GP van België

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2008 - 09:15:32

« vorige - volgende »

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 02 september 2008 - 07:28:04
Citaat van: TheIceman op 01 september 2008 - 19:36:48
Citaat van: Jasper op 01 september 2008 - 18:53:44
Citaat van: TheIceman op 01 september 2008 - 17:48:05
ik ga voor een lekkere regenrace.

Voorlopige voorspellingen geven een paar buitjes op zaterdagmiddag en een droge zondag, maar het is nog te vroeg om zeker te zijn.

Mijn bronnen spreken dat weer totaal tegen :P
En ik weet dat MSN op het eerste niet echt zo betrouwbaar lijkt maar in het jaar dat ik het gebruik heeft het er nog niet vaak naast gezeten.
Jouw bronnen spreken altijd alles tegen als het over het weer gaat ;D ;D ;D
Dat wil niet zeggen dat ze fout zijn ;) -denkt terug aan Monaco-

Ferrari 2010

Citaat van: TheIceman op 02 september 2008 - 15:31:20
Dat wil niet zeggen dat ze fout zijn ;) -denkt terug aan Monaco-
Was Monaco niet die ene keer dat jouw bron het eens was met de andere bronnen? :) ;) Ik denk niet dat het zal gaan regenen, maar de toekomst zal het wel uitwijzen zeker :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Ferrari 2008 op 02 september 2008 - 15:35:16
Citaat van: TheIceman op 02 september 2008 - 15:31:20
Dat wil niet zeggen dat ze fout zijn ;) -denkt terug aan Monaco-
Was Monaco niet die ene keer dat jouw bron het eens was met de andere bronnen? :) ;) Ik denk niet dat het zal gaan regenen, maar de toekomst zal het wel uitwijzen zeker :)

Dit is België. Het weer is hier even voorspelbaar als het humeur van een vrouw tijdens haar maandstonden.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 02 september 2008 - 17:52:07
Dit is België. Het weer is hier even voorspelbaar als het humeur van een vrouw tijdens haar maandstonden.
Jep, maar de race is in de ardennen, en ik heb goede ervaringen met de ardennen. :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Nat of droog, La Source is altijd leuk. 1998???
Some things are too important to be left in the past.

leproffesseur

 ???Ja..wat moet ik daar op zeggen ???
Enfin mijn prognose:1.Kimmi
                                2.Hamilton
                                3.Kovailainnen.

janke

Vooral de start was echt te gek voor woorden. Iedereen planken. En ze moeten meer dan 40 ronden.

Some things are too important to be left in the past.

TheIceman

Waarschijnlijk blijft het op zondag droog -.-". Zaterdag zal het waarschijnlijk wel regenen.

Jasper

Zei ik toch. ;D

De regen komt de nacht van vrijdag op zaterdag, voorlopig ziet het ernaar uit dat de F1 er dus geen last van krijgt. Maar de voorspelde regen lijkt naar voor te schuiven dus misschien schuift het nog naar voor en krijgen we het vrijdag over dag al.

janke

Wat een gelul over de weersomstandigheden. Nat of droog, who cares. Spa vind ik een van de mooiste circuits die er zijn. Met Monza, Nurburgring en Imola. Zelf weest. Gefilosofeer over het weer?? Heeft geen nut. Starten of achter de SC.  ;)
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Geef mij maar Regen.
Hoop alleen dat Massa dan wat beter presteerd, want een regen race zou voor hem slecht uit komen denk ik.

Van Kimi weet ik trouwens niet echt of hij nou een goede regen rijder is of niet. Hongarije 2006 reed hij goed, Silverstone reed hij opzich ook goed voor dat hij/team de banden fout maakte.
Monaco was ook niet geweldig. (Drive through/stop and go hielp natuurlijk niet.)

Maar verder kan ik van Kimi eigenlijk niets herinneren qua goede race in de regen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: janke op 03 september 2008 - 20:15:17
Wat een gelul over de weersomstandigheden. Nat of droog, who cares. Spa vind ik een van de mooiste circuits die er zijn. Met Monza, Nurburgring en Imola. Zelf weest. Gefilosofeer over het weer?? Heeft geen nut. Starten of achter de SC.  ;)

Het weer heeft een vrij grote invloed op wie de meeste winstkansen heeft, dus is toch vrij belangrijk. :)

janke

Hallo, winstkansen?? Leg uit. Nat, droog. Wie heeft dan winstkansen. Alleen al op nat fatsoenlijk wegkomen van de grid. Dan heeft de pole net zoveel kans als nr.4, toch???
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Het lijkt me logisch dat als het regent, dat de regenrijders dan meer kans hebben op een goed resultaat...

janke

#44
Dat zeg ik, maar wie heeft kans, de pole of nr.4
Some things are too important to be left in the past.