GP van België

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2008 - 09:15:32

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 06 september 2008 - 20:15:07
Citaat van: fawlty op 06 september 2008 - 19:56:17
hamilton op pole! hopelijk flitst massa er weer niet voorbij met de start. als het regent gaat het leuk worden en slagen de kansen van lewis. alsnog wordt het mijn mooiste GP... daar ik als VIP ga kijken. wel vroeg vertrekken, om negen uur zijn we daar al voor ons champagne ontbijt! jullie veel plezier in jullie zetel gewenst  8) :P
In mijn zetel ben ik ook een VIP.  :)


Zou ik dan het telefoon nr van uw dochter mogen :P
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

jammer dat er geen ferrari op de pole staat, maar gelukkig wel op de eerste rij. Massa heeft volgens mij nog een kans op de overwinning. Raikkonens kansen op de titel zijn nu helemaal verloren


Alan Blues

Ik ben er vandaag geweest en en zal er morgen ook zijn... Thanks to wedstrijdcommissaris *Tuuuuuut* (censuur), die me een gratis ticket heeft gegeven en me nog een tweede extra heeft gegeven. Probleem is dat ik het pas vanmiddag wist van het tweede ticket en ik niemand vind om mee te gaan.... Knudde... Had ik het eerder geweten waren er wel genoeg kandidaten geweest, veronderstel ik.... Weggesmeten kaart... Fuck!  :( En de Gold- en Silvertribunes waren vandaag zo goed als leeg... En als Brons zie je niet echt veel omdat de reclameborden van de sponsors buiten proportie zijn... Waar je vroeger in 'Les Combes' het einde van het recht stuk van Eau Rouge zag en ze van 350km naar 80km ziet remmen, daar zie je nu quasi niks meer... :(

Ben benieuwd voor morgen... Euh... Straks... ;)

Foei mijzelf!!!

Folkert

Citaat van: robbert op 07 september 2008 - 00:01:24
jammer dat er geen ferrari op de pole staat, maar gelukkig wel op de eerste rij. Massa heeft volgens mij nog een kans op de overwinning. Raikkonens kansen op de titel zijn nu helemaal verloren


Je weet dat de punten op Zondag worden uitgedeeld?
En dat er nog 6(of 5?) races te gaan zijn waar nog alles kan gebeuren?
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Citaat van: robbert op 07 september 2008 - 00:01:24
jammer dat er geen ferrari op de pole staat, maar gelukkig wel op de eerste rij. Massa heeft volgens mij nog een kans op de overwinning. Raikkonens kansen op de titel zijn nu helemaal verloren


Glazen bol. ;)
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: fawlty op 06 september 2008 - 19:56:17
hamilton op pole! hopelijk flitst massa er weer niet voorbij met de start. als het regent gaat het leuk worden en slagen de kansen van lewis. alsnog wordt het mijn mooiste GP... daar ik als VIP ga kijken. wel vroeg vertrekken, om negen uur zijn we daar al voor ons champagne ontbijt! jullie veel plezier in jullie zetel gewenst  8) :P

De laatste tijd lig ik languit op de bank. Krijg dan slaap. :P
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Massa gaat zen Hongaroring-manoevre nog eens over doen, ik voel het! Gewoon er naast bij het aanremmen van la source, Massa naar buiten, Lewis naar binnen, zij aan zij vol op het gas, maar dan is de Ferrari net dat ietsje sterker zodat hij er tegen eau-rouge net voor zit, van rechts de bocht kan indraaien, volgas de radillion op en op de Kemmel op de hielen gezeten door Lewis. In Les Combes gaat Lewis erover, zij aan zij eruit, in de haarspeld geraakt Massa er net niet over, bochtje naar links en dan volgas naar de Dubbele Linkse, waar Massa zich voorbij Lewis remt en voor goed die 1e plek vast heeft :)

Citaat van: Alan Blues op 07 september 2008 - 02:03:32
Waar je vroeger in 'Les Combes' het einde van het recht stuk van Eau Rouge zag en ze van 350km naar 80km ziet remmen, daar zie je nu quasi niks meer... :(
Het einde van de Kemmel bedoel je? Ik begrijp niet hoe je Eau-Rouge zou kunnen zien vanaf Les Combes, Eau Rouge ligt ettelijke meters lager :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Mijn voorspelling blijft:
1. RAI
2. HAM
3. BAR

Kovalainen en Massa out in turn 1

scho0634

Ik zal goed opletten in de eerste bocht ;)

TheIceman

Citaat van: 0634 op 07 september 2008 - 10:04:15
Ik zal goed opletten in de eerste bocht ;)

Ik ook... Als het gaat regenen maakt Honda weeral de perfecte bandenkeuze en rijdt Barrichello zich opnieuw naar het podium

TheIceman


Ferrari 2010

Het weer is bijzonder wisselvallig vandaag, een volledig droge race zit er denk ik dus niet in, hopelijk krijgen we een race met veel variatie. Ik denk dat een waarneming beter is dan voorspellingsites, en wat je zelf doet doe je beter, dus: http://www.buienradar.nl/ Francorchamps vind je al volgt:
Kies in het menu (links) voor Mijn radar -> uw radar instellen en geef de Belgische postcode 4970 op. Ongeveer aan de linkerbovenhoek van het vierkantje dat er dan voortaan op de kaart verschijnt, ligt het circuit.

Op wat gemiezer na is het er momenteel dus nog droog denk ik. Ik schat dat het wel mistig zal zijn, en de kans is eveneens reëel dat de baan nog niet opgedroogd zal zijn tegen de middag.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 07 september 2008 - 09:07:55
Massa gaat zen Hongaroring-manoevre nog eens over doen, ik voel het! Gewoon er naast bij het aanremmen van la source, Massa naar buiten, Lewis naar binnen, zij aan zij vol op het gas, maar dan is de Ferrari net dat ietsje sterker zodat hij er tegen eau-rouge net voor zit, van rechts de bocht kan indraaien, volgas de radillion op en op de Kemmel op de hielen gezeten door Lewis. In Les Combes gaat Lewis erover, zij aan zij eruit, in de haarspeld geraakt Massa er net niet over, bochtje naar links en dan volgas naar de Dubbele Linkse, waar Massa zich voorbij Lewis remt en voor goed die 1e plek vast heeft :)

Citaat van: Alan Blues op 07 september 2008 - 02:03:32
Waar je vroeger in 'Les Combes' het einde van het recht stuk van Eau Rouge zag en ze van 350km naar 80km ziet remmen, daar zie je nu quasi niks meer... :(
Het einde van de Kemmel bedoel je? Ik begrijp niet hoe je Eau-Rouge zou kunnen zien vanaf Les Combes, Eau Rouge ligt ettelijke meters lager :-\
Met voor bedachte rade je moter opblazen? hoop het niet voor Massa. Maar denk dat Kimi nu eens laat zien waarom hij WK is geworden. Massa Kent redelijke start en Hamilton gaat te wijd in la source.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 07 september 2008 - 02:03:32
Ik ben er vandaag geweest en en zal er morgen ook zijn... Thanks to wedstrijdcommissaris *Tuuuuuut* (censuur), die me een gratis ticket heeft gegeven en me nog een tweede extra heeft gegeven. Probleem is dat ik het pas vanmiddag wist van het tweede ticket en ik niemand vind om mee te gaan.... Knudde... Had ik het eerder geweten waren er wel genoeg kandidaten geweest, veronderstel ik.... Weggesmeten kaart... Fuck!  :( En de Gold- en Silvertribunes waren vandaag zo goed als leeg... En als Brons zie je niet echt veel omdat de reclameborden van de sponsors buiten proportie zijn... Waar je vroeger in 'Les Combes' het einde van het recht stuk van Eau Rouge zag en ze van 350km naar 80km ziet remmen, daar zie je nu quasi niks meer... :(

Ben benieuwd voor morgen... Euh... Straks... ;)

Foei mijzelf!!!
Kom me maar uithalen Alan, ik ga mee.  :)

TheIceman