GP van België

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2008 - 09:15:32

« vorige - volgende »

scho0634

Hamilton is ook goed in de regen. Maar in die 1,5 jaar hebben we misschien 3 regenraces gehad. Dus we moeten nog ff afwachten of hij een echte regenkoning kan worden. Wie weet is de Mac ook gewoon goed in de regen, he.

Folkert

Dat is ook een mogenlijkheid, maar dat hij er dan mee kan omgaan is ook wel weer iets anders.

Maar goed. laat het maar veel regenen :P
Trotse vader van Rosalie(L)

lucp

Voor mij blijft Hamilton de terechte winnaar. Ik kan alleen maar hopen dat de FIA-Ferrari's in hun eigen Monza verslagen worden door McLaren. Maar daar zullen ze dan wel een straf voor uit hun neus peuteren waarschijnlijk...
This is my best victory ever : F1 World Champion 2005, Nürburgring 29/05/05
A victory is so much nicer when you have to figth for it : Formal World Champion 2005, Suzuka 09/10/05

NDCGN

#513
Citaat van: Burorri op 11 september 2008 - 14:16:37
@NDCGN: Hamilton is ook heel goed in de regen. Dat heeft hij in mijn ogen bewezen.
Hamilton ging in ronde 43 al paar keer wijd en had last van Zowel Raikkonen als Nakajima, waardoor hij uitweek en over het gras moest.
En ronde 44 hoefte hij niet meer te pushen, want Massa reed te rustig en de meeste andere reden toen op intermidiats

Ik heb het alleen over deze race!! Hamilton heeft dit jaar alle regenraces dik gewonnen, dus hij is idd een goede regenrijder.. en ik vergeleek ook alleen met mensen die ook op droogweerbanden stonden, dr waren er een aantal die op intermediates stonden, niet de meesten... dus termen die ik gehoord heb als heroïsche zege en dat soort onzin vind ik behoorlijk overdreven... ik wil Hamilton echt niet afzeiken ofzo, maar hij hoeft wat mij betreft ook niet 'onterecht' de hemel ingeprezen te worden..

kaisz

Hamilton is momenteel wel de beste regenrijder vergeleken met raikonen, massa en kovalainen. Alonso en de rest hebben de auto er niet voor.
Ik vind Hamilton ook geen fantastische regenrijder, want in de eerste paar rondjes ging hij al een donut maken.

Maar momenteel is hij wel de beste van ze allemaal. Kimi kan ook behoorlijk in de regen rijden, alleen lijkt het alsof Kimi steeds met problemen struikelt, want de laatste rondes had hij veel tijd verloren met zijn setje banden.
Massa hoef ik niet uit te leggen: Silverstone.
Kovalainen is geen threat.


Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 11 september 2008 - 13:22:45
Hmm natuurkunde is niet mijn beste punt. Maar volgens mij had ik jou ook niet helemaal goed begrepen. Ik ging er ook vanuit dat er op hetzelfde moment (niet hetzelfde punt) werd geaccelereerd met exact dezelfde snelheid. Meer in algemene zin dus ipv de situatie op Spa :P
Maar zelfs dan kunnen bij 2 verschillende snelheden niet én de afstand én de tijd tussen 2 wagens identiek zijn :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Eigenlijk is het toch een arrogant kereltje, die Hamilton:

CitaatTheir difference in speed nearly caused a crash between them, something that led Hamilton to say on Thursday that Raikkonen was driving too slowly.

"That is how he drives," he said. "If you don't have the balls to brake late then that is your problem! At the end of the day, in those situations it is the driver who can feel the grip more and put the car more on the edge. And I know I am great in those conditions.

::)

scho0634

#517
Citaat van: Ferrari 2008 op 11 september 2008 - 19:11:16
Citaat van: 0634 op 11 september 2008 - 13:22:45
Hmm natuurkunde is niet mijn beste punt. Maar volgens mij had ik jou ook niet helemaal goed begrepen. Ik ging er ook vanuit dat er op hetzelfde moment (niet hetzelfde punt) werd geaccelereerd met exact dezelfde snelheid. Meer in algemene zin dus ipv de situatie op Spa :P
Maar zelfs dan kunnen bij 2 verschillende snelheden niet én de afstand én de tijd tussen 2 wagens identiek zijn :)
Nee dat klopt. Maar zoals ik zei is natuurkunde niet mijn ding, en het was nog vroeg in de morgen, he :P :-[
Citaat van: FerrariMan op 11 september 2008 - 19:17:21
Eigenlijk is het toch een arrogant kereltje, die Hamilton:

CitaatTheir difference in speed nearly caused a crash between them, something that led Hamilton to say on Thursday that Raikkonen was driving too slowly.

"That is how he drives," he said. "If you don't have the balls to brake late then that is your problem! At the end of the day, in those situations it is the driver who can feel the grip more and put the car more on the edge. And I know I am great in those conditions.
Nou, hij is iig wel duidelijk! Maar waar zei hij dat eigenlijk?

Edit: Laat maar: ik zag het al. http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-7815.html. Erg zelfverzekerd, ja. Toefje arrogant. Misschien iets meer dan een toefje. En ik vraag me af hoe hij weet dat Kimi dezelfde grip had...

janke

Citaat van: FerrariMan op 11 september 2008 - 19:17:21
Eigenlijk is het toch een arrogant kereltje, die Hamilton:

CitaatTheir difference in speed nearly caused a crash between them, something that led Hamilton to say on Thursday that Raikkonen was driving too slowly.

"That is how he drives," he said. "If you don't have the balls to brake late then that is your problem! At the end of the day, in those situations it is the driver who can feel the grip more and put the car more on the edge. And I know I am great in those conditions.

::)

En??? Arrogantie, leuk bekkie enz. Voorlopig is het een topper in de F1. Kan niemand omheen.
Some things are too important to be left in the past.

FerrariMan

#519
Citaat van: janke op 11 september 2008 - 19:41:27
Citaat van: FerrariMan op 11 september 2008 - 19:17:21
Eigenlijk is het toch een arrogant kereltje, die Hamilton:

CitaatTheir difference in speed nearly caused a crash between them, something that led Hamilton to say on Thursday that Raikkonen was driving too slowly.

"That is how he drives," he said. "If you don't have the balls to brake late then that is your problem! At the end of the day, in those situations it is the driver who can feel the grip more and put the car more on the edge. And I know I am great in those conditions.

::)

En??? Arrogantie, leuk bekkie enz. Voorlopig is het een topper in de F1. Kan niemand omheen.
Inderdaad, niks mis met arrogantie. Maakt het alleen leuker om hem op zijn bek te zien gaan.  ;) Verder wel weer een hele resem piloten die van mening zijn dat Hamilton met dat manoeuver weldegelijk fout was.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 11 september 2008 - 19:17:21
Eigenlijk is het toch een arrogant kereltje, die Hamilton:

CitaatTheir difference in speed nearly caused a crash between them, something that led Hamilton to say on Thursday that Raikkonen was driving too slowly.

"That is how he drives," he said. "If you don't have the balls to brake late then that is your problem! At the end of the day, in those situations it is the driver who can feel the grip more and put the car more on the edge. And I know I am great in those conditions.

::)
Achja, arrogant, maar zen laatste zin heeft hij wel gelijk in. Alleen had is zeggen dat hij de ballen er niet voor had, misschien wat overdreven. Zen eerste zinnetje is wel iets wat erg arrogant over komt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Ach ja, heb dit soort uitspraken toch leiver dan de meeste andere. Hij is recht voor zijn raap.
Beetje arrogant ja, maar doe je er aan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 11 september 2008 - 19:17:21
Eigenlijk is het toch een arrogant kereltje, die Hamilton:

CitaatTheir difference in speed nearly caused a crash between them, something that led Hamilton to say on Thursday that Raikkonen was driving too slowly.

"That is how he drives," he said. "If you don't have the balls to brake late then that is your problem! At the end of the day, in those situations it is the driver who can feel the grip more and put the car more on the edge. And I know I am great in those conditions.

::)

:o

Bah, wat een uitspraken. :-\

scho0634

Ach ja, ik heb er niet zoveel moeite mee. Als het ook niet verdraaid is.

meatball

Zolang hij minder punten blijft pakken dan Massa mag hij zeggen wat hij wil ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat