GP van België

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2008 - 09:15:32

« vorige - volgende »

ibileon

zoals ik al zei kunnen we hier nog uren over praten
maar wanneer lois kimi terug liet paseren deed kimi ook een fout door meer dan een keer vanrijlijn te veranderen dus beide
in de fout en als we eerlijk moeten zijn was hamilton gewoon sneller dan kimi dus was hem vroeg of laat gepaseerd

scho0634

Het was gewoon een prachtig gevecht, waarbij er twee wilden winnen. Chapeau.

Verder vind ik het overdreven gezeur. Niets aan de hand. Gewoon een eerlijk gevecht.

scho0634

http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-7785.html

Ik weet niet of die hier al gepost was, maar dit zou echt een dieptepunt in de histroie van de Fia zijn...

Folkert

Citaat van: 0634 op 07 september 2008 - 17:50:20
http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-7785.html

Ik weet niet of die hier al gepost was, maar dit zou echt een dieptepunt in de histroie van de Fia zijn...
Ik moet eerlijk zeggen dat de Actie wel erg discutabel is. Kimi lag meer dan een neuslengt voor in die bocht. Was hij wijd gegaan om Hamilton ruimte te geven was Hamilton er voorbij.
Ik nijg eigenlijk meer naar straf voor Hamilton, dan geen straf.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Tja, dat zag je al van ver aankomen. Zeker gezien McLaren vorig jaar in het vizier van de FIA en Stewards is gelopen.

scho0634

Citaat van: Burorri op 07 september 2008 - 18:00:17
Citaat van: 0634 op 07 september 2008 - 17:50:20
http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-7785.html

Ik weet niet of die hier al gepost was, maar dit zou echt een dieptepunt in de histroie van de Fia zijn...
Ik moet eerlijk zeggen dat de Actie wel erg discutabel is. Kimi lag meer dan een neuslengt voor in die bocht. Was hij wijd gegaan om Hamilton ruimte te geven was Hamilton er voorbij.
Ik nijg eigenlijk meer naar straf voor Hamilton, dan geen straf.
Hamilton mist de chicane omdat Kimi hem aantikt, tja. En dan nog geeft hij die plek terug. Ik zou dit echt competitievervalsing vinden. Dan kunnen we maar beter zeggen dat er helemaal geen duels meer mogen worden utigevochten.

waard500

Trulli had een geweldige start :D Helaas beukte Bourdais zijn wagen naar de ***** :(:( :'(

Laatste ronden waren erg leuk door de regen :D Jammer dat Heidfeld nog podium pakt, ik gun het liever een ander.

Volgende week Monza!!!
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

_Makke_

Oké, dit volstaat. Ik bekijk dit jaar geen enkele race meer. Of ik de andere seizoen nog kijk hangt er vanaf. Wat een zieke boel bij de FIA.

scho0634

FIA verpest alles. Wat een ongehoorde klootzakken. Wat een onrecht.

Voor het eerst geloof ik dat de F voor een teamnaam staat.

ibileon

vind dat we lang moeten wachten op het uiteindelijke verdict  :-\
het is idd zeer discutabel deze actie's maar zoals hier nog vermeld word het is en blijf een race
binnenkort durft niemand no een actie ondernemen en word deze topsport volgens mij een flopsport.

TheIceman

Citaat van: ibileon op 07 september 2008 - 18:06:25
vind dat we lang moeten wachten op het uiteindelijke verdict  :-\
het is idd zeer discutabel deze actie's maar zoals hier nog vermeld word het is en blijf een race
binnenkort durft niemand no een actie ondernemen en word deze topsport volgens mij een flopsport.


Het uieindelijke verdict is er al ;)

De FIA verpest het op deze manier.

scho0634

Citaat van: ibileon op 07 september 2008 - 18:06:25
vind dat we lang moeten wachten op het uiteindelijke verdict  :-\
het is idd zeer discutabel deze actie's maar zoals hier nog vermeld word het is en blijf een race
binnenkort durft niemand no een actie ondernemen en word deze topsport volgens mij een flopsport.

Het verdict is al gevallen, hoor.

Hamilton is p4

Folkert

Over het slingeren van Kimi ben ik kort.
Dat is 1 keer van lijn veranderen en 2/3 keer slingeren.

@Jasper: Mm, dat tikje heb ik niet gezien, maar je kan het ook omdraaien en zeggen dat Hamilton Kimi aan tikt. Zoals ik het zie: Kimi ligt meer dan een neuslengt voor, de bocht gaat linksaf. Kimi volgt de race lijn en Hamilton moet dan zich gewonnen geven en remmen. Ik ben natuurlijk geen coureur, en wet neit wat de gevolgens zijnv an remmen op dat punt(of gas los laten.)
Maar de manier die hij verkoos was wat te makkelijk en won hij  te veel tijd.

Het terug geven van de plek vond ik maar een half half actie eigenlijk. Want hij reed albijna op zelfde snelheid als Kimi. Slim gedaan is het zeker wel. Helemaal omdat het kennelijk nog onduidelijk is wat de regels hier om trent zijn.


Maar ik baal nog steeds. Kimi had moeten winnen. Op die fatale fout na reed hij sterk. Hij verdiende deze overwinning meer dan Hamilton. Maar dat maakt de overwinning van Hamilton neit onverdiend, want hij reed contineu in de buurt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 07 september 2008 - 18:02:13
Citaat van: Burorri op 07 september 2008 - 18:00:17
Citaat van: 0634 op 07 september 2008 - 17:50:20
http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-7785.html

Ik weet niet of die hier al gepost was, maar dit zou echt een dieptepunt in de histroie van de Fia zijn...
Ik moet eerlijk zeggen dat de Actie wel erg discutabel is. Kimi lag meer dan een neuslengt voor in die bocht. Was hij wijd gegaan om Hamilton ruimte te geven was Hamilton er voorbij.
Ik nijg eigenlijk meer naar straf voor Hamilton, dan geen straf.
Hamilton mist de chicane omdat Kimi hem aantikt, tja. En dan nog geeft hij die plek terug. Ik zou dit echt competitievervalsing vinden. Dan kunnen we maar beter zeggen dat er helemaal geen duels meer mogen worden utigevochten.
Wanneer heeft Kimi hem dan aangetikt? Dat moet je me eens uitleggen.
Overigens, het is definitief denk ik, daarnet op het 6u journaal gehoord dat hij teruggezet is naar p4.
Had Kimi dit geweten, dan had hij waarschijnlijk de race gewonnen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

ibileon

F1 de grootste flopsport allertijden  :'(