GP van België

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2008 - 09:15:32

« vorige - volgende »

Eric

Citaat van: FerrariMan op 08 september 2008 - 17:15:52
Onboard beelden bij Hamilton van dat hele moment:

mmmmhhh lijkt dat Wonderboy niet echt van het gas gaat precies


Wizard

Juist, dus een terechte straf als je het mij vraagt.

Wizard

Citaat van: McChouffe op 08 september 2008 - 16:52:58
Citaat van: Wizard op 08 september 2008 - 16:40:11
Alonso kreeg in Suzuka 2005 exact dezelfde straf, dus waarom Hamilton nu vrijpleiten?

Interessante opmerking, Alonso zat zelfs eigenlijk al verder voorbij Klien dan Hamilton voorbij Kimi.




Dat klopt, maar Alonso geeft langer zijn positie terug dan Hamilton die eigenlijk zijn aanval niet afbreekt, wat Alonso wel weer doet.

Toch?

scho0634

Lewis reed 6 km langzamer dan Kimi over start finish en Charlie Withing vond het okee. Tja....

FerrariMan

Citaat van: Eric op 08 september 2008 - 17:18:18
Citaat van: FerrariMan op 08 september 2008 - 17:15:52
Onboard beelden bij Hamilton van dat hele moment:

mmmmhhh lijkt dat Wonderboy niet echt van het gas gaat precies


Om heel eerlijk te zijn, dat lijkt me ook niet. Hij probeert het heel sluw te spelen.
Een straf is echt wel terecht. Sommigen hier roepen dat Lewis er zowiezo toch voorbij had gegaan en ze daarom die straf hadden moeten laten vallen maar dat is onzin. In zo'n sport kan je niet afgaan op veronderstellingen. Maar toch, in de juiste context hadden de stewards hem een geldboete of een tijdstraf moeten geven in de volgende kwalificaties.

Weet iemand trouwens hoeveel sancties McLaren op 2 jaar tijd al verzameld heeft? Dat zou ik graag eens willen weten.  :)

Wizard

@0634; Heeft Charlie Withing  Lewis dan een "GO" gegeven??

Jasper

Nee, maar wel na de race dat hij er niets aan vond.

Wizard

Logisch, ze willen onder de straf uitkomen. ;)

FerrariMan

Citaat van: 0634 op 08 september 2008 - 17:24:00
Lewis reed 6 km langzamer dan Kimi over start finish en Charlie Withing vond het okee. Tja....
Weeral zo'n wiedes antwoord.

1. Akkoord, 6 km/u langzamer. Maar de beelden zeggen toch duidelijk dat dit niet genoeg was om zijn gewonnen voordeel in de chicane terug af te staan.
2. Whiting heeft dit op welgeteld 1 minuut tijd gezegd, minder zelfs. De stewards erna hebben 2 uur nodig gehad om eruit te geraken.

Gaan we ons nu allemaal verstoppen achter een overhaaste beslissing van Whiting die wij trouwens nooit zelf hebben kunnen horen/zien?

En nogmaals, ik ben het ook niet eens met de straf. Helemaal niet.

Citaat van: Jasper op 08 september 2008 - 17:28:21
Nee, maar wel na de race dat hij er niets aan vond.
Dat heb ik dan gemist? Kan ik dat ergens terug lezen?

dami

Dit  is gewoon een belachelijk en kinderachtige straf.
Ferrari moet en zal kampioen worden, dat heeft de fia en de rest van die idiote stewards nu nog eens bewezen.
Op welke manier speelt geen rol, denk dat Ferrari de fia regelmatig wel eens een envelopje toesteekt.
Het zijn allemaal idioten, mijn liefde voor F1 staat nu op een laag pitje.

dami

2 weken geleden hebben ze massa ocharme een boete van 10000 € opgelegd.
die man zal nu wel een boke minder eten ;D

Wizard

Je punt? Echt anti-Hamilton is de FIA ook weer niet hoor, dus ik geloof wel in de objectiviteit.

dami

dat de stewards er 2 uur overgedaan hebben was waarschijnlijk om al dat geld te tellen :P ;D :D

dami

ze maken gewoon deze sport kapot door partij te kiezen >:(

kurto

het was gewoon duidelijk dat lewis de laatste ronde's veel sneller was dan kimi en de overwinning ging pakken, waarom hem dan een straf geven die hem de overwinning kost ? mclaren krijgt steeds een zwaardere straf dan ferrari omdat de FIA liever een rooie wagen vooraan ziet .