uitvallen. Maar redelijkerwijs zie ik het neit meer gebeuren voor Kimi. En voor Massa ook niet denk ik. Hamilton zal er met de titel van door gaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Burorri op 07 september 2008 - 21:43:16
Citaat van: Doefie op 07 september 2008 - 21:29:11
Citaat van: Burorri op 07 september 2008 - 19:54:20
Dan was de titel nog inzicht, nu amper.

Vorig jaar 17 punten goedgemaakt op twee races. Nu met vijf races nog 21 punten ... op zich is het nog altijd meer mogelijk dan dat ze vorig jaar als mogelijk achtte :)
Dat is wel zo, maar vorig jaar werd er geblunderd door HAmilton. En ja Hamilton kan als nog uitvallen. Maar redelijkerwijs zie ik het neit meer gebeuren voor Kimi. En voor Massa ook niet denk ik. Hamilton zal er met de titel van door gaan.
Alleen als de FIA daarmee accoord gaat, he.

Wizard

Citaat van: Burorri op 07 september 2008 - 19:08:29
Ik ga voor Massa als geluksvogel van de race. Was vandaag de mindere van de 3. Zou het erg heel erg kut en zonde vinden als Raikkonen op deze manier en de titel verliest en 2de rijder word.

Massa de mindere? Hij hield wel zijn Ferrari op de baan daar waar Kimi 2 maal spinde, Hamilton toucheerde en crashte. Noem ik rijkwaliteit, niet geluk.

Man van de race; Boudrais en Vettel reden een leuke race maar ook de prestatie van Heidfeld mag niet ongezien blijven. Toch een coureur die onder vuur ligt, maar Kubica weet voor te blijven. Netjes.

Folkert

Citaat van: Wizard op 07 september 2008 - 22:28:24
Citaat van: Burorri op 07 september 2008 - 19:08:29
Ik ga voor Massa als geluksvogel van de race. Was vandaag de mindere van de 3. Zou het erg heel erg kut en zonde vinden als Raikkonen op deze manier en de titel verliest en 2de rijder word.

Massa de mindere? Hij hield wel zijn Ferrari op de baan daar waar Kimi 2 maal spinde, Hamilton toucheerde en crashte. Noem ik rijkwaliteit, niet geluk.

Man van de race; Boudrais en Vettel reden een leuke race maar ook de prestatie van Heidfeld mag niet ongezien blijven. Toch een coureur die onder vuur ligt, maar Kubica weet voor te blijven. Netjes.
Ik basseer mijn mening niet op 2 rondes.
Vandaag kon hij behalve aan het eind van de race niets doen om te winnen. Maar Hamilton toucheerde? Het leek mij eerder andersom. Kimi volgde de racelijn, Hamilton had al in de ankers gemoeten. Er was daar gewoon geen ruimte. Die crash was gewoon domme pech. De auto brak ineens weg en nu had hij de pech dat hij de muur in ging. Voor het zelfde geld spinde hij alleen.
Massa spinde vandaag geloof ik ook nog een keer in de regen.
Kimi nam te veel risicos misschien, maar de kluns van de race is hij zeker neit.
Trotse vader van Rosalie(L)