GP van België

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2008 - 09:15:32

« vorige - volgende »

scho0634

Minder?

Ik dacht dat hij er 2 meer had ;)

meatball

Citaat van: 0634 op 11 september 2008 - 20:56:10
Minder?

Ik dacht dat hij er 2 meer had ;)
Tot zondag nog wel ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Inderdaad, en op 28 september terug. ;)

scho0634

Citaat van: meatball op 11 september 2008 - 20:58:17
Citaat van: 0634 op 11 september 2008 - 20:56:10
Minder?

Ik dacht dat hij er 2 meer had ;)
Tot zondag nog wel ;)
Na zondag idd hoogstwaarschijnlijk niet meer. Tenzij ze beiden uitvallen, wat ook wel weer grappig zou zijn voor jouw vriend Kimi ;)

Folkert

Citaat van: meatball op 11 september 2008 - 20:58:17
Citaat van: 0634 op 11 september 2008 - 20:56:10
Minder?

Ik dacht dat hij er 2 meer had ;)
Tot zondag nog wel ;)
Ja, want dan heeft Hamilton er 4 meer, en Kimi er 10 bij.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 11 september 2008 - 21:05:44
Citaat van: meatball op 11 september 2008 - 20:58:17
Citaat van: 0634 op 11 september 2008 - 20:56:10
Minder?

Ik dacht dat hij er 2 meer had ;)
Tot zondag nog wel ;)
Ja, want dan heeft Hamilton er 4 meer, en Kimi er 10 bij.
Kimi ? Is dat die nr 2 van Ferrari niet? Die ga je dit seizoen echt niet meer zien.
Massa wint en gaat aan de leiding zondag dat is bijna zeker.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 11 september 2008 - 21:08:42
Citaat van: Burorri op 11 september 2008 - 21:05:44
Citaat van: meatball op 11 september 2008 - 20:58:17
Citaat van: 0634 op 11 september 2008 - 20:56:10
Minder?

Ik dacht dat hij er 2 meer had ;)
Tot zondag nog wel ;)
Ja, want dan heeft Hamilton er 4 meer, en Kimi er 10 bij.
Kimi ? Is dat die nr 2 van Ferrari niet? Die ga je dit seizoen echt niet meer zien.
Massa wint en gaat aan de leiding zondag dat is bijna zeker.
Aan de leiding van wat?
niets is nog zeker :P
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Dat is in de F1 standaard. :P
Some things are too important to be left in the past.

NDCGN

Citaat van: FerrariMan op 11 september 2008 - 19:45:12
Citaat van: janke op 11 september 2008 - 19:41:27
Citaat van: FerrariMan op 11 september 2008 - 19:17:21
Eigenlijk is het toch een arrogant kereltje, die Hamilton:

CitaatTheir difference in speed nearly caused a crash between them, something that led Hamilton to say on Thursday that Raikkonen was driving too slowly.

"That is how he drives," he said. "If you don't have the balls to brake late then that is your problem! At the end of the day, in those situations it is the driver who can feel the grip more and put the car more on the edge. And I know I am great in those conditions.

::)

En??? Arrogantie, leuk bekkie enz. Voorlopig is het een topper in de F1. Kan niemand omheen.
Inderdaad, niks mis met arrogantie. Maakt het alleen leuker om hem op zijn bek te zien gaan.  ;) Verder wel weer een hele resem piloten die van mening zijn dat Hamilton met dat manoeuver weldegelijk fout was.
Waar heb je dat gelezen?? ben wel benieuwd namelijk naar die reactie's..

scho0634

Ik weet deze: http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-7814.html
Maarehhhh, die was van hem wel te verwachten, he ;).

janke

Citaat van: NDCGN op 11 september 2008 - 22:10:49
Citaat van: FerrariMan op 11 september 2008 - 19:45:12
Citaat van: janke op 11 september 2008 - 19:41:27
Citaat van: FerrariMan op 11 september 2008 - 19:17:21
Eigenlijk is het toch een arrogant kereltje, die Hamilton:

CitaatTheir difference in speed nearly caused a crash between them, something that led Hamilton to say on Thursday that Raikkonen was driving too slowly.

"That is how he drives," he said. "If you don't have the balls to brake late then that is your problem! At the end of the day, in those situations it is the driver who can feel the grip more and put the car more on the edge. And I know I am great in those conditions.

::)

En??? Arrogantie, leuk bekkie enz. Voorlopig is het een topper in de F1. Kan niemand omheen.
Inderdaad, niks mis met arrogantie. Maakt het alleen leuker om hem op zijn bek te zien gaan.  ;) Verder wel weer een hele resem piloten die van mening zijn dat Hamilton met dat manoeuver weldegelijk fout was.
Waar heb je dat gelezen?? ben wel benieuwd namelijk naar die reactie's..
FerrariMan als jouw haat zo erg is over Hamilton ben jezelf niet goed bezig. Hij is toch  één van de beste, of niet??
Some things are too important to be left in the past.

Doefie

http://sundayafternoonclub.blogs.topgear.com/2008/09/09/belgian-gp-onboard/

Hier merk je duidelijk dat Hamilton géén gas minderde om Räikkönen voorbij te laten gaan. De Fin had dan op het einde wel gewoon rechts moeten blijven wou hij Hamilton achter zich houden. Dat Räikkönen achteraf handig gebruik maakt van de meterslange strook asfalt naast de baan (die er in mijn ogen ook niet mag liggen, maar het ook niet correct is om die als extra circuit te gebruiken) en dat Rosberg tot tweemaal toe Räikkönen belemmert, waardoor Räikkönen in Blanchimont moet uitwijken en begint te aquaplannen.

Onboard zegt altijd meer dan de gewone camerabeelden :)

McLaren_über_alles

Citaat van: Doefie op 11 september 2008 - 23:21:56
http://sundayafternoonclub.blogs.topgear.com/2008/09/09/belgian-gp-onboard/

Hier merk je duidelijk dat Hamilton géén gas minderde om Räikkönen voorbij te laten gaan.

WTF moet je hier eigenlijk allemaal lezen  :D. Dus volgens u reed Lewis vol gas, en komt Kimi dan toch nog voorbijgeschoten...

Je ziet overduidelijk dat hij constant in z'n rechterspiegel kijkt om te kijken waar Kimi zit om hem door te laten. Gas loslaten doet hij idd niet, gas minderen zeker en vast...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Jasper

Inderdaad. Hij trapt hem sowieso niet vol in. Ik kan het er nog mee eens zijn dat de Ferrari-motor sterker is dan de Mercedes, maar dat er nog zo'n snelheidsverschil is terwijl de Ferrari op koude banden staat (volgens velen), is bullshit.

NDCGN

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/09/12/coureurs-hamilton-had-duidelijk-voordeel/
Wat mij betreft is het nu wel duidelijk.. je kunt het nog steeds niet eens zijn met de straf, maar al die complottheoriën mogen wel worden teruggenomen vind ik... die mensen praten over kapot maken van de sport etc, maar als dat al gebeurt, dan doen ze dat zelf volgens mij...