Man van de Race: Belgie

Gestart door Folkert, 07 september 2008 - 15:37:07

« vorige - volgende »

Wie is de man van de Race?

Filipe Massa
0 (0%)
Lewis Hamilton
11 (32.4%)
Kimi Raikkonen
6 (17.6%)
Nick Heidfeld
3 (8.8%)
Sebaistian Bourdais
12 (35.3%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Fernando Alonso
2 (5.9%)
Jarno Trulli
0 (0%)
Robert Kubica
0 (0%)
Timo Glock
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Folkert

You know the drill


Nieuw topic, weet neit hoe je een poll toevoegd aan een oud bericht(als dat uberhaubt kan :P)
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Felipe Massa
Sebastien Bourdais ;)

Bourdais.

Doefie

Je bent "iemand anders" vergeten. En zet ze volgende keer is in volgorde ;D

Mijn stem is in elk geval gegaan naar Sébastien Bourdais, met Kimi Räikkönen op een tweede plaats.

Tim C

Bourdais, jammer van dat gemiste podium

Folkert

Zelf twijfel ik nog wel.

Hoewel ik toch geneigd ben Kimi te zeggen, ben ik er niet zeker van.
Hij maakte een fout, maar zijn race was zeer goed. En met regen is het toch net weer wat anders.
Lewis reed ook goed en maakte Briljante moves, hoewel ik niet helemaal zeker ben of ze wel door de beugel konden.  

Hele race gezien ga ik voor Kimi
Laatste ronden zou ik voor Lewis gaan.

@Theiceman: hahaha, ja zal nog ff veranderen :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Burorri op 07 september 2008 - 15:42:01
Hij maakte een fout, maar zijn race was zeer goed. En met regen is het toch net weer wat anders.
Lewis reed ook goed en maakte Briljante moves, hoewel ik niet helemaal zeker ben of ze wel door de beugel konden.

Waarom zie ik daar zoveel tegenstrijdige omschrijvingen in :)

Folkert

Citaat van: Doefie op 07 september 2008 - 15:44:41
Citaat van: Burorri op 07 september 2008 - 15:42:01
Hij maakte een fout, maar zijn race was zeer goed. En met regen is het toch net weer wat anders.
Lewis reed ook goed en maakte Briljante moves, hoewel ik niet helemaal zeker ben of ze wel door de beugel konden.

Waarom zie ik daar zoveel tegenstrijdige omschrijvingen in :)
Omdat die er ook in zit :P

Ik twijfel zelf nog heel erg :)
Probeerde het alleen maar te relativeren en kijken wat nou eigenlijk mijn keuze zou worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Laatste rondje van alonso was wel aardig, van 8 naar 4 geloof ik. Maar dat zagen we niet.

Jasper

Hij ging OP de finish nog voorbij Vettel dacht ik. Zag er wel geniaal uit. ;D Reed hij ook op intermediates?

Er waren veel mannen die ik goed vond rijden vandaag. Hamilton, Räikkönen, Bourdais, Kovalainen. Nog even wachten wie ik ga kiezen...

Folkert

Citaat van: Jasper op 07 september 2008 - 16:26:35
Hij ging OP de finish nog voorbij Vettel dacht ik. Zag er wel geniaal uit. ;D Reed hij ook op intermediates?

Er waren veel mannen die ik goed vond rijden vandaag. Hamilton, Räikkönen, Bourdais, Kovalainen. Nog even wachten wie ik ga kiezen...
Alonso ging ook naar binnen voor Inters
Trotse vader van Rosalie(L)

zeph

Slimste man van de wedstrijd: Heidfeld. 2 ronden voor het einde een bandenwissel en dan naar het podium rijden  8)
Meest indrukwekkende prestatie: Bourdais.
Grootste pechvogel: Webber.


Doefie

Citaat van: zeph op 07 september 2008 - 16:34:38
Slimste man van de wedstrijd: Heidfeld. 2 ronden voor het einde een bandenwissel en dan naar het podium rijden  8)
Meest indrukwekkende prestatie: Bourdais.
Grootste pechvogel: Webber.

Ben ik het niet mee eens (welkom op het forum trouwens ;) ). Heidfeld heeft het niet zo slim gespeeld, 9/10 coureurs die nog rondreden gingen binnen voor bandenwissel. Had Bourdais net als Hamilton of Massa zo'n voorsprong gehad was hij derde, hadden de coureurs rond hem blijven doorrijden was hij 3, 4, 5 of 6 geweest :)

_Makke_

Man van de race is voor mij Bourdais, al is hij eerder de man van het weekend. Op 2 en 3 zitten voor mij Hamilton en Raikkonen.

Silversource

Voor mij was het Kimi. Wie had verwacht dat hij zo snel op stoom kwam, iets wat wel anders was in the laatste 3 races.
Bourdais had het enorm goed gedaan , iets wat ik eerder van Vettel had verwacht.