GP van België

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2008 - 09:15:32

« vorige - volgende »

Supermariobros

Volgend weekend wordt onze eigenste Grand Prix verreden, op 's werelds mooiste baan in Spa-Francorchamps. Kan Raikkonen, op de baan waar hij het hele jaar door zou willen racen, terugslaan na een paar mindere maanden? Of Is de combinatie Hamilton-McLaren te sterk voor het Ferrari-duo?

Shoot!

meatball

Ik hoop toch op Massa,ik heb al een paar keer die ijsjesman zien winnen toen ik daar was,dus nu aub niet meer.
1 Massa de man in form
2 Hamilton de man op weg naar de titel
3 Kimi de man in een dipje maar wel op zijn favoriet ciruit.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Eric

Ik hoop dat Kimi uit zijn dipje geraakt hier, voor de een of andere reden doet het me denken aan Mika Hakkinen zijn laatste seizoenen...hij kreeg het ook niet meer voor elkaar. :'(

leproffesseur

Er kunnen 3 redenen zijn voor zijn minder presteren:-de wagen ligt hem minder goed dan Massa.
                                                                                     -ofwel is Massa is gewoon beter dan vorig jaar.
                                                                                     -Hij is minder gefocust en gemotiveert.
Ik denk dat het een combinatie is van de laaste 2 al is het gat met Massa(6 punten )klein en pech gehad want staat
niet zo scherp al vorig seizoen.Volgende week zullen we zien want de komende 2 gp zijn cruciaal.

Wizard

Mischien wel. ;) Mja, dat houd niet in dat Kimi persé moet winnen om reëele kanshebber te blijven.

robbert

ik zeg het al de hele tijd, dat raikkonen niet meer gemotiveerd is, massa mag van mij winnen

Jasper

Citaat van: Eric op 30 augustus 2008 - 20:50:25
Ik hoop dat Kimi uit zijn dipje geraakt hier, voor de een of andere reden doet het me denken aan Mika Hakkinen zijn laatste seizoenen...hij kreeg het ook niet meer voor elkaar. :'(
Met het verschil dat Kimi veel te jong is om te stoppen...

leproffesseur

Hij kan gerust nog mee tot 2001 al moet hij proberen na 2009
bij een ander team te rijden.Ferrari is de laaste 11 jaar 10 jaar
heel goed geweest maar je hebt geen glazen bol nodig om te
weten dat ze het beste gehad hebben en er misschien zelfs een
"crissis periode " aankomt voor enkele jaren.Volgend jaar zou door
de veranderingen aan het regelement de kwaliteiten van een rijder
duidelijker zichtbaar moeten zijn en dat moet Kimmi wel liggen.

meatball

Citaat van: leproffesseur op 31 augustus 2008 - 15:54:51
Hij kan gerust nog mee tot 2001 al moet hij proberen na 2009
bij een ander team te rijden.Ferrari is de laaste 11 jaar 10 jaar
heel goed geweest maar je hebt geen glazen bol nodig om te
weten dat ze het beste gehad hebben en er misschien zelfs een
"crissis periode " aankomt voor enkele jaren.Volgend jaar zou door
de veranderingen aan het regelement de kwaliteiten van een rijder
duidelijker zichtbaar moeten zijn en dat moet Kimmi wel liggen.
2001 volledig mee eens ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: Jasper op 31 augustus 2008 - 12:41:21
Citaat van: Eric op 30 augustus 2008 - 20:50:25
Ik hoop dat Kimi uit zijn dipje geraakt hier, voor de een of andere reden doet het me denken aan Mika Hakkinen zijn laatste seizoenen...hij kreeg het ook niet meer voor elkaar. :'(
Met het verschil dat Kimi veel te jong is om te stoppen...
Dat is waar, maar je bent nooit te jong om te stoppen.

Hoop dat Kimi terug komt en ik denk dat hij dat ook wel doet en een overwinning zou Kimi goed doen. Maar dat hoeft eigenlijk niet gezegt te worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: Burorri op 31 augustus 2008 - 16:44:36
Citaat van: Jasper op 31 augustus 2008 - 12:41:21
Citaat van: Eric op 30 augustus 2008 - 20:50:25
Ik hoop dat Kimi uit zijn dipje geraakt hier, voor de een of andere reden doet het me denken aan Mika Hakkinen zijn laatste seizoenen...hij kreeg het ook niet meer voor elkaar. :'(
Met het verschil dat Kimi veel te jong is om te stoppen...
Dat is waar, maar je bent nooit te jong om te stoppen.

Is het nu waar of niet waar? ???

Folkert

Citaat van: Jasper op 31 augustus 2008 - 16:49:31
Citaat van: Burorri op 31 augustus 2008 - 16:44:36
Citaat van: Jasper op 31 augustus 2008 - 12:41:21
Citaat van: Eric op 30 augustus 2008 - 20:50:25
Ik hoop dat Kimi uit zijn dipje geraakt hier, voor de een of andere reden doet het me denken aan Mika Hakkinen zijn laatste seizoenen...hij kreeg het ook niet meer voor elkaar. :'(
Met het verschil dat Kimi veel te jong is om te stoppen...
Dat is waar, maar je bent nooit te jong om te stoppen.

Is het nu waar of niet waar? ???
Ja, ik ben er zelf eigenlijk niet helemaal uit. :P

Weet eigenlijk niet hoe ik dit kan uitleggen.  ;D

Kimi is in vergelijking met Hakkinen en zijn slechte seizoen te jong om te stoppen, maar echt te jong om te stoppen ben je nooit.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Was trouwens 2011 die ik bedoelde toen ik zei dat hij nog minstens zo lang kon doorgaan ;)
Het ziet er trouwens naar uit dat het circuit de komende jaren flink ingekort wordt en dus
ook zijn charme zal verliezen voor een deel.Het stuk van pouchon zou drastisch veranderen
en 1 lang stuk worden zodat de toeschouwers meer rondes krijgen en dus ook wagens zien passeren!
Is wel nog niet officeel bevestigd.

robbert

Citaat van: leproffesseur op 31 augustus 2008 - 22:41:10
Was trouwens 2011 die ik bedoelde toen ik zei dat hij nog minstens zo lang kon doorgaan ;)
Het ziet er trouwens naar uit dat het circuit de komende jaren flink ingekort wordt en dus
ook zijn charme zal verliezen voor een deel.Het stuk van pouchon zou drastisch veranderen
en 1 lang stuk worden zodat de toeschouwers meer rondes krijgen en dus ook wagens zien passeren!
Is wel nog niet officeel bevestigd.


Dat zou ik nu nog eens bullshit vinden. Dan verliezen we de titel van ' het mooiste circuit van de wereld'
Waar zijn die mannen van de fia mee bezig zeg??? Is dat nu om tegen de fans te werken, of wa is da nu??

Wat is het volgende dat ze zullen uitvinden om de f1 kapot te krijgen??? Races van 5 rondes???

Jasper

Volgens mij heeft de FIA daar niks aan te zeggen, maar ik kan me vergissen.