GP van België

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2008 - 09:15:32

« vorige - volgende »

janke

Some things are too important to be left in the past.

robbert

ferrari aardig op dreef, maken zeker een goeie kans voor de overwinning. Morgen terug vroeg op om terug te vertrekken naar het circuit :D

scho0634

Als het droog blijft gaat Ferrari 'simpel' winnen.

Massa voorop.

Supermariobros

De laatste vrije training wordt gereden op een natte baan. Wat wordt het straks?

FerrariMan

Zenden ze die ergens uit?

Jasper

Ik heb RTBf gecheckt en de links op de vorige pagina, maar geen succes. :(


Wizard

Citaat van: Supermariobros op 06 september 2008 - 11:28:44
De laatste vrije training wordt gereden op een natte baan. Wat wordt het straks?

Huh? Het is droog hoor.


Ferrari 2010

#84
Mooie tijd van Bourdais! Voor mij is het duidelijk dat die Ferrari-blok de beste is :) Nu nog hopen dat hij het uithoudt :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Bourdais, jongens toch  :o
Timo's nieuwe helm.

Supermariobros

Citaat van: Wizard op 06 september 2008 - 11:47:32
Citaat van: Supermariobros op 06 september 2008 - 11:28:44
De laatste vrije training wordt gereden op een natte baan. Wat wordt het straks?

Huh? Het is droog hoor.

Op het einde werd het droog,daar heb je gelijk in.

fawlty

hamilton op pole! hopelijk flitst massa er weer niet voorbij met de start. als het regent gaat het leuk worden en slagen de kansen van lewis. alsnog wordt het mijn mooiste GP... daar ik als VIP ga kijken. wel vroeg vertrekken, om negen uur zijn we daar al voor ons champagne ontbijt! jullie veel plezier in jullie zetel gewenst  8) :P
Ja sluw is die Hamilton

FerrariMan

Citaat van: fawlty op 06 september 2008 - 19:56:17
hamilton op pole! hopelijk flitst massa er weer niet voorbij met de start. als het regent gaat het leuk worden en slagen de kansen van lewis. alsnog wordt het mijn mooiste GP... daar ik als VIP ga kijken. wel vroeg vertrekken, om negen uur zijn we daar al voor ons champagne ontbijt! jullie veel plezier in jullie zetel gewenst  8) :P
In mijn zetel ben ik ook een VIP.  :)


scho0634