GP van België

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2008 - 09:15:32

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Jasper op 01 september 2008 - 00:43:41
Volgens mij heeft de FIA daar niks aan te zeggen, maar ik kan me vergissen.

Er stond duidelijk, dat de FIA niet tevreden is over de lengte van het circuit, maar als ze inderdaad niks aan te zeggen en Francorchamps wil het circuit niet veranderen, dan kunnen we weer afscheid nemen van het circuit, de FIA kennende

Jasper

Waar stond dat duidelijk? De post van leprofesseur is het eerste en enige dat ik hiervan heb gehoord.

Het is trouwens vooral Bernie Ecclestone die in handen heeft waar er GP's gereden worden. En aangezien Ecclestone sinds kort zelf de promotor is van de Belgische GP, zie ik Spa-Francorchamps nog wel een heel aantal jaren veilig.

Ferrari 2010

Ik vind het ook nergens terug. En niet tevreden zijn met de lengte is nog steeds iets anders dan het gaan verbouwen. (Hoewel, als die mannen daar iets in hunne kop hebben ...). Maar ik geloof niet dat Wallonië er mee akkoord zou gaan, desnoods moeten ze milquet er maar op zetten, die geeft toch niet af ;) Ik geloof overigens niet dat er iemand van de teams of de piloten die het goed zou vinden het circuit aan te passen (niet dat die bepaald iets te zeggen hebben, maar toch).
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Nee, ze meoten er inderdaad van afblijven. Maar ja heb ook vaker het idee dat als Max/Eclestone of de FIA iets in hun hoofd haald dat ze het doen. Maar kan me inderdaad neit voorstelle dat dit reeele plannen zijn. Temeer ook omdat Bernie promoter is van Spa.
En i kdenk dat Teams en Fans gaan klagen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

F1-club.be is met het nieuws gekomen, het is ondertussen zelfs al overgenomen door F1-live. Volgens hen zou het bos tussen Pouhon en Blanchimont al deels weggehaald zijn en het terrein al gelijkgetrokken om nieuw asfalt te leggen...

leproffesseur

Jammer  :-[
Van dit soort circuits zouden ze moeten afblijven.

Ferrari 2010

#21
Volgende week zullen we wel te zien krijgen of dat van dat gelijk trekken waar is. Wat eigenlijk nog niet wil zeggen dat het circuit verkort wordt, ik geloof niet dat ze het circuit effectief zullen inkorten, hooguit een extra stuk leggen tussen pouhon en blanchimont zodat raceklasses die dat willen eventueel rechtdoor kunnen. Enfin, dat is allessinds wat ik hoop. Het zou me verbazen dat ze zo'n mooi circuit effectief zouden opgeven. Ik kan begrijpen dat men het lastig vindt dat het circuit zo lang is, maar om het effectief definitief in te korten, dat wil toch niemand op zen geweten hebben?

**edit**
http://f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=2104
Een grotere grindbak aan Bruxelles (= Rivage, toch?), maar hij noemt dat bocht 10, 10 is toch de dubbele linkse (pouhon)?

Ik geloof er niet veel van dat ze het effectief drastisch gaan wijzigen. Af en toe een naaldbos platleggen en gelijk trekken is niets speciaals in de ardennen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

1. KOV
2. KUB
3. BAR

ik ga voor een lekkere regenrace.

Doefie


Jasper

Citaat van: TheIceman op 01 september 2008 - 17:48:05
ik ga voor een lekkere regenrace.

Voorlopige voorspellingen geven een paar buitjes op zaterdagmiddag en een droge zondag, maar het is nog te vroeg om zeker te zijn.

TheIceman

Citaat van: Jasper op 01 september 2008 - 18:53:44
Citaat van: TheIceman op 01 september 2008 - 17:48:05
ik ga voor een lekkere regenrace.

Voorlopige voorspellingen geven een paar buitjes op zaterdagmiddag en een droge zondag, maar het is nog te vroeg om zeker te zijn.

Mijn bronnen spreken dat weer totaal tegen :P
En ik weet dat MSN op het eerste niet echt zo betrouwbaar lijkt maar in het jaar dat ik het gebruik heeft het er nog niet vaak naast gezeten.

TimoGlockfan

Timo will strike again  8)
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Citaat van: TheIceman op 01 september 2008 - 19:36:48
Citaat van: Jasper op 01 september 2008 - 18:53:44
Citaat van: TheIceman op 01 september 2008 - 17:48:05
ik ga voor een lekkere regenrace.

Voorlopige voorspellingen geven een paar buitjes op zaterdagmiddag en een droge zondag, maar het is nog te vroeg om zeker te zijn.

Mijn bronnen spreken dat weer totaal tegen :P
En ik weet dat MSN op het eerste niet echt zo betrouwbaar lijkt maar in het jaar dat ik het gebruik heeft het er nog niet vaak naast gezeten.
Jouw bronnen spreken altijd alles tegen als het over het weer gaat ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Some things are too important to be left in the past.

waard500

1 Kimi
2 Ham
3 Massa
4 Trulli
5 Kubica
6 Kova
7 Webber
8 Alonso
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009